2008-03-25, 13:05
Medlem
Lindh_s avatar
Fråga: Varför blev Gammelsmurf smurfernas ledare?

Svar: Gammelsmurf synes naturligt ha framträtt som ledare genom att han är äldre och visare än de andra smurferna. Han ägnar sig åt svartkonst och var redan under medeltiden 512 år. Gammelsmurf har till skillnad från de andra smurferna vitt skägg och röda kläder.

Det känns som om att de hämtat svaret ifrån Wikipedia

Citat:
Ursprungligen postat av http://sv.wikipedia.org/wiki/Smurfarna
Gammelsmurf (även känd som Papa Smurf) - byäldsten och smurfernas ledare. Ägnar sig åt svartkonst och arbetsledning. Var 512 år redan under medeltiden. Har till skillnad från de andra smurferna vitt skägg och röda kläder.
Citera
2008-03-25, 13:18
Medlem
Skönt att äntligen få reda på att ägget faktiskt kom före hönan. Tycker dock svaret va lite väl luddigt, kanske för att verka som en brasklapp ifall nya rön kommer upp inom dom närmsta åren.
Citera
2008-03-25, 13:24
Medlem
core_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malm-
Jävla Sosseföretag!

Vi får väl se. Jag skickade en fråga om inte Sverige borde bli en totalitär kommunistisk stat, men dom har vägrat svara på den också

Nu har jag två frågor hängandes som dom inte verkar vilja svara på
Citera
2008-03-25, 13:37
Moderator
Popesizes avatar
Jag frågade varför kommunalpolitiker alltid verkade komma med så himla korkade förslag och beslut.

De svarade att det var min åsikt och att den troligtvis inte delades av så många andra. Men jag kunde ringa upp någon kommunalpolitiker och fråga!

Förslag på fler frågor tack. Kan inte alla ställa samma fråga och se om det blir någon form av reaktion från 118100. Tänk om de t.ex får från 50 olika personer frågan om hur lång tid det skulle ta för världens snabbaste människa att springa runt jorden.
Citera
2008-03-25, 13:39
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popesize
Förslag på fler frågor tack. Kan inte alla ställa samma fråga och se om det blir någon form av reaktion från 118100.
Ja, vad brukar Flashbackarna fråga...?
Citera
2008-03-25, 13:40
Medlem
Ung_Fascists avatar
Skickade: Varför har jag sån liten dase samt vad kan jag göra åt det?

Svar från 118100: Anledningen till storleken på din penis beror nog på ett genetiskt drag du ärvt. Det finns kliniker som utför penis förstoringar men det är inget 118 100 rekommenderar. Lär dig istället älska dig själv som du är.

Även: Hur stor är den genomsnittliga Flashback kuken?

Väntar spänt på svar
Senast redigerad av Ung_Fascist 2008-03-25 kl. 13:43.
Citera
2008-03-25, 13:50
Medlem
Hoegbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Ja, vad brukar Flashbackarna fråga...?

Fråga:

Citat:
Tar du den i tvåan?

Svar:

Citat:
Vi tackar för din fråga. Vi kommer att behöva lite extern hjälp för att besvara den och ber om ditt tålamod.

Citera
2008-03-25, 13:54
Medlem
sombrero_fallous avatar
Jag vill bara meddela alla att kampanjen upphör den 1 april, så passa på att sms-bomba fram tills dess!
Citera
2008-03-25, 13:55
Moderator
Popesizes avatar
Skickade: Vem skulle vinna ett slagsmål mellan seriefigurerna The Hulk och Juggernaut?

Fick svaret: 118100 tror att The Hulk skulle vinna så länge han rör sig eftersom Juggernaut gör störst skada när han får upp fart och springer rakt fram.

Känns inte som om jag håller med dem helt och hållet på den punkten.

Hoegberg:
Citera
2008-03-25, 13:57
Medlem
Ung_Fascists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ung_Fascist
Skickade:Hur stor är den genomsnittliga Flashback kuken?

Svar: Flashback är ett forum och har därmed inget könsorgan. Därför kan man inte avgöra medelstorleken.

Mycket informativt svar
Citera
2008-03-25, 13:58
Medlem
Fråga:
Kod:
Hur många människor med dendrofili finns det i Sverige?
Inväntar svar.

De svarade att de behövde extern hjälp, herr Bo K. Ek kanske har stött på ett par stycken?
Tråden borde flyttas till humor.
Senast redigerad av agentsarcasmo 2008-03-25 kl. 14:13.
Citera
2008-03-25, 14:00
Medlem
Hoegbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popesize
Hoegberg:

Könner mig dum nu, men jag skickade aldrg frågan. Skickar en på riktigt nu i stället.

Edit: Har nu frågat om de tar den i tvåan och väntar nu på svar.
Senast redigerad av Hoegberg 2008-03-25 kl. 14:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in