Snicke snack, Joy Rahman är inte skyldig. Han borde få mer.
Mycket pekade på honom men enligt domslutet kunde det inte bevisas enligt paragrafen "utom allt rimligt tvivel".I sådana fall brukar man fria.Själv tror jag att han är skyldig och skrattar gott.
perssonligen bryr ja mig inte i vad raman får om dom som genererade denna kostnad också fick betala den, det är ju inte ja som är dum i roten utan snuten och rätt systemet, och då är det rimligt att det är ett personligt ansvar för desse som har roat sig med att tillverka bevis
Läser på AB att Joy Rahman ska 2 miljoner till.Har för mig att mycket pekade på att han var skyldig men att det inte gick att bevisa utom allt tvivel.
Det som starkast pekade ut honom som mördare var att han rökte gräs ibland. Som alla svenskar vet blir man en bindgalen mördare av att lukta på en joint.
Tur vi har våran statligt sanktionerade våldsdrog som alternativ...
Det som starkast pekade ut honom som mördare var att han rökte gräs ibland. Som alla svenskar vet blir man en bindgalen mördare av att lukta på en joint.
Tur vi har våran statligt sanktionerade våldsdrog som alternativ...
Det var bara en skitsak i bevisbördan mot honom.Sanktionerad?När då?
#Tycker det är fel att fallet läggs ned.DNA tekniken går framåt.Se bara på Helenfallet.#
jo men det är ju inte säkert att han är skyldig för det, tänk om dna bara bevisar hans oskuld. ger du mera stålar av den offentliga förvaltningen till han då