Flashback bygger pepparkakshus!
2009-09-05, 14:41
Medlem
När jag kopplar in något i USB portarna händer inget, hittar ingan drivrutiner, blir galen kan inte koppla in min externa hårddisk

MVH D
Citera
2009-09-05, 14:50
Medlem
Om du har mus / tangentbord inkopplat via USB, testa att koppla ur något av dessa och se om det är fel på USBminnet eller jacket du försöker på. Annars vet jag att externa hårdiskar slits. De håller inte hur länge som helst. Om den är gammal kan det hända att den har pajjat helt.
Citera
2009-09-05, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nusic
Om du har mus / tangentbord inkopplat via USB, testa att koppla ur något av dessa och se om det är fel på USBminnet eller jacket du försöker på. Annars vet jag att externa hårdiskar slits. De håller inte hur länge som helst. Om den är gammal kan det hända att den har pajjat helt.

Det har jag, men det är inte det som är fel Och är inget fel på hårddisken, den är ny och funkade på en annan dator innan jag bytte till denna och går inte att koppla in någonting (förutom tangentbord och mus) som t.ex. mp3 sladd eller mobil sladd. När jag kopplar i mp3 sladden börjar mp3:n lysa men blir inte "kopplad" till datorn.
Citera
2009-09-19, 22:25
Medlem
MP3:n går inte att koppla in i USB.

Lyckades få bukt med hdd men har problem med mp3:n.

När jag kopplar in min mp3 så står det att den börjar laddas och man hör ett ljud på datorn som att den blivit inkopplad, men det har den inte och batteriet har inte laddats något. Jahopp nu händer det ingenting när jag sätter i sladden.. Någon som kan hjälpa?
MVH D
Citera
2009-09-21, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D1990
Lyckades få bukt med hdd men har problem med mp3:n.

När jag kopplar in min mp3 så står det att den börjar laddas och man hör ett ljud på datorn som att den blivit inkopplad, men det har den inte och batteriet har inte laddats något. Jahopp nu händer det ingenting när jag sätter i sladden.. Någon som kan hjälpa?
MVH D
BUMP!
Citera
2009-10-06, 16:08
Medlem
Radera Tråden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem