2008-11-25, 14:00
Medlem
Under---18s avatar
Ngon fr bekrfta, men kan man inte f vldigt dlig munlukt frn sura uppsttningar?
2008-11-25, 14:02
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggiss
Ska vl inte sga att jag luktar bajs i munnen, men gott luktar det ju inte Jag har testat bde listerine och tungskrapa (kr med det fortfarande) men nd luktar jag skit i munnen. Speciellt nr jag r ute och super, d kan andedrkten troligtvis dda folk om det r tillrckligt koncentrerat. Och dagen drp ska vi inte snacka om...phew

Ngra frslag vad gra? r det ngot med magen eller r mitt amylas och saliv allmnt dligt?

Om du r gnagare tror jag det r en av de stora anledningarna

Brja med att byta lag s ska du nog se att du bde kommer m bttre som mnniska och din andedrkt kommer ven den troligen dofta hrligare
2008-11-25, 14:02
Bannlyst
Tungskrapa. Kostar 30kr p ICA.
Eventuellt r det dliga matvanor som ligger bakom problemet.
2008-11-25, 14:05
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Under---18
Ngon fr bekrfta, men kan man inte f vldigt dlig munlukt frn sura uppsttningar?

Jo sjlvklart men det r vl ngot som r vergende och borta inom ngra minuter...Eller har jag fel?
2008-11-25, 14:12
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
I riktigt oturliga fall har dlig andedrkt inte bara med munhygien att gra. :barf:
2008-11-25, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Mojo Risin'
I riktigt oturliga fall har dlig andedrkt inte bara med munhygien att gra. :barf:

Vad har det att gra med d?
2008-11-25, 14:58
Medlem
jumpcuts avatar
Om man inte ter ordentligt s luktar det apa ur kften ocks, kom ihg det! Det spelar liksom ingen roll hur mycket man borstar tnderna, att ta regelbundet och anvnda tandtrd r guld vrt.

Testa sjlva att strunta i att ta frukost en morgon och frga polarna hur ni luktar ur munnen en halvtimme efter att ni borstat tnderna...
2008-11-25, 15:00
Medlem
KeLLingHs avatar
Kaffe kanske
2008-11-25, 15:04
Medlem
Carl Serungs avatar
Det kanske r bttre frst och frmst att ta reda p orsaken bakom den dliga andedrkten istllet fr att prova en massa saker till hger och vnster?
2008-11-25, 15:07
Bannlyst
det r jul snart. kp SB45 i julklapp!
2008-11-25, 15:12
Medlem
4thFloors avatar
Om pojkvnnen inte ens ser till att borsta tnderna ordentligt morgon och kvll s r det vl open and shut? Lite tandtrd p det s r nog problemet lst.

Lite OT s dr, hade en polare som hade problem med halsmandlarna i yngre r, och hon luktade verkligen apa i kften. Riktigt stark s att man fick vnda bort huvudet nr hon pratade... Men det gick ver efter att hon opererat bort dem.
2008-11-25, 15:14
Medlem
Pjosks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zenofix
Har sjlv problem med dlig andedrkt
sb-12 funkar bra men sabbar magen.

Du vet att du inte ska svlja va?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto