Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-12, 21:08
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veritatem
Nu är det ju i och för sig så här att den som fick stryk av Äcklen var ju president i Red Devils MC som numera har varit nerlagt hur länge som helst + att dom spöade på hans sambo , en kvinna !!!
Så vitt jag hört så har han inte varit aktiv inom MC miljön sen lång tid tillbaka.
Du måste vara riktigt stolt över dina hjältar din butty boy.
ingen heder kvar nånstans i alla delar av samhället, det sägs till mig sen blattarna kom in i Sverige försvann den så kallade tjuvahedern
Citera
2012-12-12, 22:39
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ja du , vad ska man säga ?
Här finns nog inte en människa som är förvånad , det mesta du skriver blir fel.

Men kan du inte skrika lite nu om huruvida man ska gå på någon som har sin sambo barn
och så vidare i sin närhet ?
Precis som du gjorde när HA var nere hos svinen och härjade.
Fast och andra sidan rörde ju inte HA kvinnorna som äcklen i detta fallet gjort.
Skrik nu då , SKRIK

Kan inte annat än hålla med....helt plötsligt va alla knas stavningar ( personer ) borta och det var helt okej att spöa både sambo och inför barn...
Fucking lowlife!

Edit: Sen kan ju alla balla jävla fittor bespara oss för kommentarer typ dom två som inte kan va konsekventa i sina tyckande... patetiska små svin.
Citera
2012-12-13, 00:17
Medlem
Citat:
Nu är det ju i och för sig så här att den som fick stryk av Äcklen var ju president i Red Devils MC som numera har varit nerlagt hur länge som helst + att dom spöade på hans sambo , en kvinna !!!
Så vitt jag hört så har han inte varit aktiv inom MC miljön sen lång tid tillbaka.
Du måste vara riktigt stolt över dina hjältar din butty boy.

ja ja sluta hoppa på han för att han säger sanningen prisis lika mycket sanning som hos er.
Citera
2012-12-13, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanto
ja ja sluta hoppa på han för att han säger sanningen prisis lika mycket sanning som hos er.

det är andra tider nu, folk har ingen respekt för dessa "knuttar" längre iaf oavsett gruppering/klubb,har varit på div tillställningar o de blir ofta utskrattade/utfrysta av allmänheten,med all rätt såklart.Medan mc-sfären ödslar kraft med att bråka med varandra om småsmulor växer sig andra organisationer större och skapar stora nätverk .framtiden är tyvärr asiatisk/öst-stats maffia som kommer slå ut dessa individer enkelt.Det är lätt att slå till mot personer som vill synas, dock svårt att slå tillbaka mot individer som gömmer sig i massorna.
Citera
2012-12-13, 09:17
Medlem
Ingen som har namnen på de inblandade i misshandeln i Bojsenburg?
Citera
2012-12-13, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dalaj
Ingen som har namnen på de inblandade i misshandeln i Bojsenburg?

Spekulationer finns ju alltid..
Inte helt ovanligt på detta forum.
Citera
2012-12-13, 10:25
Medlem
veritatems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanto
Nu är det ju så här att jag hoppar inte på någon , förmedlar enbart sanningen.
Och den sanningen är inte lätt för er att smälta när era idoler gör bort sig genom att spöa på en ex mc-medlems kvinnliga sambo , det är svårt att förklara bort fakta eller hur.
Har aldrig påstått att den ena är bättre än den andra , enligt mig så har HA gjort fel i fallet Svineri MC , men vad som har hänt och sagts innan man skred till handling vet inte jag och kommer förmodligen aldrig att få reda på heller , men det skulle förvåna mig om överfallet var första kontakten parterna emellan.
Och man kan även vända på steken , vad hade barn att göra på en MC-Klubb när dom hade fest ?
Och en sambo till en ex RD har väll all rätt att vara i sitt egna hem eller ?
Det är så jäkla lätt att klä av er när man håller sig till fakta och inte enbart skriker rakt ut i ena riktningen.
Senast redigerad av veritatem 2012-12-13 kl. 10:35.
Citera
2012-12-13, 10:30
Medlem
veritatems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LojtnantWerner
ingen heder kvar nånstans i alla delar av samhället, det sägs till mig sen blattarna kom in i Sverige försvann den så kallade tjuvahedern
Tyvärr måste jag säga att det ligger mycket i det du skriver , och man skall inte sticka under stolen med att även HA börjar besudlas med multikulti och det får ju sina konsekvenser.
Citera
2012-12-13, 10:38
Medlem
viciousnightmares avatar
Måste bara hålla med Veritatem på detta .
Är up till var och en i sfären och skydda sin familj och nära och kära från händelser av detta slag , man gör ett val och tror att många vet att styr man mot en måltavla kör man över det som är i vägen så är det ju bara .. För många då ...

Borde vara en tankeställare för många vad förluster kan innebära, annars kommer ju var jävel köpa sig en barnvagn och gå runt med så ingen plockar en
Citera
2012-12-13, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viciousnightmare
Måste bara hålla med Veritatem på detta .
Är up till var och en i sfären och skydda sin familj och nära och kära från händelser av detta slag , man gör ett val och tror att många vet att styr man mot en måltavla kör man över det som är i vägen så är det ju bara .. För många då ...

Borde vara en tankeställare för många vad förluster kan innebära, annars kommer ju var jävel köpa sig en barnvagn och gå runt med så ingen plockar en

Man får ju inte glömma bort den klassiska "som man bäddar får man ligga"
Sällan någon person som är helt oskyldig som råkar illa ut.
Trist när sambo och barn kommer emellan. Dock så är ju kvinnorna rätt medvetna vilket liv det kommer att bli, eller borde vara.. barnen kan man inte säga så mycket om, mer än att föräldrarna har allt ansvar..
Citera
2012-12-13, 12:00
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Nu är det ju så här att jag hoppar inte på någon , förmedlar enbart sanningen.
Och den sanningen är inte lätt för er att smälta när era idoler gör bort sig genom att spöa på en ex mc-medlems kvinnliga sambo , det är svårt att förklara bort fakta eller hur.
Har aldrig påstått att den ena är bättre än den andra , enligt mig så har HA gjort fel i fallet Svineri MC , men vad som har hänt och sagts innan man skred till handling vet inte jag och kommer förmodligen aldrig att få reda på heller , men det skulle förvåna mig om överfallet var första kontakten parterna emellan.
Och man kan även vända på steken , vad hade barn att göra på en MC-Klubb när dom hade fest ?
Och en sambo till en ex RD har väll all rätt att vara i sitt egna hem eller ?
Det är så jäkla lätt att klä av er när man håller sig till fakta och inte enbart skriker rakt ut i ena riktningen.

Ordet fest betyder inte dunkar med hembränt och hektovis med koks. De hade väl antagligen en stillsam familjefest. Och på en sådan har jag svårt att se varför inte barn skulle kunna närvara.
Citera
2012-12-13, 13:29
Medlem
sanctissimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distans
Någon som är intresserad av en ny hoj?

http://www.kronofogden.se/9395.html

Undrar om personen som köper den ämnar att behålla RD klistermärket

(ägs av en Ann H*ff i Kristianstad (o))

utmätningsprotokoll rörande skuld på 201 722 kr.

beslaget av motorcykel gjordes av polisen när skuldsatt brukade fordonet.

källa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in