2008-08-09, 12:59
Medlem
Soundtracket till Ridskolan3?

Av olika anledningar är ja intresserad av att få tag på soundtracket till denna fina rulle... Någon som vet?
Citera
2008-08-09, 13:18
Medlem
sampsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siglund
Lyssnade på P3 igår, den 8 Augusti. Runt omkring kl. 23.20-00.00 spelade dom något som jag skulle beskriva Reggie/Salsa aktigt... Fastnade helt för den musiken men eftersom jag jobbar med hörselskydd så hörde jag inte riktigt eller kommer ihåg vad artisterna hette! Skulle uppskatta vilken information som helst om just detta.

det är bara att du går in på p3 websida. där finns hela låtlistorna upplagda och du kan titta vilken låt som spelats vid vilken tid
Citera
2008-08-09, 13:39
Medlem
Stormis84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psi807
Tror jag har det mesta materialet från Infected Mushroom, men vet inte hur Independence Day-temat låter...

OKej.. Men det va iaf Release_me_-_Infected_mushroom
Citera
2008-08-09, 14:45
Medlem
En metallåt som börjar så här "to the gates of hell", någon?
Citera
2008-08-09, 15:17
Medlem
Wantdeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanchez
En metallåt som börjar så här "to the gates of hell", någon?
Sabaton - Primo Victoria
Citera
2008-08-09, 16:15
Medlem
Hejsan.

Såg en låt i morse på ZTV som jag nu letar.

Låten hette nånting med Indiko eller nåt sådant hette artisten, låten hette nånting med "What you" eller liknande.

Det var en lugn hip-hop låt på engelska, artisten var mörkhyad och i videon låg det även en tjej på ett sjukhus som jag tror han sjöng om.

Låten var väldigt skön därför undrar jag nu om någon vet vilken jag menar och vad den hette?

Tack på förhand
Citera
2008-08-09, 18:43
Medlem
Vad heter låten i musikvideon där det är en kvinnlig sångare (lite rock n roll typ)
som åker en bil längs en lång enslig väg och sjunger samtidigt? Den slutar med att hon typ krockar någonstans. Låten var en mkt stor hit under 90-talet vad jag kommer ihåg och bander är också väldigt känt. Bara det att jag inte kan komma på vad bandet/låten heter >.<
Citera
2008-08-09, 19:01
Medlem
HjarterDams avatar
Nu börjar jag blir galen här.
Söker en låt som spelades flitigt under Fotbolls Em 2008. Jag har fått för mig att det var efter varje mål, men då alla säger att det är Bellini som spelades så kan jag ha fel. För det är inte Bellini jag söker.
Man "tjalla" liksom med i den och den är mer åt "techno" hållet. Observera situationstecknen.

Hjäääälp!
Citera
2008-08-09, 19:11
Medlem
serotonins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klick
Vad heter låten i musikvideon där det är en kvinnlig sångare (lite rock n roll typ)
som åker en bil längs en lång enslig väg och sjunger samtidigt? Den slutar med att hon typ krockar någonstans. Låten var en mkt stor hit under 90-talet vad jag kommer ihåg och bander är också väldigt känt. Bara det att jag inte kan komma på vad bandet/låten heter >.<

Cardigans - My favourite game

http://www.youtube.com/watch?v=styYbRWQYP8
Citera
2008-08-09, 21:37
Medlem
Flarrrrns avatar
vilken låt?

Vad heter låten som spelas som 'main soundtrack' i tusenbröder serien? den där lite sorgsna låten med mycket munspel, kommer ihåg att det är den som spelas när man ska välja scen på dvdn.

hörde en annan munspelslåt idag och kom direkt och tänka på den underbara låten!

summering av filmen för er som inte känner igen namnet tusenbröder men har kanske sett serien

En vanlig tvåbarnspappa, Jan "Hoffa" Lenhoff, startar en målarfirma med namnet Hoffas måleri tillsammans med sina två vänner Niklas och Hamid. Firman går till en början bra, men efter ett tag går det sämre och sämre. De blir skyldiga folk pengar och ser ingen annan utväg än att råna en bank. Skulderna blir större och större och de är skyldiga stora summor som måste betalas. Allt blir till en ond cirkel då de dras in i en värld av kriminalitet som får konsekvenser för deras familjer.

måste veta vad den heter!
Citera
2008-08-09, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av do0t
vad heter låtarna i det här klippet? http://www.freeride.se/video/a-good-day/

nån som kan hjälpa mig?!
Citera
2008-08-09, 23:58
Medlem
e-frees avatar