Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-27, 21:46
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimi Hendrix
Jo, jag kan verkligen bevisa mitt påstående - men då röjer jag min mycket gode väns nickname och det vill jag inte. Tips: hör med Ruskigbuss och hans egenhändigt kompinerade "motivering" för min gode väns

Posta i feedback med en smurf eller droppa nicket till någon mod så kollas givetvis hur och varför din vän blev varnad och jag kan lova dig att Ruskigbuss inte varnade någon utan sedvanlig omröstning i outlaw.
2008-02-27, 21:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Du är full med skit och försöker bara röra upp lite damm. För flera år sedan var det någon mod som missbrukade och delade ut någon varning som inte var berättigad och jag har t.o.m. för mig att någon mod bannade någon.

Nu för tiden så röstas det om alla varningar och bannlysningar så nej ingen enskild mod kan vare sig bannlysa eller varna någon. Om någon gjorde detta så skulle det komma fram rätt snart och Admin skulle förmodligen avsätta den som på egen hand varnat eller bannlyst någon.
Nej du, flicka lilla! Vad f-n vet du om mina intentioner, förresten?

Fråga Ruskigbuss om min gode väns avstängning (i synnerhet den s k "motiveringen" till den). Han vet vad det gäller...

Puss och kram, lilla stumpan!
2008-02-27, 21:52
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Nej du, flicka lilla! Vad f-n vet du om mina intentioner, förresten?

Fråga Ruskigbuss om min gode väns avstängning (i synnerhet den s k "motiveringen" till den). Han vet vad det gäller...

Puss och kram, lilla stumpan!

Du fortsätter snacka skit de flesta som har hängt här ett tag vet att Ruskigbuss är så by the book man kan bli och alltid vill ha det rättvist. Sluta försök smutkasta eller insinuera.
2008-02-27, 21:57
Bannlyst
Citat:
Du fortsätter snacka skit de flesta som har hängt här ett tag vet att Ruskigbuss är så by the book man kan bli och alltid vill ha det rättvist. Sluta försök smutkasta eller insinuera.
Slappna av, Hjärtat! Jag gillar Ruskigbuss och betraktar honom t o m som en god vän. Men hans s k "motivering" av min väns avstängning var allt annat regelmässig. Fråga honom och han vet vad jag åsyftar...

Ruskigbuss for president! (Jag menar det verkligen...)
2008-02-27, 22:00
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Slappna av, Hjärtat! Jag gillar Ruskigbuss och betraktar honom t o m som en god vän. Men hans s k "motivering" av min väns avstängning var allt annat regelmässig. Fråga honom och han vet vad jag åsyftar...

Ruskigbuss for president! (Jag menar det verkligen...)

Ok, men tänk på att det du skriver kan uppfattas som att Ruskigbuss eller annan moderator godtyckligt skulle dela ut varningar. Det är många som inte vet att du inte menar allvar.
2008-02-27, 22:20
Medlem
Zairas avatar
no offence, men;
det känns som om du börjar spåra ur nu "Jimi Hendrix" (om du inte gjort det från början).
Vad vill du komma fram till egentligen, jag har ytters svårt att tro att någon mod skulle banna någon helt utan anledning ? och jag har ännu svårare att tro att moderatorerna sköter jobbet dåligt på något sätt. svårast har jag att tro att du borde klaga, känns inte som om du kommer med något vettigt alls

notis: 1000 inlägg
2008-02-27, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ok, men tänk på att det du skriver kan uppfattas som att Ruskigbuss eller annan moderator godtyckligt skulle dela ut varningar. Det är många som inte vet att du inte menar allvar.
Nej, jag tror inte att någon moderator ens kan dela ut varningar på det viset (eftersom det alltid lär röstas om saken i Outlaw), men jag vet att en del moderatorer är låskåtare än andra och att en del delar ut tillsägesler mer frekvent än andra - ibland som kan uppfattas närmast godtyckligt.

I fallet Ruskigbuss och min gode väns avstängning, tror jag att RB fick fria händer att verkställa avstängningen och motiveringen efter omröstning i Outlaw. Jag har t o m hört att vissa tyckte att hans s k motivering var stor humor, något jag alltid misstänkt att RB är helt befriad ifrån. Motiveringen bestod av en länk till min väns trådstarter - inget mer...
2008-02-27, 22:44
Medlem
El Zorros avatar
Du har fått svar på din fråga, det finns ingen statistik att tillgå. Nog med trams.

*låst*

/Mod
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in