2008-12-29, 21:39
Medlem
Hej!

Det är så att jag har ätit antabus i ett par veckor. 400 mg* 3 per vecka och sedan tog jag dom inte på en vecka när jag var i thailand och har nu tagit 400mg * 3 förra veckan och fått 400 mg idag. Jag har lergigan och theralen hemma som innehåller antihistaminer.

Går det att dricka på nyår då, det vill säga 2 dagar efter senaste antabusintaget om jag tar några lergigan innan eller theralen? Hur mycket lergigan och Theralen måste jag i sådana fall ta?

Har läst här att det är bättre att dricka rödvin, stämmer det?

Får inte antabus för att jag har alkoholproblem utan som en "säkerhetsåtgärd" då jag en gång tidigare tagit andra droger utom alkoholen när jag har druckigt.

Vill ju inte hamna på sjukhus. Så snälla inga moralpredikningar utan säg bara om det går och i sådana fall hur många lergigan ska jag ta? Har ingen paj lever om någon undrar..

Tacksam för snabbt svar
Citera
2008-12-29, 22:57
Bannlyst
antihistaminer ska ju hjälpa lite. Så använd det ja..

Jag sket i det och bara börja hälla i mig massa sprit. Blev rätt dålig i ungefär 2 timmar kanske. Sen kunde ja supa på som vanligt..

Så jag hade nog börjat på morgonen att dricka sig packad. Må dåligt ett par timmar. För att sen kunna dricka normalt på kvällen, utan att se ut som en rödsprängd tomat...

Så funkade det för mig iaf..
Senast redigerad av raja_ram 2008-12-29 kl. 23:00.
Citera
2008-12-30, 02:56
Medlem
alprazolam_s avatar
Drick sakta, ta antihistaminer, citronsyra om du har det (bästa).
Citera
2008-12-30, 09:56
Bannlyst
Undra om inte typ Catapresan eller något liknande blodtrycks sänkande skulle göra det lite lättare också..

Hmm, kollade på fass nu och Catapresan fanns bara i injektionslösning, jag är helt säker på att ja fick det i pillerform när ja tände av från opiaterna sist
Citera
2008-12-30, 10:14
Medlem
BenAsslicks avatar
Räckte inte en tråd?
https://www.flashback.org/showthread.php?t=784956
Citera
2008-12-30, 10:59
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
Räckte inte en tråd?
https://www.flashback.org/showthread.php?t=784956
Nej det gör det aldrig tydligen...

Ontopic: Du kan även dricka 2l filmjölk innan du tar antabusen, den lägger sig då ovanpå filen i magen. Sen kutar du mot närmaste toalett och stoppar fingrarna i halsen. Spy, spy och åter spy. Drick vatten sedan och spy ännu mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in