• 1
  • 2
2008-06-01, 23:25
Medlem
Darwins avatar
Jag tycker fortfarande inte att det går ihop; att vilja ha ett "rent" ATM framstår för mig som att både vilja ha och äta kakan.

Man får väl helt enkelt välja: antingen acepterar man att det är bajsigt i äntarmen, och tar konsekvenserna av det, om man nu nödvändigtvis måste in där och bråka, eller så ägnar man sig åt sex där man inte behöver oroa sig för bajskaskader.

...jag ser det snarare som gradskillnad än att ATM skulle vara helt skillt från bajssex; man smetar och kletar ju med bajs i bägge fallen, skillnaden är bara hur mycket bajs det kletas runt med.
Citera
2008-06-01, 23:43
Medlem
Mohaves avatar
Hehe.. jag tror du skulle gilla Dirty A2M... dom som tänder på det vill ha små rester av bajs på kuken när de förs till tjejens mun, men inte för mycket. Snacka om förfinad smak!
Citera
2008-06-02, 15:50
Medlem
waaaH_5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Hehe.. jag tror du skulle gilla Dirty A2M... dom som tänder på det vill ha små rester av bajs på kuken när de förs till tjejens mun, men inte för mycket. Snacka om förfinad smak!

haha ja, det finns folk till allt
Citera
2008-06-02, 15:56
Medlem
Darwins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave

Ja, det är ju onekligen en konsekvent hållning som tar konsekvenserna av att böka runt i kanelkratern. Personligen gillar jag dock varken analsex eller bajs, så för mig går det tokbort.
Citera
2008-06-02, 18:48
Bannlyst
Nu tycker jag vi börjar lista klipp med riktigt nasty shit in it
Citera
2008-06-03, 11:19
Medlem
waaaH_5s avatar
ja fan! bring it on!
Citera
2008-06-03, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darwin

...jag ser det snarare som gradskillnad än att ATM skulle vara helt skillt från bajssex; man smetar och kletar ju med bajs i bägge fallen, skillnaden är bara hur mycket bajs det kletas runt med.

Atm är knappast en gradskillnad från bajssex. Man smetar och kletar inte med bajs heller.

Atm är mer som en vidarutveckling av analporr. Det är fortfarande inget bajsande, utan vanlig analscen ala porr. Dom rengör sig om det inte är strikt för bajset skull, och majoriteten ( jag antar ) har inte bajs med.

Btw: Någon länk på klipp där man kan se "dirty a2m" ?
Citera
2008-06-26, 19:13
Medlem
mr.bjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darwin
Ja, det är ju onekligen en konsekvent hållning som tar konsekvenserna av att böka runt i kanelkratern. Personligen gillar jag dock varken analsex eller bajs, så för mig går det tokbort.

Så vad gör du i denna tråd?
Citera
2008-06-26, 19:36
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulfaqar
Btw: Någon länk på klipp där man kan se "dirty a2m" ?
http://www.efukt.com/1830_Dirty_Ass_2_Mouth.html
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in