2009-09-01, 23:56
Bannlyst
Trådar med fler än 10 sidor läser jag inte igenom.
Citera
2009-09-02, 00:03
Medlem
BePositives avatar
Du nämner Schema tråden som ligger på 2k inlägg. OM vi inte skulle haft den tråden och alla skapade egna trådar med topicen "Ser mitt schema bra ut?" så drunknar forumet av dessa trådar varje dag. Om du nu har väntat på svar ett tag så kan du posta ditt inlägg i tråden igen.

BP
Senast redigerad av BePositive 2009-09-02 kl. 00:41. Anledning: stavfel
Citera
2009-09-02, 00:22
Medlem
Shifty2k5s avatar
Jag tycker att stora trådar funkar utmärkt, bara man lärt sig att söka..

Nya trådar borde däremot godkännas av moderatorerna först, det hade funkat utmärkt på ett så pass stort och aktivt forum som flashback.
Citera
2009-09-02, 00:26
Bannlyst
Jag skulle mer än gärna vilja få det redovisat för mig vilka alternativ som finns utöver det väl fungerande systemet vi har i nuläget?
Citera
2009-09-02, 00:46
Medlem
ischs avatar
Stora trådar med hopbuntade inlägg och bitrådar är döden för en diskussion. Ingen kan hålla koll på vad som skrivs och bemöta tidigare uttalande på ett bra och givande sätt. Som snabba svar, listor, korta frågor (likt ett klotterplank) funkar det kalas.

Att slänga ihop vissa trådar till någon stor "officiell" tråd brukar antingen bero på att moderatorn inte har lust att hålla koll på trådarna, inte har förståelse för topicen eller att folk är för jävla kassa på att skriva en frågeställning eller topic i en trådstart utan bara haspar iväg en massa skit utan tanke eller substans.
Citera
2009-09-02, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shifty2k5
Jag tycker att stora trådar funkar utmärkt, bara man lärt sig att söka..

Nya trådar borde däremot godkännas av moderatorerna först, det hade funkat utmärkt på ett så pass stort och aktivt forum som flashback.

Nej för guds skull att varje tråd skall godkännas innan den läggs ut är inte bra!
Finns vissa typer av forum som har detta och det gör att det endast skrivs i ett fåtal trådar som blir ENORMA och mycket OT...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in