2008-08-08, 20:08
Medlem
wiktorsson9s avatar
Tjenare jag och några kommpisar (6stycken) har köppt paintball gevär nu i dagarna o nu undrar jag om ni vet någon hemmsida som säljer billiga kulor! Med hyffsad kvalite.

Jag har köppte kulor på hobbex för 169 då fick man 500 stycken men man tycker ju att det borde finnas lite billigare nån stanns ?

Så dela med er av era åsikter och förslag
Citera
2008-08-08, 21:06
Medlem
Komet108s avatar
stratec.se Är bästa painball sidan i sverige vad jag sett. Billigare är de definitivt
Citera
2008-08-08, 21:38
Medlem
wiktorsson9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Komet108
stratec.se Är bästa painball sidan i sverige vad jag sett. Billigare är de definitivt

Har kollat sidan lite nu o den verkar bra får nog dra iväg en bestälning nu nästa vecka om jag inte hittar nån annan
Citera
2008-08-08, 22:26
Medlem
503s avatar
V&M -> Sport
/mod
Citera
2008-08-09, 12:59
Medlem
orvarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wiktorsson9
Har kollat sidan lite nu o den verkar bra får nog dra iväg en bestälning nu nästa vecka om jag inte hittar nån annan
Har inte spelat på några år nu,men vi handlade bil-laster med kulor från "paintballsports" i Motala. James Falk hette han vi handlade av!
Ha det så kul!
Citera
2008-09-06, 20:36
Medlem
Unbelivers avatar
http://paintballbutiken.se/catalog/i...language=sw%3F
Citera
2008-09-06, 23:14
Medlem
TheRockerss avatar
Köp Re-Balls istället. Det är små hårda skumgummi kulor tror jag som man kan lätt sopa upp, tvätta av och använda igen. Men det är bara för inomhusspel naturligtvis. Utomhus passar det bättre med vanliga färgbollar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in