2009-08-29, 00:14
Medlem
Rodes avatar
Hej!

Jag vill installera windows 7 men jag vill inte att mina filer försvinner och program. Jag kör windows vista ultimate 64-bit nu.

Vet någon hur man kan gå tillväga ?
Citera
2009-08-29, 08:27
Medlem
Zynthezizers avatar
om du har två partitioner på håddisken så kan du lägga över allt du vill spara på den ena disken innan du installerar eller så kan du säkerhetskopiera allt på en extern hdd/usb minne innan du installerar för att vara helt säker.

om du har en helt tom partition kan du installera Win7 på den och köra båda på din dator om du inte vill byta direkt utan köra mer av en mjukstart med win7 och se om det är något för dig
Citera
2009-08-30, 17:34
Medlem
Rodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zynthezizer
om du har två partitioner på håddisken så kan du lägga över allt du vill spara på den ena disken innan du installerar eller så kan du säkerhetskopiera allt på en extern hdd/usb minne innan du installerar för att vara helt säker.

om du har en helt tom partition kan du installera Win7 på den och köra båda på din dator om du inte vill byta direkt utan köra mer av en mjukstart med win7 och se om det är något för dig

Thx för svar!
Citera
2009-08-30, 19:51
Medlem
när jag uppgraderade från windows xp till windows 7 så försvann inget. Jag bara tankade och packade upp ISOn och körde setup.exe. Den ledde mig genom installationen och då fanns inte ens funktionen att formatera.
Citera
2009-09-02, 21:04
Medlem
Rodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreddishS
när jag uppgraderade från windows xp till windows 7 så försvann inget. Jag bara tankade och packade upp ISOn och körde setup.exe. Den ledde mig genom installationen och då fanns inte ens funktionen att formatera.

då har du antagligen 2 operativsystem. de vill inte jag ha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in