2009-01-27, 20:48
Medlem
Aholes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i_Love_MaryJane
. Men att det finns folk som tror att han/OG inte har pengar eller tjänar pengar är ju bara dummt. Det är ingen nyhet att medlems pengar kommer in varje månad, eller att det kommer in pengar från olika andra håll.

Bara medlems avgifterna har gjort att Denho har fått in stora summor pengar.

Skulle du da kunna PM:a mig det exakta medlemsantalet i og?
Dano och co brukar saga att dom ar 100 pers, det ar logn, nar dom var som storst (for 7-8 ar sen) var dom kanke 50-60 pers, nu ar det Dano + ca 15 pers till, de flesta sitter inne och ar darmed befriade fran medlems avgiften (las pa ogs hemsida) och resten ar personliga vanner/slaktingar till Dano och givetvis slipper dom betala nan avgift. Dano forsoker bara lura snorungar pa natet, vi har sett hans hackade mejl, bara killar i 15-17 ars aldern som vill ga med, fragan ar, har dessa tonaringar rad med 2000 i manaden? Vad ligger barnbidraget pa nufortiden?

Vilka "andra hall" kommer det in pengar ifran? pizzerian pa Hisingen? Om du nu vet sa skriv! Finns inga mer pengar ,punkt slut!
Citera
2009-01-27, 20:50
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahole
Battre sitta pa natet da och FORSVARA kriminella och deras handlingar eller?

Dom svaljer lika mycket ord som du skulle gora om du stod ensam i hissen pa vag upp till haktet pa Skanegatan med 5 piketpoliser och en av dom trycker pa nodstopp och fragar dig om du skulle vilja beratta vad du tycker om Dano Acar!

Försvara? Jag är tvungen att upprepa mig igen.

Jag talar från livet där ute, förstahands infromation på olika saker!
Det är bara en rättning från min sida när du och andra säger att han inte har cash, och dessutom att han inte tjänar pengar.

i mina ögon och öron så är det helt galet att tänka så. Men jag är iofs inte någon inbiten aftonbladet läsare som saknar insyn i den här världen.

Sen är det en riktigt dum jämförelse 5 piket poliser?
Du lever i en dröm, och i den drömmer så missade du min fakta och det jag ville få fram.
Citera
2009-01-27, 21:00
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Dano och co brukar saga att dom ar 100 pers, det ar logn, nar dom var som storst (for 7-8 ar sen) var dom kanke 50-60 pers, nu ar det Dano + ca 15 pers till, de flesta sitter inne och ar darmed befriade fran medlems avgiften (las pa ogs hemsida) och resten ar personliga vanner/slaktingar till Dano och givetvis slipper dom betala nan avgift. Dano forsoker bara lura snorungar pa natet, vi har sett hans hackade mejl, bara killar i 15-17 ars aldern som vill ga med, fragan ar, har dessa tonaringar rad med 2000 i manaden? Vad ligger barnbidraget pa nufortiden?

Vilka "andra hall" kommer det in pengar ifran? pizzerian pa Hisingen? Om du nu vet sa skriv! Finns inga mer pengar ,punkt slut!

Är du så handikappad så du inte kan läsa det jag skriver? Jag är INTE med i og och kommer aldrig vara

15 personer? Vilken snäll gissning från en OG hatare som dig. Dom är cirka 100 eller något, jag vet inte exakt.

Se hans mail? Det verkar som om det är 100 % bevis på at han inte har pengar?

Ska han anställa någon för att splitta på dom första pengarna som kommer in? Det låter ju bara dumt som alla förstår. Han har givetvis satsat på att få det rullande. inte fan anställer man 723 personer första tiden. Mer folk behövs när man växer som i det mesta annars.

Alltså för att att personer som dig ska förstå, så har OG sysslat med många olika sorters brott, och det under flera års tid.

Valfritt att tro att Denho är utan pengar .
Citera
2009-01-27, 21:05
Medlem
Aholes avatar
Citat:
Försvara? Jag är tvungen att upprepa mig igen.

Jag talar från livet där ute, förstahands infromation på olika saker!
Det är bara en rättning från min sida när du och andra säger att han inte har cash, och dessutom att han inte tjänar pengar.

.

Om du pastar att Dano ar rik, sa ar det knappast "forstahands info", jag tror mina kallor har battre koll an dig, annars hade du hallt med mig nar jag sager att Dano ar misslyckad.

Vill du ha ett enkelt exempel, kolla vad "tjock-steffe" hade for villa i LA, och vilka bilar han hade pa uppfarten och vilken Yacht han hade i hamnen! Jamfor sedan med Danos internet bilder!

Forstar du nu skillnaden mellan lyckad och misslyckad gangster?
Polisens teleavlystning kommer ge dig facit om Danos ekonomiska situation, den dagen han blir gripen, vanta och se...
Citera
2009-01-27, 21:16
Medlem
Aholes avatar
[QUOTEi_Love_MaryJane]Är du så handikappad så du inte kan läsa det jag skriver? Jag är INTE med i og och kommer aldrig vara

15 personer? Vilken snäll gissning från en OG hatare som dig. Dom är cirka 100 eller något, jag vet inte exakt.

Se hans mail? Det verkar som om det är 100 % bevis på at han inte har pengar?[/quote]

Om han har 100 hardcore muttafukkas gangztas i svedala som lyder minsta vink fran honom, varfor skulle han da ta sig tid att svar pa 16-aringars mejl till honom ang medlemskap? 100 hardcore killar racker mer an tillrackligt for att dominera stort, varfor dominerar dom inte i Gbg? varfor dominerar dom inte pa kaken? Om dom nu ar sa manga (=bullshit)
Och varfor sitter han och slickar kuvert med preventivmedel och steorider om han har 100 medlemar som betalar 2000 kr var i manaden (=200 000kr), varav halften ska ga direkt till honom? 100 000 kr i manaden ar mer an tillrackligt i Turkiet och Sverige, jag skulle i alla fall inte nota ut min tunga om jag hade den manadslonen

Citat:
Alltså för att att personer som dig ska förstå, så har OG sysslat med många olika sorters brott, och det under flera års tid.

Ja och vad ar det for brott? sist ranade Dano en biljardhall pa 150 000kr, hans kupp kommer knappast ga till kriminalhistorien som den mest inkomstbringande, dela sedan de 150 pa tre= 50 000kr delat pa 6 ar pa kaken for Danos del, varav de sista 4 UTAN BESOK! Tror ett diskarjobb hade varit battre va?
Citera
2009-01-27, 21:19
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Om du pastar att Dano ar rik, sa ar det knappast "forstahands info", jag tror mina kallor har battre koll an dig, annars hade du hallt med mig nar jag sager att Dano ar misslyckad.

Vill du ha ett enkelt exempel, kolla vad "tjock-steffe" hade for villa i LA, och vilka bilar han hade pa uppfarten och vilken Yacht han hade i hamnen! Jamfor sedan med Danos internet bilder!

Forstar du nu skillnaden mellan lyckad och misslyckad gangster?
Polisens teleavlystning kommer ge dig facit om Danos ekonomiska situation, den dagen han blir gripen, vanta och se...

Lär dig läsa, lär dig förstå ?

Du får tro vad du vill om han har pengar, jag har rättat dig och kommer inte kriga på internet för OG.

Steffe har dragit in mycket pengar, varken jag eller någon har sagt något annat? En gång till så kommer du och jämför helt fel. Varför ?
Citera
2009-01-27, 21:20
Bannlyst
Danos Bravader!

En skrev att "dano" åkte omkring i en gammal audi, var det inte så att en polare skjutsade han överallt i en jaguar, som sedan sprängdes på Måns Bryntesonsgatan i gamelstan!

Låt Dano och läderlasse kopulera ifred för dom är hatade av drogarna till och med, lasse är väl lite utvecklingstörd milt sagt, nu kommer negern ut och blir president för svedala, han som varken kan skriva eller läsa, ja ja hemtjänsten kopplas in, så stark är OG alltså ingenting, dano vill bara dra ungarna på stålar och det går dom på idioterna!
Citera
2009-01-27, 21:22
Bannlyst
Citat:
Lär dig läsa, lär dig förstå ?

Du får tro vad du vill om han har pengar, jag har rättat dig och kommer inte kriga på internet för OG.

Steffe har dragit in mycket pengar, varken jag eller någon har sagt något annat? En gång till så kommer du och jämför helt fel. Varför ?

Det hade inte tjocksteffe gjort utan visas draghjälp från huvudstaden, dessa 3 snubbar.
Citera
2009-01-27, 21:58
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Är du så handikappad så du inte kan läsa det jag skriver? Jag är INTE med i og och kommer aldrig vara

Se hans mail? Det verkar som om det är 100 % bevis på at han inte har pengar?

Ska han anställa någon för att splitta på dom första pengarna som kommer in? Det låter ju bara dumt som alla förstår. Han har givetvis satsat på att få det rullande. inte fan anställer man 723 personer första tiden. Mer folk behövs när man växer som i det mesta annars.

Valfritt att tro att Denho är utan pengar .

Sluta svamla en massa skit, hur trovärdigt låter det när du skriver "dom är hundra eller något, jag vet inte exakt"? Nada, du ljuger så du tror dig själv.
Sen är det lite förståligt, man kan inte förvänta sig att du håller dig till sanningen, kom ner på jorden och sluta pusha OG som om dom är vore Cosa Nostra.
Citera
2009-01-27, 22:04
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:

Jag har skrivit saker jag vet från verkligheten. Om det svider i dina ögon när du får höra förstahands information så kan jag inte göra något åt det.

Nej det svider inte i någons ögon, för vi vet alla att du snackar skit.
Du har blivit tillrättavisad åtskilliga gånger, och du vet lika väl som vi andra här att du sitter inte på någon förstahands information, snarare vilda spekulationer från din sida!

Angående inslaget som ska sändas imorgon, är polacken Wojtec med eller är det endast Dehno Acar som blir intervjuad? Skulle även vart intressant ifall dom intervjuat negern som tar över efter Wojtec.
Återstår att se imorgon.
Citera
2009-01-27, 22:23
Medlem
Chuckeys avatar
Citat:

Dano + 15 pers till? Njaa..
Bara jag personligen känner 4 stycken medlemmar så lite mer borde det väll ändå vara i hela Sverige.
Citera
2009-01-27, 23:35
Medlem
Citat:
Sa du erkanner alltsa att hans apotek inte genererar nagra stora pengar? tack 1-0 till mig.

Nej, säger bara att det händer massa annat kring apoteket vilket gör att det genererar pengar.

Citat:
Om Dano flashade med en 200 gramare tror du inte da han skulle flasha med en 8000 gramare om han hade rad? Killen forsoker ju glamorisrea sig sjalv i varje interjuv, hade han haft rad hade han mer an garna poserat med en Ferrari!
Ingvar Kamprad ar kand for att vara snal, Dano och resten av Og ar kanda for att skryta med sin kriminallitet, varfor visar dom inte sina cash? det ger ju fet respekt om du kommer glidandes i en miljon-merca!
Svara pa fragan nu din mupp! Hur kommer det sig att HA-medlemar, juggar och albaner aker feta mercor, bmw, hummer jeepar? Trots att manga av dom ar nolltaxerare? Medans og aker 50 000 kr bilar? Svara pa fragan nu din mupp, ar og diskretaste ganget i sverige som inte skyltar med sina "stora" pengar medans albanerna, juggarna, HA ar skrytmansar som poserar i badbrallor i expressen och berattar hur tufft det ar att va med i ett gang? Nae tvartom va ?

Varför skulle han flasha? Han har gott om pengar, bara för man har gott om pengar behöver man inte skryta. Bara för att dom skryter om deras brott betyder inte det att dom måste skryta om pengarna. Men ska du vara sån nu så kan jag säga dig att jag vet folk inom grupperna du skrev precis som kör fattiga bilar och ser ut som vilken svensson som helst, varför gör dom det? Har dom inte pengar eller? Silka fattiga stolpskott. Jag vet folk inom OG som kör feta bilar, vet dom som kör mindre feta bilar.

Citat:
Hander inte ett skit om man skriver den pa tjejen, hur kommer det sig att var och varannan kriminell jugge/alban glider omkring i miljon-mercor samtidigt som dom taxerar noll, dessutom kan man skriva sin feta merca pa sig foretag om man t.e.x ager en restaurang eller nattklubb, detta forutsatter dock att man har CASH! Vad ager OG (via bulvaner)? Inte ett skit, Danos slaktingar har nan skitig pizzeria, thats it! Och nolltaxering? Dano ar ju i Turkiet langt ifran svenska polisens/kronofogdens/skattemyndighetens langa fingrar, om han hade cash sa skulle han kunna flasha med dom hur mycket som helst, varfor kommer han inte till "interjuverna" med journalisterna i en fet Ferrari? om han nu har cash? Varfor poserar han med vapen i en vapenbutik, det ar ju inte hans vapen? han gor ju allt for att varva nya medlemmar, varfor inte locka dessa genom att visa upp vilken lyckad och rik gangster han ar, med bilder pa natet? Killen poserar pa en allman strand, varfor poserar han inte vid poolen i sin lyxvilla, om han nu hade cash att kopa natt sant? Kriminella alskar att visa att dom har cash, og ar definitivt inget undantag, snarare tvartom, Dano gor ju allt for att odla en myt om sig sjalv pa natet, med vapenbilder m.m.
Svara pa fragorna nu din mupp!

Det märks att du inte vet vad du snackar om. Varannan kriminell jugge/alban kör inte runt i feta bilar

Alla har inte flickvänner/fruar? Ta ett lån kan ens tjej göra, men inte säkert det blir beviljat. Inte alla får ett lån på 1 miljon till att köpa en bil. Betalar du kontant så kommer såklart kronofogden, skatteverket m.m att få upp ögonen för en. Vilket dom kanske redan har då skatteverket jagar kriminella 0-taxerare med feta bilar och allt möjligt. Varför ta den risken?

Varför poserar han med ett vapen i en vapenbutik? Varför poserar familjen Svensson utanför ett hotell dom inte äger när dom är i Spanien? Det är ju inte deras hotell. Visa mig gärna den bilden också på Dano i vapenbutiken har inte sett den.

Citat:
Du har ingen aning om mina CASH, men jag kan tala om att vad jag sett och hort om Dano, sa kan jag med sakerhet saga att jag HAR mer cash an honom!

Nej, men du kör väll inte runder i en fet bil. Varken en dyr klocka eller ett fett halsband. Du kan ju inte ha pengar då :s
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in