Citat:
Ursprungligen postat av Fetknoppen1
Tja, när jag fått kontakt med en tjej och snackat med henne ett tag brukar jag helt enkelt fråga "ska vi dra härifrån?" eller "ska du med hem?". Det brukar fungera för mig. Jag antar att det gäller att inte låta för desperat eller "svinig". Det är klart, ofta säger damerna i fråga att de vill dansa lite eller liknande först (de vill väl inte framstå för lättfotade antar jag, varför förstår jag inte) men det brukar sluta med att de hänger med hem efter nån halvtimme.
Tjejerna vill ju också ligga så varför hyckla.
Ja, det ska inte vara så svårt!
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Superskön tråd!
keep it up negis
Tack för uppmuntran. Jag behöver den. Det har ju hittils gått ganska bra för mig efter att jag bestämt mig för att träffa tjejer.
Men. Som vanligt i mitt liv så händer ngt(vad det än kan vara tex; nya rutiner, nytt jobb, studier osv) av följande:
1. Det går bra. Jaha, då vet jag att det här kan gå bra. Sen drar jag mig tillbaka igen.
2. Det går åt helsike(som det alltid gör för alla människor ibland) och jag istället för att fortsätta jobba på så drar jag mig tillbaka.
I det här fallet så är det punkt 1 som verkar vara ngt jag kan falla in i. Har ingen lust att gå på krogen osv. Efter 2-3 kvällar...
Därför måste jag rycka upp mig och fortsätta på den inslagna vägen! Har försökt snacka med några kompisar om utgång i helgen men ingen verkar intresserad. Så jag får väl gå ut själv. Det har gått bra förut och jag har haft kul osv.