2009-02-18, 08:20
Medlem
brianmolkos avatar
Laddar ner en del videos(använder mig av fast video download) från youtube till datorn men nu på de senaste dagarna har det inte funkat utan blir bara 0 kb och ingen video, om jag fattat det rätt, ska det komma en uppdatering av programmet den 21 men är det någon mer här som haft samma problem ?
Verkar som det ska komma en ny version den 21/2 .. ? någon som vet mer
Ska tydligen hänga ihop med uppdatering till firefox (att det slutade fungera att ladda ner ..?)
Citera
2009-02-18, 09:50
Medlem
tomas_sws avatar
Jo, jag upplevde samma problem. Nedladdning funkade varken med fast video download eller med download helper. www.keepvid.com gjorde dock susen
Citera
2009-02-18, 10:19
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomas_sw
Jo, jag upplevde samma problem. Nedladdning funkade varken med fast video download eller med download helper. www.keepvid.com gjorde dock susen

verkade dock kosta (och nej jag vet inte om jag vill ladda ner illegalt kan vara krångligt att cracka osv)
väntar hellre en vecka och får hoppas det funkar med nya versioen som ska komma då
Citera
2009-02-18, 11:25
Medlem
tomas_sws avatar
www.keepvid.com kostar väl inte?
Citera
2009-02-18, 14:18
Medlem
brianmolkos avatar
var ska jag klicka då ? buy eller try står det eller missar jag det programmet du menade
Citera
2009-02-18, 16:25
Medlem
tomas_sws avatar
Inte nämnde jag väl något program? Mozilla-addonsen funkade som sagt inte, men www.keepvid.com är ju inte nåt program. Bara att skriva in URL:en och trycka på download.
Citera
2009-02-18, 16:30
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Inte nämnde jag väl något program? Mozilla-addonsen funkade som sagt inte, men www.keepvid.com är ju inte nåt program. Bara att skriva in URL:en och trycka på download.

aha jag missuppfatta hur det funkade trodde det var ett program som skulle lägga sig i FF
Citera
2009-02-18, 16:36
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
www.keepvid.com kostar väl inte?
Bra program! men när jag trycker på dowmload så blir formatet i MP4.Är det rätt? krävs det nåt specialprogram för att visa filen?
Citera
2009-02-18, 16:43
Medlem
tomas_sws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Bra program! men när jag trycker på dowmload så blir formatet i MP4.Är det rätt? krävs det nåt specialprogram för att visa filen?

Du kan ju välja mellan .flv och .mp4

mp4-filer kan du spela upp i:
* Media Player Classic
* Mplayer
* VLC media player
* QuickTime Player
* RealPlayer
* iTunes
* Nero Media Player
* Avidemux
* ZoomPlayer
(saxat ur Wikipedia)

Om det inte passar dig kan du ju alltid konvertera det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in