2009-02-06, 11:18
Medlem
Calleponken.s avatar
Har stött på ett problem med mitt irländska bankomatkort. Jag arbetade fram till januari i Irland. Efter det reste jag hem och tog ut större delen av mina pengar från mitt bankomatkort. När jag kom hem sedan fick jag min sista lönespecifikation. Men jag har inte lyckats ta ut mina pengar ännu, bara 2/3 av lönen. Problemet är att jag inte har någon internetbank (trots att jag beställde det). Kan man kontakta en bank och be dem maila ett konto-utdrag till ens e-mail? På det viset kan jag åtminstone se vad som är fel.

(Jag vet att namnet är dåligt på tråden..)
Citera
2009-02-06, 11:34
Medlem
Wijnaldums avatar
I Sverige iaf så skickas alla kontouppgifter per post. Ring din bank och fråga. Vad hjälper det dig att vi gissar?!
Citera
2009-02-07, 14:43
Medlem
Calleponken.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wijnaldum
I Sverige iaf så skickas alla kontouppgifter per post. Ring din bank och fråga. Vad hjälper det dig att vi gissar?!
Tänkte kolla om någon helt enkelt visste hur det funkade innan man ringer ett dyrt samtal utomlands. Men tack för upplysningen.
Citera
2009-02-07, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calleponken.
Tänkte kolla om någon helt enkelt visste hur det funkade innan man ringer ett dyrt samtal utomlands. Men tack för upplysningen.

Varför ringa? Leta reda på en mailadress och fråga lika allmänt som här.

Om de då svarar att du måste ringa, eller mer troligt, skicka ett brev med din underskrift eller något som bekräftar att du är du så gör du det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in