Ang AIK...
Larry (medlem sthlm) kom från början från den avsomnade klubben "Rodents MC", en klubb som namnet antyder (rodent - gnagare) bara bestod av AIK:are som åkte hoj.
Johan Segui fd talesman / sekreterare i Bromma-avdelningen (good standing) kom också från Rodents MC, Segui är idag engagerad i AIK och dess verksamhet, sitter i styrelsen.. Var för länge sedan ordförande i Black Army..
En lite lustig detalj ang Larry och Johan är att båda är gamla skoförsäljare, båda två jobbade på Sko Uno i Stockholm.
2 andra som var med på den tiden det "bara" var Mc Sweden i Stockholm (efter att perkele vart choppers southside som sedemera vart mc sweden..) och som också var AIK:are var Rothman och Bobbo Sörensen (fd ordf Black Army och medlem Rodents MC), av olika anledningar så höll dom inte måttet utan sparkades ut innan det blev en fullvärdig avdelning i Stockholm (Bromma).
Det är fortfarande tighta band mellan HA och AIK, speciellt då med Firman Boys...
Flera Firman Boys grabbar är eller har varit medlemmar i Red & White Crew, Firman Boys har bla jobbat som vakter på fester samt festar rätt ofta med eller på någon av avdelningarna i Stockholm, en av anledningarna är nog att 2 st Hells Angels Stockholm är medlemmar i Firman Boys, men deras namn lämnar jag.
När jag ändå är inne på Rodents MC...
Har för mig att gamla presidenten där "Jocke Stålfors" är med i denna film (eller vart det bara en trailer?), filmen "Blodörn MC" känns som en dålig S.O.A kopia...
Är det någon som vet mer om denna pinsamma produktion?
Trailer "Blodörn MC"