2008-01-06, 00:12
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Mediehora för att han sticker ut hakan? Så värst ofta syns han väl inte.

Skärp dig, och var glad att alla svenska fotbollspelare inte är lika dödstråkiga som Henrik Larsson. Och... tja resten.

Skvaller var det ja. Inte nåt matnyttigt direkt men jag har en kompis som har jobbat tillsammans med honom på Barometern. (han tycker Rydström är en idiot - jag minns dock inte varför).

Själv bör jag ha spelat mot Rydström när jag var i 10-12-årsåldern men har inget minne av hur han var.

Han jobbar som lärare på nån skola i Kalmartrakten.

Han har en läsvärd blog som nån nämnt tidigare. Men han stavar rätt knackigt för att vara både journalist och svensklärare.
Mediahora kanske är mycket sagt.... Men att kalla karln geni för hans jouranlistiska insatser?....njae
Citera
2008-01-06, 03:19
Bannlyst
Bah, henrik Rydström, bara i sverige kan en sån begränsad fotbollsspelare som han hyllas, och dessa defensiva färdigheter som framhålls av vissa krönikörer, pinsamt säger kungen...
Citera
2008-05-05, 19:37
Medlem
PaulSmiths avatar
Enligt sverigescenen har hans sambo lämnat honom. Stämmer detta?
Citera
2008-05-05, 19:47
Medlem
Zookarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaulSmith
Enligt sverigescenen har hans sambo lämnat honom. Stämmer detta?

Enligt samma källa lär hans numera föredetta sambo ha gått laget runt i KFF, utan herr Rydströms medgivande. Till sist lämnade hon honom enligt uppgift för Patrik Ingelsten om jag inte minns fel.
Citera
2008-05-05, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zookaren
Enligt samma källa lär hans numera föredetta sambo ha gått laget runt i KFF, utan herr Rydströms medgivande.

Fick upp en väldigt rolig konversation i huvudet
Citera
2008-05-05, 21:41
Medlem
Meidahora? Varför det , för han gillar att säga sina åsikter och lyckats få kalmar att framstå som ett mer underhållande lag, när det har en profil som sticker ut. Tycker han verkar rätt skärpt , men ska tydligen vara gnällig på plan. Kul om alla sa , ja bollen är rund å vi ska spela vårt spel som intervjuerna i landslaget brukar låta, men de ju i klart i Sverige ska man ju inte sticka ut
Citera
2008-05-05, 22:57
Medlem
Stenarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maartin
Meidahora? Varför det , för han gillar att säga sina åsikter och lyckats få kalmar att framstå som ett mer underhållande lag, när det har en profil som sticker ut. Tycker han verkar rätt skärpt , men ska tydligen vara gnällig på plan. Kul om alla sa , ja bollen är rund å vi ska spela vårt spel som intervjuerna i landslaget brukar låta, men de ju i klart i Sverige ska man ju inte sticka ut
gissar att du bor i kalmar och är syster med mor din?
Citera
2008-05-05, 23:51
Medlem
FillilutteN2s avatar
Han och en till från truppen kom till vår gymnasieskola (i Kalmar) och hade boktips och pratade lite om att fotbollsspelare inte var dumma i huvudet och också kan läsa böcker.
Var väl sådär roligt men han är säkert en skön personlighet.

Gillar dock inte att han sågade Zlatan en gång när han var och föreläste i högstadieskolan jag gick på. Fy fan! Vem spelar i bästa/största klubben, vem är bästa spelaren av dessa?
KFF - Inter på Fredrikskans på fredag?
Citera
2008-05-06, 00:20
Medlem
rohyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zookaren
Enligt samma källa lär hans numera föredetta sambo ha gått laget runt i KFF, utan herr Rydströms medgivande. Till sist lämnade hon honom enligt uppgift för Patrik Ingelsten om jag inte minns fel.

Detta stämmer överrens med sagoscenens "det ryktas". Jag väljer att tro på av vad som går att läsa på forumet.
Citera
2008-05-06, 07:16
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FillilutteN2
KFF - Inter på Fredrikskans på fredag?

Ja, tack!
Citera
2008-05-06, 08:44
Medlem
terreces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rohyp
Detta stämmer överrens med sagoscenens "det ryktas". Jag väljer att tro på av vad som går att läsa på forumet.
Mer på samma ämne...

"Kalmarspelaren Henrik Rydströms sambo och mor till hans barn nu lämnat honom för andra gången. Första gången dumpade hon ju Henrik och blev istället tillsammans med brassen och storkuken Alyson. Nu har hon övergivet Kalmars lagkapten och istället blivit ett par med Kalmars skyttekung Patrik Ingelsten som i sin tur lämnat sin sambo! För i helvete Rydström, agera..."

Någon som har en bild på personen ifråga? Ger ju ramsan "jag är gift med elva man" en helt ny innebörd
Citera
2008-05-06, 09:03
Medlem
Jockegrillars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terrece
Mer på samma ämne...

"Kalmarspelaren Henrik Rydströms sambo och mor till hans barn nu lämnat honom för andra gången. Första gången dumpade hon ju Henrik och blev istället tillsammans med brassen och storkuken Alyson. Nu har hon övergivet Kalmars lagkapten och istället blivit ett par med Kalmars skyttekung Patrik Ingelsten som i sin tur lämnat sin sambo! För i helvete Rydström, agera..."

Någon som har en bild på personen ifråga? Ger ju ramsan "jag är gift med elva man" en helt ny innebörd
Haha, vilken såpa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in