2008-05-08, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Funderar på att lägga en beställning hos Tegalob snart om ingen har något bättre förslag? Hur är deras leveranser m.m.?

Har lagt en beställning där idag, så är väl inget annat att göra än att vänta och se..
2008-05-08, 23:53
Medlem
Drinis avatar
Bottleshop247.com funkar finfint och snabbt enligt senaste testet
2008-05-09, 18:37
Medlem
Egurens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
VARNING utfärdad!!! Vi är er hack i häl. Det kommer att bli jävligt dyr alkohol!
Var är du/ni då ? ni kan ju inte vänta hur lange som helst...
2008-05-11, 15:11
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eguren
Var är du/ni då ? ni kan ju inte vänta hur lange som helst...

Det kan ta lite tid, men vi kommer, var så säker. Detta är olagligt och kommer att beivras!
2008-05-11, 18:32
Medlem
Det försvann många alkoholbutiker på nätet

Av dom som är kvar är www.tegalob.se min favorit.
Beställer jag på Söndag så har jag mina varor på fredag.

Död åt svenska alkoholmonopolet.
2008-05-11, 18:42
Medlem
Tegalob funkar toppen...

...vi är ett gäng som beställer nästan varje vecka....efter 4-5 dagar så ligger grejorna väl paketerade på Locadis HotSpot
2008-05-11, 20:50
Medlem
Tegalob?

Citat:
Ursprungligen postat av smugglarkungen
...vi är ett gäng som beställer nästan varje vecka....efter 4-5 dagar så ligger grejorna väl paketerade på Locadis HotSpot

Har aldrig hört talas om den firman, har Du en länk? Vad är Locadis Hotspot? Jag handlar av Vingrossen, dom använder också Locadi, men jag måste hämta mina varor på Bussgods. Inte så kul, förut hade Vingrossen en transportör som leverarade till dörren. Vänliga hälsningar Christer
2008-05-12, 01:11
Medlem
Tega har funnits sen 2005 tror jag....en av dom äldre butiker Locadi hämtar från....Locadis HotSpot är väl deras egna terminaler samt ombud.....för oss som bor i Sundsvall är det kanske enklare...vi behöver ju inte Bussgods som ombud utan vi hämtar direkt på Locadis terminal, snabbaste tiden för mig var beställning måndagkväll och leverans torsdag em. men då var det en ren öl order och inte en massa plock för butiken.
Adressen till Tega är www.tegalob.se
2008-05-12, 19:28
Medlem
Snake_s avatar
Vars hittar jag den billigaste och pålitligaste hemsidan där man kan beställa sprit till Sverige? Det ska även vara snabba leveranser
2008-05-13, 15:38
Medlem
Någon som har en aning om hur stor risken är att tullen kräver en på skatt om man beställer nu?
Ska man våga sig på en beställning ifrån Vinsajten? Jag skulle behöva påfyllning inför sommaren.
2008-05-13, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snake_
Vars hittar jag den billigaste och pålitligaste hemsidan där man kan beställa sprit till Sverige? Det ska även vara snabba leveranser

www.billig-sprit.se funkar bra för mig
2008-05-13, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crazybitch
Någon som har en aning om hur stor risken är att tullen kräver en på skatt om man beställer nu?
Ska man våga sig på en beställning ifrån Vinsajten? Jag skulle behöva påfyllning inför sommaren.

Personligen tror jag inte risken är så stor att en last en lastbil fastnar i tullen, men man kan ju som sagt aldrig vara säker, nog är det bara beställa! living on the edge

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in