2020-05-11, 19:38
Medlem
Stämmer det att han är hebefil?
Citera
2020-10-11, 19:15
Medlem
Theomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angelfishriot
Stämmer det att han är hebefil?

Skulle inte förvåna mig det minsta. Han har ju för vana att bli ihop med tjejer som är bra mycket yngre än honom, hans ex var väl typ 18-19 när de började ses och jag har en tjejkompis som legat med honom när hon var 18 år med. Hon ser dessutom otroligt ung ut och skulle lätt kunna misstas för att vara 15-16. Dessutom ligger han ju nästan med en 16-åring i Simons 120 Dagar, men slutar när han håller på att bli påkommen av hennes farsa.

Vill man vara otroligt petnoga verkar han ju vara efebofil (som det tydligen heter om man tänder på postpubertala tonåringar), men ärligt talat tror jag mer att han håller sig på rätt sida 18-årsgränsen för att det skulle vara förödande om det kom ut att han ligger med så pass unga människor. Särskilt kanske med tanke på hans tendens att ibland lite tvångsmässigt skämta om pedofili.
Citera
2020-10-26, 14:45
Medlem
Hans nuvarande flickvän är ju 30 år gammal...
Citera
2020-10-26, 15:40
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Han har lagt upp ett nytt avsnitt av "Mina Problem". Gäst skådis är ingen mindre än Sven Melander som ska spela Simons släkting.
https://www.youtube.com/watch?v=QgcaZUjClOg
Citera
2020-11-02, 13:55
Medlem
Finns ens Simon Gärdenfors?
https://i.imgur.com/2jarVE6.jpg
Senast redigerad av retro1234 2020-11-02 kl. 14:01.
Citera
2021-08-19, 22:10
Medlem
Skvaller om mångsysslaren Simon Gärdenfors?

Han har ju gjort det lite till sin grej att hålla sig i gråzonen med standup och en galna (och roliga!) upptåg, t ex när han kraschade en lägenhetsvisning och började laga mat eller varför inte när han bygde gayklubb på Putins sommartomt på åland.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Simon_G%C3%A4rdenfors
Citera
2021-08-19, 22:23
Medlem
BigFatCones avatar
Jag känner honom lite grann. Hjälpte honom få sin väska från Norrköping till Stockholm. Jag är även med i första avsnittet av hans sitcom men jag är bara med i bakgrunden och blind and you'll miss it. Jag har även försökt laga hans printer en gång men han hade gjort den till en spökskrivare.

Som person så är han, som dom flesta mångsysslare, egentligen ganska tråkig och jobbar mest. Trevlig och hela den där biten, men inte så jävla kul.
Citera
2021-08-20, 00:34
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Den enda roliga ståuppkomikern i Sverige.
Citera
2021-08-20, 10:24
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Den enda roliga ståuppkomikern i Sverige.
Jag gillar hans serier, och jag gillar Las Palmas. Men En Slapp Timme var inte så jävla rolig, men ser att han har en till special ute så får kolla in den.
Citera
2021-08-20, 23:39
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag gillar hans serier, och jag gillar Las Palmas. Men En Slapp Timme var inte så jävla rolig, men ser att han har en till special ute så får kolla in den.
Ja, Las Palmas var kul, speciellt när jag var yngre och rökte spice. Jag tycker att en En Slapp Timme var underhållande att se, verkligen humor som inte är PK, såg den på Comedy Central för x-antal år sedan. Inget som SVT skulle visa.
Citera
2021-08-21, 11:40
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Ja, Las Palmas var kul, speciellt när jag var yngre och rökte spice. Jag tycker att en En Slapp Timme var underhållande att se, verkligen humor som inte är PK, såg den på Comedy Central för x-antal år sedan. Inget som SVT skulle visa.
Nej, det skulle dom garanterat inte. Men bara för att man inte är PK så betyder ju inte det att man automagiskt är rolig.
Citera
2021-08-21, 23:42
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Nej, det skulle dom garanterat inte. Men bara för att man inte är PK så betyder ju inte det att man automagiskt är rolig.
Det har du har du helt rätt i. Men jag tycker ändå att det var roligt.

Sedan det här med hans sitcom, vet du om det blir fler avsnitt av "Mina Problem"? Den är i alla fall jävligt rolig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in