Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Har du vart i Tropical Island's någon gång deras sk djungel känns lika stort som detta området och inte slutet utan det går att bo där. Det är inne i en stor hangar mm. Jag kände direkt igen gång bron som TV4 visade just i från TP.....
Men tänk lite, du har ett gäng kändisar, programledare, produktionsbolag, studiopersonal osv.. osv.. plus alla deras familjer och anhöriga som då måste fatta om de åkt till Tyskland istället för Malaysia.. Sen ska du få alla dessa att knipa käft till pressen eller inte råka berätta för en kompis när ämnet kommer upp, på en sån story.. tro mig det finns inte.
Det kan inte vara så att gångbroar generellt ser ganska lika ut, eller att de möjligtvis köpts från samma tillverkare?
Däremot håller jag med om att det hade varit smartare att göra något sådant, eller varför inte låta dem bo på Skansen, IKEA, övergivna kaserner hos försvaret eller längst upp i norrland i tält, eller något annat som hade varit lite kul. Programmet är ju sådant att till skillnad från robinson behövs inga jätteytor så att åka ut i djungeln på riktigt så kort tid är meningslöst.