2012-05-14, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fewdollars
Äh de är väl bara för Möller att spara ut långt hår igen och sätta sig på sin HD och åka ner till Malmö igen. Sen blir det ordning och reda inom HA:s led...

Nja? Han klarade sig nog bara för att kollen inte var lika noggrann på den tiden..

Med dagens datoriserade resurser så skulle han torska snabbt...

.
Citera
2012-05-14, 19:44
Bannlyst
Någon som hört om ett 30-tal "MC-gubbar" som gick runt och lekte coola denna helg i Hedemora? Gick mitt i vägen och inte aktade sig för bilar etc.
Citera
2012-05-14, 21:04
Medlem
Antirealistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waicen
Någon som hört om ett 30-tal "MC-gubbar" som gick runt och lekte coola denna helg i Hedemora? Gick mitt i vägen och inte aktade sig för bilar etc.
MC Begåvningsresurs från Säter som var i farten!!!
Citera
2012-05-14, 21:15
Medlem
kalmar74s avatar
Citat:

Så hur många blev överkörda då? Och hur många gånger?
Citera
2012-05-14, 21:39
Medlem
Citat:

var bra många. dom flesta från HA och några no surenders tror jag dom hette. hörde att dom skulle visa att dom ägde hedemora för dom vill inte ha black and white där.
Citera
2012-05-14, 21:46
Medlem
Ahvenmaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalmar74
Så hur många blev överkörda då? Och hur många gånger?

Tja, man ska vara snäll mot barn och idioter..
Citera
2012-05-14, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUPPORTNOONE
...Månge tror sej vete saker men vet icke nåe.
chefer ar lata och bekvama, reser inte utan anledning
tex diskutera, antagligen inte SMC
Citera
2012-05-14, 23:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av luggerr
var bra många. dom flesta från HA och några no surenders tror jag dom hette. hörde att dom skulle visa att dom ägde hedemora för dom vill inte ha black and white där.

Jag tror No Surenders till hör Bandidos. Så dom kan det inte ha varit som vandrade sida vid sida med Hells Angels
Citera
2012-05-15, 00:19
Medlem
HerrBormanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f1ttan
Om nu många supporterklubbar eller klubbar i SWEMOD ser hur saker går till på riktigt så är kanske risken stor att många går ur, skickar tillbaka supportgrejjer mm mm.

Supporterklubbarna till HA vet vad HA går för.

Ingen kommer heller lämna SBM p g a detta. Tvärtom är det ju så att många är med i SBM just för att de vet att sådant här kan hända om de står utanför.
Citera
2012-05-15, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrBormann
Supporterklubbarna till HA vet vad HA går för.

Ingen kommer heller lämna SBM p g a detta. Tvärtom är det ju så att många är med i SBM just för att de vet att sådant här kan hända om de står utanför.

Dere liker alltså att dette ska vare tvång og vare med i modellen, om icke klubber liker dette så blir dom attackerade? Skall HA bestemme vilka som skall ha vest eller icke vest. Dette du sejer nu er ju sinnes sick.
Citera
2012-05-15, 10:11
Medlem
HA Karlstad har fått hembesök:

http://nwt.se/karlstad/article1106956.ece
http://www.vf.se/nyheter/karlstad/tillslag-mot-mc-gang-i-hertsoga

Citat ur NWT:s artikel:
"Ett vittne berättar för nwt.se att det var vid 06.30-tiden på tisdagsmorgonen som polisen svängde av väg 61/62 och vidare mot klubblokalen i Härtsöga. Två polisbilar stannade ute vid korsningen medan fyra svarta minibussar åkte vidare tillsammans med vad vittnet kallar "en murbräckebil".
– En sådan med stege, ungefär som de har på flygplatser, säger han.
.
.
Mot ekonomisk brottslighet
Enligt ett pressmeddelande som senare skickades ut framgår det att polisen genomfört en riktad insats mot grov ekonomisk brottslighet i länet."
Citera
2012-05-15, 10:13
Medlem
DoubleAlphaXXs avatar
Dom får väl bli lite tuffare då?
Har dom inga ballar får dom väl byta intresse eller gilla läget.
Inget skulle glädja mig mer än att se någon sticka upp mot ha och klara av det.

Bort med 1% packet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in