Såg reprisen som gick idag söndag bara för att se vad det var. Och det var sämsta skiten jag någonsin sett. Samtliga medverkande är mediekåta personer som jag ofta retar mig på, exempelvis den där hovreportern, eller den där bondens hemska dialekt. Och den feta grisen Thorleif. Att David Hellenius ens ställer upp som programledare är för mig en gåta.
Jag har fastnat, måste se alla program till slutet. Håller en tumme för Jannike att hon vinner, samt att prettot Rafael får lämna gruppen idag. Jag fattar inte att Görel stod ut med honom. Fick dom barn ihop? nån som vet?
Jag har fastnat, måste se alla program till slutet. Håller en tumme för Jannike att hon vinner, samt att prettot Rafael får lämna gruppen idag. Jag fattar inte att Görel stod ut med honom. Fick dom barn ihop? nån som vet?
Jag hoppas också på Jannike, eller Mikkey Dee Jag uppfattar båda två som tuffa men ändå ödmjuka och ärliga.