2012-12-19, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yllek
yes! i ha i göteborg så går man in lite halvhjärtat för klubben medan man sitter ute och badar i kriminella terry-lovver ute hos ba. ha kör enorma fester, ba kör lägenhetspund o det är fakta.

jag vet att du supportar bandidos men det där är bara löjligt och det vet du också. den ena klubben sitter på ett crew med okring 50 medlemmar (varav ganska många av dom hade klarat fullrygg i ba) ute i det fria samtidigt som den andra klubben sitter på en i stort sett utdöd supportgrupp. g1, rd med flera plus alla supporters som har krav på sig kontra romano o kville. kville är ju för fan strykrädda. det finns dessutom inte många hattar som hade klarat fullrygg i ha. sen kan du ju ta en titt på det styrande skiktet i dom båda klubbarna, bofu kontra ridde osv. skulle det bli en sån situation där man måste kriga så är det nog större chans att man får väcka en gobbedäckad terry från förhandlingsbordet än att ha backar en cm. grejen är att ha har absolut ingenting att tjäna på att ens störa sig på hattarna. ha har dessutom bitit sig fast i det etablerade samhället på ett sätt ba bara kan drömma om. ta av dig ba-brillorna o inse att man dom senaste åren faktiskt fått riktigt hårda törnar av bla förortsgäng o självständiga kriminella. vill du ha exempel så har jag en hel del exempel. jag har svårt att hålla mig för skratt men hur fick terry sin expect no mercy-patch tex?
Nu e du helt ute och cyklar. Om du inte visste så kan jag säga dig att T och R inte styr Gbg om jag har fått höra rätt. Andra aktörer styr där.
Citera
2012-12-19, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanto
Nu e du helt ute och cyklar. Om du inte visste så kan jag säga dig att T och R inte styr Gbg om jag har fått höra rätt. Andra aktörer styr där.

du har helt rätt i att ingen av dom styr men både terry o ridde har fått chansen att visa framfötterna o det säger väl en del. i gbg så är det inget snack om vilken färg stan har även om ba känns åtminstone lite på gång. det kan inte ens den mest inbitna sylb-nissen påstå. det var annat på tuch o det gängets tid. det var absolut inget mc-folk men det var hårt virke på många.

och det var inte alls meningen att hacka på dig...
Citera
2012-12-20, 08:08
Medlem
sanctissimuss avatar

2012-12-19: G W Persson står upp för Hells Angels MC:s rätt att ge sin syn på klubben och dess verksamhet!

källa
Citera
2012-12-20, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Har fångarna tillgång till internet på de danska fängelserna?
Jepp ,,för att studera,söka jobb,lägenhet..
Citera
2012-12-20, 09:16
Medlem
gothenburg är nog riktigt missnöjda med att danilo är borta.

Citera
2012-12-21, 12:14
Medlem
veritatems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
MC och MCC är ekvivalent i Sverige , till skillnad från en del andra länder som England. Det är därför det blir så fel när rookies läser sig till "kunskap"

Tihi tihi , nu fick du allt till det med rookie och allt !

Kan sätta vad som helst på att om en nybildad klubb drar på sig en väst med MCC så kommer ingen att bry sig en sekund trots att man inte gått genom svemod , det vill säga då att man inte kränker på någon annan klubbs "färger" , "namn" att man inte skriver "Sweden" i botom rockern osv men däremot enbart MC , då får man det hett om öronen.
Att påstå något annat är enbart mundiare´och bajsprat.
Citera
2012-12-21, 12:53
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veritatem
Tihi tihi , nu fick du allt till det med rookie och allt !

Kan sätta vad som helst på att om en nybildad klubb drar på sig en väst med MCC så kommer ingen att bry sig en sekund trots att man inte gått genom svemod , det vill säga då att man inte kränker på någon annan klubbs "färger" , "namn" att man inte skriver "Sweden" i botom rockern osv men däremot enbart MC , då får man det hett om öronen.
Att påstå något annat är enbart mundiare´och bajsprat.
Sorry men du är helt off som det heter. Jag lever i den del av landet där MCC är vanligt och det görs ingen som helst skillnad på MC och MCC.
Citera
2012-12-21, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Sorry men du är helt off som det heter. Jag lever i den del av landet där MCC är vanligt och det görs ingen som helst skillnad på MC och MCC.

Wurzten har helt rätt och det spelar ingen roll vilken del av landet man kommer ifrån.
Fatta detta nån gång Rookie...
Citera
2012-12-21, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeppeg
Jepp ,,för att studera,söka jobb,lägenhet..

Beror helt på vart och vad du sitter för och hur länge...
Citera
2012-12-22, 23:44
Medlem
hej får jag fråga vad som hänt med danilo läste bara att han inte va med stämmer detta?
Citera
2012-12-23, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swag
hej får jag fråga vad som hänt med danilo läste bara att han inte va med stämmer detta?

han är med men åker på lång semester o är tillbaka om 7-10 år. tror hans tjej åkte i samma veva men jag är inte hundra på det faktiskt. man får hoppas att han inte tagit varorna på redis.
Senast redigerad av Yllek 2012-12-23 kl. 01:58.
Citera
2012-12-23, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yllek
han är med men åker på lång semester o är tillbaka om 7-10 år. tror hans tjej åkte i samma veva men jag är inte hundra på det faktiskt. man får hoppas att han inte tagit varorna på redis.

Det borde ju finnas artiklar om det isåfall? länk/tråd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in