2008-11-07, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldiebutgoldie
Åhhhh vad fin hon var i morgonsoffan imorse. Snälla ge mig bilder på hennes nakna pattar!! Ngt fet kanske?

Typ Polskt sprutluder....
Men tycker man de är fina, så...
Citera
2008-11-07, 09:52
Medlem
EricVikings avatar
Karro

Citat:
Ursprungligen postat av Ajajaj
Vad vet vi om den här söta tjejen då?

http://www.aftonbladet.se/noje/0406/...et2-66_368.jpg

http://img.aftonbladet.se/noje/0511/19/karro200.jpg

Hon arbetar på Aftonbladet och är väldigt söt, det är det lilla jag vet.

More info please...

Och en gammal arbetskamrat till mig
Citera
2009-01-29, 11:33
Bannlyst
Kom igen nu, släpp botsnacket och prata mer om underbart söta Karolina Fjällborg. Hur gammal är hon? vad har hon för intressen utöver att kolla på såpor? familj? några andra anedokter eller smaskig information?
Citera
2009-01-29, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tittle-tattle
Kom igen nu, släpp botsnacket och prata mer om underbart söta Karolina Fjällborg. Hur gammal är hon? vad har hon för intressen utöver att kolla på såpor? familj? några andra anedokter eller smaskig information?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Karolina_Fjellborg

http://www.birthday.se/sok/?f=karolina&l=fj%e4llborg
Citera
2009-01-29, 23:05
Medlem
Varför i helvet har hon bytt från att stava sitt efternamn fjÄllborg till att numera stava fjEllborg. Nån Stockhomsgrej som man inte begriper eller?

mvh.
Citera
2009-01-29, 23:14
Medlem
Jo, hennes höfter/lår ser inte små ut.håller med killen som skrev innan att hon lär vara knubbis vid 30-35. får lite anja persson vibbar av det, USCH
Citera
2009-02-18, 00:40
Medlem
Arbetarbroders avatar
Hon har en ny bild längst bak i Aftonbladet där hon recenserar sina tv-program och jag måste säga att hon börjar se sliten. Hon måste vara en av de som ser mest på tv i hela Sverige så det är inte så konstigt kanske.

Jag har alltid undrat hur statusen är bland de som får recensera gårdagens tv-program? Jag har alltid uppfattat det som en dumpstation för avdankade gamla journalister som inte håller en bra kvalité längre? Typ som Anders Björkman på Expressen som har en stor skvallertråd här på Flashback. Men denna Karolina Fjellborg verkar ha tagit sig in på Sveriges största kvällstidning genom att skriva TV-recensioner? Sen har hon visserligen aldrig tagit sig vidare och lär väl aldrig göra det heller utan sitta där tills hon blir gammal och grå.

Jag minns att hon fick lite extra mediautrymme när hon gnällde över de falska nakenbilderna som fanns på Flashback och att hon tillochmed visat sin morsa dem som hade fått en chock och trott de va äkta.
Finns dessa bilder kvar??
Citera
2009-07-31, 09:05
Medlem
Telli.Wonderbans avatar
Såg att hon var med i Gomorron Sverige i morse. Hon ser ganska bra ut, men herregud vilken jobbig röst mänskan har. Väldigt knarrig på något sätt. Är det ett försök att dölja sitt dalmål kanske?

Dessutom säger hon ordet liksom alldeles för ofta, lite fjortisvarning, liksom.
Citera
2009-11-27, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telli.Wonderban
Såg att hon var med i Gomorron Sverige i morse. Hon ser ganska bra ut, men herregud vilken jobbig röst mänskan har. Väldigt knarrig på något sätt. Är det ett försök att dölja sitt dalmål kanske?

Dessutom säger hon ordet liksom alldeles för ofta, lite fjortisvarning, liksom.

Jo kan hålla med dig där men hon ser väldigt bra. Var väldigt fräsch imorse. Hon ser ut att ha rätt breda höfter? Bred rumpa måntro?
Citera
2009-11-27, 13:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scouse
Varför i helvet har hon bytt från att stava sitt efternamn fjÄllborg till att numera stava fjEllborg. Nån Stockhomsgrej som man inte begriper eller?

mvh.

Stavningen av efternamnet finns i bägge versionerna. Således stavar en del ur släktet Fjällborg med ä samt en del med e

Det beror som regel på vilken del av släktet man härrör ifrån. Efternamnet Fjällborg kommer urspungligen från Jukkasjärvi och har sina anor därifrån.Med tiden har förgreningar spritts ut och en del som har anor till Kaalasjärvi i Kiruna Kommun stavar med ett e

Kan dock verifiera att Karolinas mamma kommer från Kiruna, därav hennes efternamn, men hon själv är uppvuxen i Stockholms området.

Vänligen,
Citera
2010-10-15, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mumriken
Jo kan hålla med dig där men hon ser väldigt bra. Var väldigt fräsch imorse. Hon ser ut att ha rätt breda höfter? Bred rumpa måntro?

Min tur att bumpa..

Hon satt i TV-soffan i morse och jag fick intrycket att hon är en äkta päronkvinna?? Breda/feta höfter och lår? Har aldrig sett henne i helfigur så det är bara min gissning..

Däremot så verkade hon vara en skittorr, humorlös strebertyp..

.
Citera
2012-06-01, 08:31
Medlem
Leijonstedts avatar
Bump.

Hon har inte direkt stora bröst såg man imorse, både i profil och framifrån. Rumpan är större.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in