Citat:
Ursprungligen postat av Are-on
Med oss, menade jag vettiga människor som inte blir skitsur för att en tråd som går alldeles utmärkt att starta om.
ursäkta om jag låtit sur, blivit lite för sur på detta. Men det jag tycker med denna tråden är att den går så bra att starta om. Man behöver inte flytta till LB. Bara starta om. Då det ändå inte finns någon vettig info att ta del av i tråden.
Ber igen om ursäkt om jag bettet mig barnsligt, inte mitt uppsåt. Men kände mig i underläge och då brister argumenten.
Men förstår du mitt resonemang? Asså, bara starta en ny. Förstår inte detta tjatande om att den ska flyttas? eller?
Även här har du missat att Cineasten skrev specifikt att det inte skulle startas en ny tråd, eftersom den skulle åka rakt i Papperskorgen. Läs igenom tråden/trådarna istället så du vet vad det handlar om istället för att argumentera kring saker du inte har en aning om. Tragikomiskt hur du känner att du behöver stå på admins "sida" och kämpa, när dom klarar det ypperligt på egen hand. Plus att hela problemet redan är löst, men du försöker ändå få till andra, sämre lösningar. Du är lite som en utvecklingsstörd Waylon Smithers, fast utan att vara anställd.
Kan bara svara för mig själv och säga att inläggsantal är mig helt likgiltigt, jag vill bara leka.
Edit: Nu fick jag dåligt samvete. Men seriöst, läs innan du skriver för annars så blir det bara så pinsamt.