2009-02-04, 22:32
Medlem
Vad kan ligga bakom detta "tattarbeteende" ?? Det är ju knappast något man blir rik på, lura av några fattiga studenter ett par förskottshyror. Säg att hon kommit över MAX 500 000:- och har SKÄMT UT SIG FÖR LIVET, taskig timlön på det.

Ingen som vet hur hon kan "disponera" lägenheterna? Det lär ju vara fler personer inblandade.

Nu är det nog färdig sprutat med champisen på ett tag
Citera
2009-02-04, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Hon har varit lite smart och tagit bort så att hon inte dyker upp om man söker på henne.

Dock kan ni då söka på efternamnet Harderud och leta upp Marie bland Caroline´s vänner. Tadaa!

http://www.allabolag.se/9697374768
Citera
2009-02-04, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birgerjarlsgata
Jag älskar Flashback

Tack till Antipati & koktmedwurst som registrerade sig och betalade för och kunna ge oss infon.

Det jobbiga är inte alla dem som blivit av med pengar, jag hoppas att de klarar sig i långa loppet, det värsta är att denna människa kan lura folk i flera års tid utan att polisen gör något.

Många kan tycka att dessa lurade personer är dumma, men det är så här det funkar i Stockholm och de har skrivit kontrakt och allting. Förskottshyror på en eller flera månader är mer regel än undantag och hon har utnyttjat en massa unga tjejer som desperat behöver någonstans att bo.

Hon förtjänar att hängas ut.
Citera
2009-02-04, 22:34
Medlem
det är hennes kille Mathias som är skriven på lägenheten på Värtavägen. han verkar ju inte oskyldig...
Citera
2009-02-04, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avaris
http://www.allabolag.se/9697374768

På Facebook, syftade mitt inlägg på. Söker du på Digeklint där så får du inte upp nån träff.

Man kan nämligen plocka bort det om man inte vill bli hittad direkt.
Citera
2009-02-04, 22:36
Awaiting Email Confirmation
Bra jobbat det är sånt här som gör flashback värt att läsa
Citera
2009-02-04, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birgerjarlsgata
Jag älskar Flashback

Tack till Antipati & koktmedwurst som registrerade sig och betalade för och kunna ge oss infon.
nöden har ingen lag
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antipati
det är hennes kille Mathias som är skriven på lägenheten på Värtavägen. han verkar ju inte oskyldig...

Jag förstår ingenting?? Har Polisen problem med att lösa det? Är hon efterlyst?
Eller var inslaget till för att varna för henne,, i så fall varför var hon pixlad?

Det verkar ju inte direkt ligga "raketforskning" bakom brottsplanen, så jag förstår inte polisens problem.
Citera
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koktmedwurst
Värtavägen är som sagt en falsk adress och ej hennes bostadsadress. Det är adressen ute i Bromma(?) vi vill åt!! Värtavägen är en utav adresserna som hon har visat upp för uthyrning.

Varför bry sig så mycket om en skyddad adress? Ska ni dit och kasta ägg?
Citera
2009-02-04, 22:41
Medlem
pretorians1s avatar
Men om man nu har skyddad ID,hur dum får man vara för att bli bedragare? Och hittas via Face..och annan företagsinfo/namninfo.
Citera
2009-02-04, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Varför bry sig så mycket om en skyddad adress? Ska ni dit och kasta ägg?

Kanske vore någonting!
Kvinnan kan ju inte få hålla sej undan i all framtid. Det kanske t..om är du som är Marie och börjar bli lite skitnödig nu när alla hjärnkirurgssmarta flashbackare börjar nysta!?
Citera
2009-02-04, 22:43
Medlem
Brookuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pretorians1
Men om man nu har skyddad ID,hur dum får man vara för att bli bedragare? Och hittas via Face..och annan företagsinfo/namninfo.
Hela hon är väl en fejk... kan tippa på att det var hon som misshandlade sitt ex psykiskt och fick sedan honom på den onda sidan då fuffensaffärer gått åt skogen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in