2008-09-06, 22:22
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miklon
Men det har ingen betydelse, så länge ingen skriver ut vad deras användarnamn är (om de inte gör eller har gjort det själva förstås). Den som är närmast gränsen just nu är ju faktiskt du, eftersom det är du som påstår att de är medlemmar här (även om det är väldigt långt från gränsen så är det ju ändå så att du är den enda som överhuvudtaget tar upp en koppling mellan dessa fysiska personer och medlemsskap på FB).

Fysisk koppling eller inte, det är väl förfan inte ok att lämna ut adresser o telefonummer till medlemmar åt folk med tvivelaktiga motiv, eller?
Citera
2008-09-06, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Fysisk koppling eller inte, det är väl förfan inte ok att lämna ut adresser o telefonummer till medlemmar åt folk med tvivelaktiga motiv, eller?

Men vad är det du inte förstår nu då?
Det är okej enligt FBs regler att lämna ut adresser och telefonnummer till namngivna personer så länger man inte berättar vilket FB-konto de har.
Läs reglerna!
Citera
2008-09-06, 23:22
Medlem
11xx22s avatar
och hur blir det med skvallret? Nu när det verkar vara utrett att herrarna är kända och att det är ok att skriva om dem (inkl telefonnummer om jag förstått rätt) finns där något att skvallra om?
Citera
2008-09-09, 16:17
Medlem
Varför vill man lägga ut deras namn, telefonnummer, ålder och adress här?
Vad är syftet? Barnsligt...
Citera
2008-09-09, 17:14
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghjkiuyt
Per Gottfrid Svartholm Warg
okänd folkbokföringsadress (folkbokförd på Haninge Kommun) särskild postadress: Box 1206
114 79 Stockholm
personnr 841017-0537

Vad beträffar den unge mannen med överklassnamnet så känns han lätt igen på sitt trasiga lite feminina utseende. Postadressen 114 79 går till ett ökänt postboxbolag i Stockholm.

De eller de som önskar träffa honom lär väl bara behöva stå där och vänta tills han kommer och hämtar sin post.

Fattar dock inte varför någon är intresserad av dem fast de kanske håller på med skumraskaffärer?
Citera
2008-09-09, 17:23
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
De är dessutom FB-medlemmar och får således inte skvallras om.

Gottfrid är dock öppen med sin identitet på FB. Men jag tycker han får svara för sig om nån undrar vilket konto han använder. Att spekulera i vem som ev kan vara det får man inte göra, dock får man använda sökfunktionen och själv leta upp Gottfrids inlägg.
Citera
2008-09-09, 17:44
Medlem
volvo 240s avatar
Löjligt att nån vill ge de stryk osv bara föra tt de låter lite offentlgia uppgifter ligga tillgängligt på deras sida.

Nån som vill spöa upp FB Admin pga av endel obehagliga saker i Mondo Gore och bizarre forumet?
Trodde inte det nej.
Citera
2008-09-09, 18:07
Bannlyst
Absolut inget våld, men visste vore det skoj om de kröp ut ur sina hålor och insåg att de är personer med makt som är tvungna att ta personligt ansvar för vad som läggs upp på TPB.

Själv är jag mest nyfiken på de tre datanördarnas koppling till den gamle högerextremisten Carl Lundström och vad som är hans roll i företaget.

Man måste säga att de är skickliga opinionsbildare med en förmåga att skapa alianser till den politiska världen för att dupera folk att tro att deras verksamhet handlar om det fria ordets kamp mot censur.

Enligt Wikipedia är Gottfrid Svartholm medlem i det Liberala partiet, vilket gör det roligt att TPB byggdes upp på det gamla traditionella sättet i symbios politiska krafter.
Senast redigerad av Berwald 2008-09-09 kl. 18:46.
Citera
2008-09-09, 18:30
Medlem
1973dass avatar
Berwald & co.

Ska bara framföra en hälsning från Brokep, Herr Sunde, att Ni är hjärtligt välkommna på en kafferep i hans lya i Berlin.

Intresseanmälan lämnas med fördel via PM
Citera
2008-09-09, 18:37
Medlem
volvo 240s avatar
Har Rickard Falkvinge inget med TPB att göra?
Citera
2008-09-10, 09:34
Medlem
Wendigos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Har Rickard Falkvinge inget med TPB att göra?

Nä, se det var Piratpartiet det.. TPB är en annan femma.
Citera
2008-09-17, 16:57
Medlem
anakatas avatar
Jag (G) finns har pa FB, ja... Om nagon nu vill traffa mig sa skulle jag tippa pa att det ar enklare att dra ivag ett PM an att bosatta sig utanfor Brevia. Att jag haller mig lite gomd beror pa mitt eviga krig mot allt vad myndigheter heter och inte att jag ar radd for nagon tangentbordskrigande Flashback-nerd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in