2008-10-13, 20:55
Medlem
Axons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dykguru
Reductil då? Står att det har effekt att inte minska förbränningen så mycket vid diet, men kan det ha ökande effekt vid normal kosthållning?
Det är läkemedelsklassat. Nu snackar vi lagliga s.k fettförbrännare och de har minimal (jag hävdar INGEN effekt).

Det finns läkemedelsklassade preparat som ger sjuuuuk effekt och som fungerar (har dock självklart biverkning)

/Axon
Citera
2008-10-13, 21:00
Medlem
Conjures avatar
Provade något som hette Burn för något år sedan. Jag vet inte om det var placebo, men det kändes som att det hjälpte.
Citera
2008-10-13, 21:01
Medlem
Axons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conjure
Provade något som hette Burn för något år sedan. Jag vet inte om det var placebo, men det kändes som att det hjälpte.
Bara att kolla upp alla dom aktiva ingredienserna i den och sen google var och en av dem så vet du om de har någon effekt på fettförbränningen.

Mvh
Citera
2008-10-13, 21:03
Medlem
Axons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conjure
Bara att kolla upp alla dom aktiva ingredienserna i den och sen google var och en av dem så vet du om de har någon effekt på fettförbränningen.

90% av alla (lagliga) fettförbrännare innehåller koffein tillsammans med massa olika örter som t.ex kanel, ingefära, ginseng, rosenrot med mera. De ger en viss upppiggande effekt men dess påverkan på fettförbränningen är minimal.

En bra kost kan göra enormt mycket större skillnad än nåt (lagligt) piller.

Missförstå mig rätt det finns fungerande fettförbrännare men de är väldigt farliga (Googla DNP 2.4 alt Human Growth Hormone så förstår du riskerna)

Mvh
Citera
2008-10-13, 23:23
Medlem
Aimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av longcatislong
sen när vart koffein fettförbrannande?

"There is little doubt among scientists that caffeine positively affects fat metabolism".

Sök lite.
Citera
2008-10-14, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axon
Det är läkemedelsklassat. Nu snackar vi lagliga s.k fettförbrännare och de har minimal (jag hävdar INGEN effekt).

Det finns läkemedelsklassade preparat som ger sjuuuuk effekt och som fungerar (har dock självklart biverkning)

/Axon

Vad finns det för sådana då?
Hörde om ett som såldes i kosttillskottsbutiker i Sverige som fungerade bra men som blev klassat för något/några år sedan.

Inga dopingklassade tack men läkemedelsklassade skulle jag gärna höra om.
Citera
2008-10-14, 08:52
Medlem
Aimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alohaaa
Inga dopingklassade tack men läkemedelsklassade skulle jag gärna höra om.

Märkligt resonemang. Tänk på att t.ex koffein var dopingklasset för inte alls länge sedan.

Sök dig till dopingdelen, det är de avhandlar läkemedelsklassade preparat som t.ex efedrin.
Citera
2008-10-14, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axon

/Axon

kan du ge ett exempel på nåt som ger sjuuuk effekt?
Citera
2008-10-14, 11:17
Medlem
Axons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porky11
kan du ge ett exempel på nåt som ger sjuuuk effekt?
De byggare jag känner som verkligen kör tunga grejer använder 2.4 Dinitrophenol samt Tillväxthormon tillsammans med Insulin.

Sjuuuukt grym effekt och helt LIVSFARLIGT!

Citera
2008-10-14, 11:20
Medlem
Lät dyrt

Haha
Citera
2008-10-14, 11:22
Medlem
Axons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porky11
Lät dyrt

Haha
Ja man betalar ofta ett högt pris för ens hälsa iallafall
Citera
2008-10-14, 11:23
Medlem
Vad kan bieffekterna vara från den där kombinationen? Vet att bara en insulin överdos är dödlig

ONT: Koffein är bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in