2012-07-10, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Jag håller med om att det är upp & ner vända världen i Sveriges 1% sfär, där man som utomstående från det ena och det andra ska be den starkaste om lov....
Jaja ska bli kul att följa och onekligen så verkar R&WC behöva stärka upp leden om det nu mulas OMC och eldas VMC stugor. Till och med de nyfrälsta Mongolerna verkar ha slutat Huuhaa't och deras lilla snackpåse dragit till sydligare breddgrader.

Verkar bara vara en klubb som flyger under radarn och det är Rebels MC så hatten av till dom.

Tror BMC sitter och garvar läppen av sej, plockar navelludd tar en pilsner och bara tycker det kanon just nu.

Helt jävla sjukt vad det så kallade MC världen är på väg...
Börjar bli ett skämt bara.
ah dem verkar ha fått lite stake i sig nu i alla fall Mongols verkar ju ha försvunnit helt hörde bara att R&WC plockade några västar sedan försvann dem helt, Ja verkligen riktigt bra jobbat!
Ja slippa ha med Rö vita att göra måste vara lite halv skönt efter allt jidder om deras klubb lokal.
Citera
2012-07-11, 13:42
Medlem
Mr.Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Stick
Du menar så...

Det jag hört är ju att på "säriners" patch fest när dem skulle bli HA så var det någon av medlemarna som nittade en fullvärdig medlem och därför vart dem av med deras västar...
och det är Skallepär som ska styra... även flera andra medlemar från "säriners"...

Vad har du fått denna smörja ifrån?

Särimner har likt många andra klubbar haft våta drömmar om att få tillhöra de rödvitas familj, men Särimner MC har aldrig varit aktuella att patcha över till HA!

Särimner valde att själva stänga ner klubben efter det att deras medlemmar, däribland Skalleper och Cai, blivit knockade av en ensam ängel pga att dom hade bråkat med en nära vän till ängeln.
Varken Cai eller Skalleper har vågat lyfta handen mot denna ängel trotts att dom var nummerärt överlägsna.

Men nu har deras dröm om att få tillhöra en tuffingklubb gått i uppfyllelse då dom fick fullryggar i Vagos direkt.
Citera
2012-07-11, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mystic
Vad har du fått denna smörja ifrån?

Särimner har likt många andra klubbar haft våta drömmar om att få tillhöra de rödvitas familj, men Särimner MC har aldrig varit aktuella att patcha över till HA!

Särimner valde att själva stänga ner klubben efter det att deras medlemmar, däribland Skalleper och Cai, blivit knockade av en ensam ängel pga att dom hade bråkat med en nära vän till ängeln.
Varken Cai eller Skalleper har vågat lyfta handen mot denna ängel trotts att dom var nummerärt överlägsna.

Men nu har deras dröm om att få tillhöra en tuffingklubb gått i uppfyllelse då dom fick fullryggar i Vagos direkt.

En källa från särimner ;P
Dem skulle patcha över till ha och en av medlemarna hade börjat snacka med någon tjej vet ej om det var Särimner eller HA men någon av dem pratade med den andras tjej och så började dem slåss och sedan så blev det ingen patchning.
Citera
2012-07-11, 19:32
Medlem
http://www.tagesspiegel.de/berlin/rocker-hells-angels-stellen-der-konkurrenz-ein-ultimatum/6862412.html

Min tyska är lite knagglig, men om jag inte fattat helt fel så har HA ställt krav på att alla andra klubbar, utom dom själva, skall lämna Berlin... Kan ju bli spännande..
Citera
2012-07-11, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Stick
En källa från särimner ;P
Dem skulle patcha över till ha och en av medlemarna hade börjat snacka med någon tjej vet ej om det var Särimner eller HA men någon av dem pratade med den andras tjej och så började dem slåss och sedan så blev det ingen patchning.

Det här var nog det roligaste påståendet jag läst i alla "mc trådar" på flashback någonsin. du menar alltså att en klubb skulle slita i flera år för att visa sig värdiga att bli HA, och sen när dagen äntligen kommer efter flera år, så råkar en prata med en Ha medlemms tjej, och då läggs alltihopa ner?

den som på allvar tror att det skulle vara någon sanning i detta måste ju vara helt bakom flötet..

vet ej vad som egentligen hände. men skulle tippa på nått i denna stilen "särimner hade fest. det blev nått tjaffs. en medlem fick ett par smällar av en i Ha, han och dom andra i klubben sket i byxan och la ned sina färger.¨" ett par år senare så fick dom erbjudande om att gå med i vagos, och tänkte "vi fick stryk av HA när vi hade en svartvit tyglapp på ryggen där det stog särimner, men om vi nu syr på en grön lapp där det står vagos istället kommer vi bli allsmäktiga och äntligen kunna hämnas på HA MUAHAHHA"

eller nått liknande
Citera
2012-07-11, 20:44
Medlem
Motos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atero
http://www.tagesspiegel.de/berlin/rocker-hells-angels-stellen-der-konkurrenz-ein-ultimatum/6862412.html

Min tyska är lite knagglig, men om jag inte fattat helt fel så har HA ställt krav på att alla andra klubbar, utom dom själva, skall lämna Berlin... Kan ju bli spännande..
Trams..inte ens HA kan väl tro på det själva.
Citera
2012-07-11, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moto
Trams..inte ens HA kan väl tro på det själva.

Inte alls trams. Ha Berlin har gått ut med ett "statement". Antingen hänger ni av er västarna= Bandidos, Outlaws och Gremium Mc, eller så blir det krig.
Ingen av de tre kommer att göra det och kriget når då även våra käcka gossar i Svedala.
Ska bli kul att se hur mycket kaliber det finns i de svenska färgerna.
Vissa sprang som harar på 90-talet...
Citera
2012-07-11, 22:25
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Inte alls trams. Ha Berlin har gått ut med ett "statement". Antingen hänger ni av er västarna= Bandidos, Outlaws och Gremium Mc, eller så blir det krig.
Ingen av de tre kommer att göra det och kriget når då även våra käcka gossar i Svedala.
Ska bli kul att se hur mycket kaliber det finns i de svenska färgerna.
Vissa sprang som harar på 90-talet...

Onekligen så rör det ju sig i Sverige nu med antydningar till att Röd Vitt ligger bakom...

Men precis som du antyder så ska det bli kul att se hur dom Svenska pojkarna hanterar det hela.
Citera
2012-07-11, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Onekligen så rör det ju sig i Sverige nu med antydningar till att Röd Vitt ligger bakom...

Men precis som du antyder så ska det bli kul att se hur dom Svenska pojkarna hanterar det hela.

Ja, det var lite tragiskt att se alla "tillfälliga" avhopp när det brände till den gången.
HA i Sverige är en kuliss som lever på gamla meriter, om ens det. Idag har man egentligen bara sina supportcrews som viftar kniv ibland. Gubbarna är trötta och gamla. Precis som jag själv.
Citera
2012-07-11, 22:55
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ja, det var lite tragiskt att se alla "tillfälliga" avhopp när det brände till den gången.
HA i Sverige är en kuliss som lever på gamla meriter, om ens det. Idag har man egentligen bara sina supportcrews som viftar kniv ibland. Gubbarna är trötta och gamla. Precis som jag själv.

Amen på den!
Citera
2012-07-11, 23:54
Medlem
Citat:

Är inte det sådana avhopp av godo för klubben då? Klubben rensas på döfläsk och nya mer ambitiösa och agressiva medlemmar tar deras plats. Låter som win win i mina öron iaf.
Citera
2012-07-12, 00:12
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ag3nt0rang3
Är inte det sådana avhopp av godo för klubben då? Klubben rensas på döfläsk och nya mer ambitiösa och agressiva medlemmar tar deras plats. Låter som win win i mina öron iaf.

En poäng för all del men kolla historiskt hur det funkat i Sverige...När det blev avhopp då så kunde det inte fyllas på = en bidragande orsak till att man slöt fred kanske, vad vet jag ?

Ska du fylla på med nytt okänt aggressivt blod menar du? I så fall till vilken fördel skulle det vara för en klubb...

En klubb som HA tror jag inte "snabb patchar" folk bara för det drar kallt runt anklarna till skillnad mot alla dessa nyfunna hoj intressenter, även om vissa 81 supporter önskar det var så
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in