2009-09-01, 15:55
Medlem
Are-ons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Nej, jag förstår inte ditt argument.

Flyttas den får vettiga människor som varit reggade ett tag och känner till reglerna access till tråden.
Man kan inte bara hänga i laidback och skriva onödiga inlägg, utan du måste skriva i övriga forumet också.

Dessa är två starka argument.

Ja, precis, man måste skriva i övriga forum. Precis det jag menar. man ska inte kunna leva vidare på att kasta in en gissning varannan minut i en tråd. Inlägg som räkans ska det ligga tyngd bakom.

Sen att inte alla kan vara där, aja surt! men så är det. Alla kan inte vinna i på förändring.
2009-09-01, 15:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Are-on
Ja, precis, man måste skriva i övriga forum. Precis det jag menar. man ska inte kunna leva vidare på att kasta in en gissning varannan minut i en tråd. Inlägg som räkans ska det ligga tyngd bakom.

Sen att inte alla kan vara där, aja surt! men så är det. Alla kan inte vinna i på förändring.

De flesta kan nog vara där, mig veterligen har väl de flesta flera konton. Jag kan dock tänka mig att det som känt i många fall handlar om posthunters som via LB-trådar försöker få så många counts som möjligt, vilket som du säger är åt helvete.
2009-09-01, 16:03
Medlem
Are-ons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CNN
De flesta kan nog vara där, mig veterligen har väl de flesta flera konton. Jag kan dock tänka mig att det som känt i många fall handlar om posthunters som via LB-trådar försöker få så många counts som möjligt, vilket som du säger är åt helvete.

precis min poäng, men vissa har svårt att förstå det problemet. De skulle nog hälst bara villa hänga i LB.

(gz till 3000 inlägg)
2009-09-01, 16:09
Medlem
förmodligens avatar
Citat:
Med oss, menade jag vettiga människor som inte blir skitsur för att en tråd som går alldeles utmärkt att starta om.

ursäkta om jag låtit sur, blivit lite för sur på detta. Men det jag tycker med denna tråden är att den går så bra att starta om. Man behöver inte flytta till LB. Bara starta om. Då det ändå inte finns någon vettig info att ta del av i tråden.

Ber igen om ursäkt om jag bettet mig barnsligt, inte mitt uppsåt. Men kände mig i underläge och då brister argumenten.

Men förstår du mitt resonemang? Asså, bara starta en ny. Förstår inte detta tjatande om att den ska flyttas? eller?

Även här har du missat att Cineasten skrev specifikt att det inte skulle startas en ny tråd, eftersom den skulle åka rakt i Papperskorgen. Läs igenom tråden/trådarna istället så du vet vad det handlar om istället för att argumentera kring saker du inte har en aning om. Tragikomiskt hur du känner att du behöver stå på admins "sida" och kämpa, när dom klarar det ypperligt på egen hand. Plus att hela problemet redan är löst, men du försöker ändå få till andra, sämre lösningar. Du är lite som en utvecklingsstörd Waylon Smithers, fast utan att vara anställd.

Kan bara svara för mig själv och säga att inläggsantal är mig helt likgiltigt, jag vill bara leka.

Edit: Nu fick jag dåligt samvete. Men seriöst, läs innan du skriver för annars så blir det bara så pinsamt.
Senast redigerad av förmodligen 2009-09-01 kl. 16:18.
2009-09-01, 16:24
Medlem
Are-ons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av förmodligen
Även här har du missat att Cineasten skrev specifikt att det inte skulle startas en ny tråd, eftersom den skulle åka rakt i Papperskorgen. Läs igenom tråden/trådarna istället så du vet vad det handlar om istället för att argumentera kring saker du inte har en aning om. Tragikomiskt hur du känner att du behöver stå på admins "sida" och kämpa, när dom klarar det ypperligt på egen hand. Plus att hela problemet redan är löst, men du försöker ändå få till andra, sämre lösningar. Du är lite som en utvecklingsstörd Waylon Smithers, fast utan att vara anställd.

Kan bara svara för mig själv och säga att inläggsantal är mig helt likgiltigt, jag vill bara leka.

Edit: Nu fick jag dåligt samvete. Men seriöst, läs innan du skriver för annars så blir det bara så pinsamt.

Står inte på admins sida. Sedan kastar du skit på andra utom mig, väldigt onödigt. Men det jag menar är varför man vill ha kvar en jättetråd i LB. Nör det bara är att börja om. Även om problemet är löst, så kan jag inte fatta varför folk ville flytta tråden till LB...
2009-09-01, 16:27
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Står inte på admins sida. Sedan kastar du skit på andra utom mig, väldigt onödigt. Men det jag menar är varför man vill ha kvar en jättetråd i LB. Nör det bara är att börja om. Även om problemet är löst, så kan jag inte fatta varför folk ville flytta tråden till LB...
Herregud?! Du fortsätter att argumentera, varför? Du vill att vi ska göra en ny tråd. Skärp dig och var nöjd med den vi har.
2009-09-01, 16:34
Medlem
Are-ons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Herregud?! Du fortsätter att argumentera, varför? Du vill att vi ska göra en ny tråd. Skärp dig och var nöjd med den vi har.

Jag skiter i om du har en ny eller gammal. men alla gör inte det, tydligen. Det är grejen jag inte förstår. Men nu ska vi lägga ner diskussionen. Då vi bara blir arga när vi har olika åsikter. Du har visserligen fel, vilket några andra i denna tråden som inte delar min åsikt. Vi har bara olika åsikt, men du har tvärtom helt fel. Sålänge du är i tråden stannar jag borta nu. du är bara trög och kan inte svara på argument. Förmodligen och CNN delar inte min åsikt, men är värdiga debatt motståndare. Allt annat man kan säga om dig.

Ciao, hoppas jag träffar er andra i en annan tråd.
2009-09-01, 16:46
Medlem
Förstår inte vad problemet är! Vad är det som är så hemskt om man går OT? Släng den i papperskorgen när det blivit för många inlägg och sen gör en ny! Svårare än så är det inte! Knappast någon som kommer att läsa i den tråden när den har några månader på nacken då kan man lika gärna slänga den.
2009-09-01, 16:55
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fansloff
Förstår inte vad problemet är! Vad är det som är så hemskt om man går OT? Släng den i papperskorgen när det blivit för många inlägg och sen gör en ny! Svårare än så är det inte! Knappast någon som kommer att läsa i den tråden när den har några månader på nacken då kan man lika gärna slänga den.
Men det verkar ju bara vara onödigt. Plus att det inte är roligt alls att kolla i trådar där det pågår alldeles för mycket OT. Det förstör bara. Tycker det är bättre att alla håller sig till topic så bra de kan istället. För vem har lust att bläddra igenom 10 sidor där folk diskuterar intro till filmer och serier eller länkar "pausmusik".
2009-09-01, 17:23
Medlem
förmodligens avatar
Citat:

Det är precis det jag inte gör. Kastar enbart skit på dig.

Du har en otrolig förmåga att missuppfatta allt du läser.

Och jag håller som tidigare sagt med supermassive, en tråd utan allt för mycket OT är helt klart att föredra.
2009-09-01, 17:33
Avstängd
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av förmodligen
Det är precis det jag inte gör. Kastar enbart skit på dig.

Du har en otrolig förmåga att missuppfatta allt du läser.

Och jag håller som tidigare sagt med supermassive, en tråd utan allt för mycket OT är helt klart att föredra.

Nån som vet nån annanstanns man kan spela... var ju fan den bästa kvällsunderhållningen
2009-09-01, 17:35
Medlem
förmodligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Nån som vet nån annanstanns man kan spela... var ju fan den bästa kvällsunderhållningen

Haha, 31 inlägg. Du spammade 2k OT-inlägg i Gissa filmen-tråden och fick den flyttad till Laidback. Bravo.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in