Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-11-06, 12:45
Medlem
Har hört rykten om att HA ska vara på väg att flytta till en stor anrik villa i Partille, strax öster om Göteborg.

Villan ligger ute till försäljning och HA ska vara intresserade. Enligt mig ett utmärkt köp, en riktig statushöjare!!

http://www.bjurfors.se/Bostad/Vastra-Gotaland/Partille/Partille---Paradisvagen-11/

Någon som hört något liknande eller kan bekräfta att de är på gång att köpa?
Citera
2012-11-06, 12:51
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhostRida
Har hört rykten om att HA ska vara på väg att flytta till en stor anrik villa i Partille, strax öster om Göteborg.

Villan ligger ute till försäljning och HA ska vara intresserade. Enligt mig ett utmärkt köp, en riktig statushöjare!!

http://www.bjurfors.se/Bostad/Vastra-Gotaland/Partille/Partille---Paradisvagen-11/

Oj, det var en riktigt fet villa. Hade lätt kunnat tänka mig att bo där
Visste knappt att sånna villor fanns i Sverige. Är rätt tveksam till att HA kommer köpa den, men man vet aldrig antar jag...
Citera
2012-11-06, 14:45
Medlem
Privatpers0ns avatar
Citat:

Vad gör det till ett utmärkt köp då enligt dig?
Citera
2012-11-06, 15:03
Medlem
sanctissimuss avatar
Citat:

och hur många avdelningar finns det i sverige... bara i Gbg finns 3...

vilken är det?
Citera
2012-11-06, 18:48
Medlem
dendär fastigheten är ju inte helt okänd för klubben, hölls ju massa fester där i mitten och slutet av 90talet. typ 96 - 99. då var många där. dessutom hade ju iaf dåvarande ägare och hyresgäster band till klubben. det måste väl vara fler än jag som minns stället väl???

på "gamla goa tiden" med harleys, park och "sub" på mölndalsvägen och raven på lyckholms. det gänget höll ju till i och bodde i huset då. ganska E och technoskadad fastighet

micke
johnny
krille
ridderheim
mfl....
Citera
2012-11-07, 02:23
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:

Det där var ett pråligt ställe, hade kunnat tänka mig att bo där själv även om det ligger långt åt skogen.

Klubblokalerna har blivit lite tjusigare med åren.
Citera
2012-11-07, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buckan
enligt rykten finns kopplingar mellan mc och musik branchen sedan lange
vet ej vilken klubb dock, bara att det hant
anvandbart kunna fa studios och band stanga nerstangda/lagda
nagon kunnig erfaren rav som kan bekrafta eller avfarda detta rykte?

Musik vet jag att dom har hållt på med men inte rapp musik
Citera
2012-11-07, 14:06
Avstängd
Sommargays avatar
om vi antar att nissarna från smedbydådet får ca 4 år i finkan, vad kan de förvänta sig för mödan när de traskar ut om ca 2 år? En välkommen-hem-fest o sen inget mer?

Om vi tar de lite äldre herrarna från red devils som är i femtioårsåldern tillexempel. De får inte känna smaken av öl i gommen på kanske totalt 3 år. Har de 20 år kvar av livet har de lagt 15% av resten av sina liv på detta. Hade de vanliga kneg går de miste om en bra bit över halva miljonen i inkomst.

När de går o lägger sig i sin cell på kvällen efter en hård dag av att böja kontakter åt clas ohlson i kriminalvårdens lokaler för 11kr/timmen, känner de då att "Ja detta suger ju men sett till det vi åstadkom var det faktiskt värt det" ??

Finns det ens något som hindrar de rödvita kidsen som deltog att inte kastas in i något nytt menlöst uppdrag såfort de kommer ut som generar en ny volta?

Ingen ide att anmärka på att 4 års fängelse bara är en spekulation!
Citera
2012-11-07, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
om vi antar att nissarna från smedbydådet får ca 4 år i finkan, vad kan de förvänta sig för mödan när de traskar ut om ca 2 år? En välkommen-hem-fest o sen inget mer?

Om vi tar de lite äldre herrarna från red devils som är i femtioårsåldern tillexempel. De får inte känna smaken av öl i gommen på kanske totalt 3 år. Har de 20 år kvar av livet har de lagt 15% av resten av sina liv på detta. Hade de vanliga kneg går de miste om en bra bit över halva miljonen i inkomst.

När de går o lägger sig i sin cell på kvällen efter en hård dag av att böja kontakter åt clas ohlson i kriminalvårdens lokaler för 11kr/timmen, känner de då att "Ja detta suger ju men sett till det vi åstadkom var det faktiskt värt det" ??

Finns det ens något som hindrar de rödvita kidsen som deltog att inte kastas in i något nytt menlöst uppdrag såfort de kommer ut som generar en ny volta?

Ingen ide att anmärka på att 4 års fängelse bara är en spekulation!

Ja, precis. Och det e ju inte direkt BMC eller en annan internationell klubb som dom betat av en konflikt med och kan sätta sig i snickeboa med 'gott' samvete för att ha försvarat sitt eget och sina bröders liv och lem samt heder, här handlar det om, enligt tidningars rapporterande, en attack mot en 'piss-klubb' med barn närvarande. Ingen heder i det alls...
Citera
2012-11-07, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampus666
Ja, precis. Och det e ju inte direkt BMC eller en annan internationell klubb som dom betat av en konflikt med och kan sätta sig i snickeboa med 'gott' samvete för att ha försvarat sitt eget och sina bröders liv och lem samt heder, här handlar det om, enligt tidningars rapporterande, en attack mot en 'piss-klubb' med barn närvarande. Ingen heder i det alls...
Helt rätt där. Det är inget och sätta i skåpet och hylla. Vad sitter du för spring pojk och spring gubbe sitter inte du för den fega attacken på familjefesten i Kalmar där ni storma barn och kvinnor. Jävla tuffing
Citera
2012-11-07, 18:49
Medlem
0-0-0-0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampus666

Någon som vet när domen kommer?
Citera
2012-11-07, 23:23
Medlem
raggsockan-83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av master415
Musik vet jag att dom har hållt på med men inte rapp musik

http://www.youtube.com/watch?v=8Ttq8mN3tCA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera