2008-02-26, 23:54
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andy67
Min fru säger att hon alltid kommer i den ställningen Så du måste ha fel

Han skrev väl inte "alla"?
Utan en majoritet eller hur?
Majoritet kan räknas allt från 50.1% till 99,9 %...
Skriver man "alla" och/eller "ingen" så har man gjort en 100% generallisering..

Nej han har inte fel då det är väldigt många kvinnor som inte får orgasm av enbart penetrations sex.
Bara för att din kvinna kan orgasm enbart av penetration så slår det ju knappast hål på uttalandet "majoriteten av kvinnorna" och gör att han har fel.
Citera
2008-02-26, 23:59
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slabadan
Edit: Å andra sidan....alla kvinnor gillar att bli tagna hårt bakifrån medan Du trycker ned deras huvud i kudden (eller annat valfritt underlag). Vissa förnekar detta dock.

"Alla kvinnor" =100% av kvinnorna? Knappast gossen..
Nej du 100% av kvinnorna gillar knappast att bli hårt tagna bakifrån. Det är lika invidduellt som med allting annat..
Citera
2008-02-27, 00:11
Medlem
Banshee19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carro87
Någon sa att det är 100% garanti för orgasm vid missionären. Inte sant. Tror inte ens en majoritet av svenska kvinnor kan få orgasm vid någon form av vaginalsex (i sig självt alltså). Kanske personen bakom yttrandet har en rad erfarenheter bakom sig av tjejer som tröttnat på hansn juckande och bara velat få det överstökat...

Jag tror han menade att ta tjejen i missionären med en hand på klitoris och en hand att stödja sig på. 100% var väl att ta i, men jag har aldrig misslyckats själv.
Citera
2008-02-27, 00:34
Medlem
Flammbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mazter_M
Citat:
Ursprungligen postat av Flammbar
Tänkte snarare på hur det känns för tjejen, jag har inte tyckt det var så farligt men det verkar göra rejält ont för kvinnan.
Å andra sidan så finns det tjejer som gillar det, att blanda in lite light smärta.
Jo, och det gjorde just den tjejen men smärta och smärta är inte samma sak

Dessutom kan det vara inblandat att det är lite av en dominansgrej också
Citera
2008-02-27, 01:01
Medlem
Doggy
Citera
2008-02-27, 01:38
Medlem
Mondobabys avatar
Ok, som exempel på vad jag gillar.
Men tänk på att det inte gäller alla nu.

1.Doggy
2.Liggande på mage med killen ovanpå.(bakifrån)
3.Stående på knä med killen bakifrån.
4.Skeden.
5.Liggande på sidan med ett ben mellan killen´s och ett utanför,bakifrån.

Ett litet axplock på penetrerande, sen finns det mera som dock inte är just penetrerande.
Men det var väl inte det som du efterfrågade?
Citera
2008-02-27, 12:22
Medlem
kornfields avatar
Mondobaby
Vad är skillnaden på 1'an och 3'an!?

Det låter nästan som du aldrig har sex med snygga killar, inte en enda position där du (behöver) se honom
Citera
2008-02-27, 12:43
Medlem
foshoos avatar
Skottkärran, någon?
Citera
2008-02-27, 12:48
Medlem
kayoniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flammbar
Lägg henne på mage och ta henne bakifrån. Varför du vill långt in undrar jag över, risken är väl bara att man kommer åt livmodertappen?

Well, varför jag undrar hur man kommer längre in kanske är för att jag inte äger en såkallad "FB-kuk" ?=P
Citera
2008-02-27, 12:51
Medlem
kayoniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Empress
Hm....

Var det verkligen ett sådant svar du sökte efter?
Varför ställde du frågan på ett sådant sätt då som om vi tjejer vore en homogen massa utan individuell smak????
"...alltid någon ställning som är mest favoritserad hos tjejer"..

Du kommer nog att upptäcka vad din tjej har för favoritställning när du väl ar en..

Nej nej Empress, nu ska vi inte ta och bli arga på mig.
Jag menade verkligen ingenting negativt emot er kvinnor

Alltså saken är att hon njuter av när vi har sex, men det går alltid att göra allt bättre, så varför inte? Och min flickvän är lite blyg av sig så det är ingen idé att försöka pressa ur henne något hon inte vill säga. Jag har testat mig fram och det har gått bra, tänkte bara att jag kunde fråga lite här på FB för skojs skull och kolla vad jag får för respons
Citera
2008-02-27, 12:55
Medlem
Vädurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornfield
Mondobaby
Vad är skillnaden på 1'an och 3'an!?

I ena fallet står hon på alla fyra, i det andra ståendes på knä.
Citera
2008-02-27, 12:56
Medlem
kayoniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carro87
TS, du låter som en oskuld/person med ytterst begränsad sexuell erfarenhet.

Några tips:

- Vilka ställningar som är tjejers favorit är helt individuellt. Du får helt enkelt fråga. Be henne visa.

- Var inte rädd för att fråga tjejen. Det påtalas ofta av sexrådgivare men kan inte betonas tillräckligt. Hon kommer bli GLAD av att du frågar hur hon vill ha det. Och inte minst imponerad. Du framstår som killen som är ytterst fokuserad på att ge vad kvinnan vill ha.

- Att ge oralsex brukar gå hem hos alla tjejer.

- Oavsett ställiningsval är det alltid lika viktigt med komplimanger.

Någon sa att det är 100% garanti för orgasm vid missionären. Inte sant. Tror inte ens en majoritet av svenska kvinnor kan få orgasm vid någon form av vaginalsex (i sig självt alltså). Kanske personen bakom yttrandet har en rad erfarenheter bakom sig av tjejer som tröttnat på hansn juckande och bara velat få det överstökat...

Nej, jag är långt ifrån oskuld. Har haft rätt så mycket one night stands (), men skaffade flickvän ett tag sen.. Så det är helt andra puckar som gäller nu, eftersom att jag bryr mig om att hon har de skönt för sig. Och ja, jag vet om att tjejers favorit är helt individuellt. Det är ju rent logiskt. Jag undrade bara rent allmänt om tips egentligen. och jag hann inte direkt att formulera mig ordentligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in