2012-05-08, 23:12
Medlem
MindWalker86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lm_man
det e ju ja undra. kanske finns en anledning till detta som inte kommit upp.att dem blev crazy

Jo precis, men vad är det de har gjort för att få detta på sig?? Måste ligga något i bakgrunden till att de väljer att göra såhär..

Jag tror inte det är helt oprovocerat.... Inte likt HA isåfall, om det skulle vara så..

Mvh MindWalker86
Citera
2012-05-09, 05:55
Medlem
PaddyOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumalauta
Jag vet inte riktigt vad du vill ha sagt men det är knappast någon som blir imponerad hur som helst. Och det finns massor av sådana som jag. Det är därför vi är många och ni fetknoppar är så få. Vi vinner och ni förlorar. Vi har pengar, hus i Schweiz och i Frankrike, bra båt och tre bilar samt en stor villa med sjötomt. Ni har ingenting. En rostig Volvo och en pissig HD för i bästa fall 150 tuss. Och så kanske du tycker att det låter lite ovanligt med så mycket bra prylar. Men inse då för helvete att vi är många fler med lyckade liv än ni i er miserabla position. Det är miljonärerna som har det bra i Sverige, som knullar de snyggaste brudarna och som lever det bästa livet. Inte ni fetton. När ska sådana som du fatta det. Ni knarkar inte ens det bästa knarket. Ni e såna jävla förlorare... Nu får du inte mer av mig. Om jag var du skulle jag hålla käften men om du inte kan så kör hårt. Fetto!

Men kliv ur sandlådan nu din lilla fåntratt och håll dig till ämnet.
Är det relevant att diskutera inkomst, sexuella preferenser och kvalitetskontroll av narkotika?
Skulle iofs nog vilja påstå att pundare är jävla drägg oavsett om de sitter i en etta i Bagarmossen och skjuter heroin eller om de sitter på någon jävla bögkrog på Stureplan och snortar kola.

Så släpp spaden och "min pappa är bättre än din pappa" mentaliteten nu är du gullig.
Citera
2012-05-09, 07:44
Medlem
Citat:
Du måste skämta... Säg att du skämtar... Det här är ett anonymt diskussionsforum. Ingen avslöjar sig här. Men men min gode råsosse, du skulle ändå inte se mig om jag hade tischan på mig, jag hänger på för bra ställen för dig och du är för ful och för fattig för att få vara med på riktigt. Som alla fetknoppar i HA.

Edit: Eftersom Orka inte svarar så gör jag det själv. Om Orka håller ögonen öppna på rätt ställen kommande helg så får han se en T-shirt med texten HA ÄR BERGSTURKAR. Fair enough tjockis???

Snälla, en bild på den vill vi ha?

.
Citera
2012-05-09, 08:22
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaddyOne
Men kliv ur sandlådan nu din lilla fåntratt och håll dig till ämnet.
Är det relevant att diskutera inkomst, sexuella preferenser och kvalitetskontroll av narkotika?
Skulle iofs nog vilja påstå att pundare är jävla drägg oavsett om de sitter i en etta i Bagarmossen och skjuter heroin eller om de sitter på någon jävla bögkrog på Stureplan och snortar kola.

Så släpp spaden och "min pappa är bättre än din pappa" mentaliteten nu är du gullig.
Aldrig! Fetknopparna ska mobbas sönder. De ska få höra varje dag att de är blattar, bergsturkar, white trash - you name it. Alla ska påminnas om att det går dåligt nu, att HA bara verkar attrahera tattare nu för tiden. Sötebrödsdagarna är slut när det gick att tjäna en slant som enprocentare. Kronis plockar prylarna utan att blinka nu för tiden.

Och för en fetknopp är Bagarmossen och Stureplan inte samma sak. Det är deras våta dröm att få sitta på Teatergrillen och kröka med Micke Persbrandt. Men det är out of reach för bottenskrapet i Hells Angels (för Persbrandt också just nu om jag förstått skvallerforumet rätt). Feta jävla rörmokare med en liten fjollig romb på bögvästen, vilka superlosers...
Citera
2012-05-09, 08:30
Medlem
kalmar74s avatar
Senaste nytt från Kalmar. Om nu någon är intresserad av att gräva ner stridsspaden i sandlådan och återgå till ämnet Svineri MC. I mina öron låter dock vittnesmålet lite för framtvingat/krystat för att verkligen rentvå någon. Men annat var väl knappast att vänta.

http://www.barometern.se/nyheter/kalmar/(3263222).gm
Citera
2012-05-09, 08:34
Medlem
Citat:
Senaste nytt från Kalmar. Om nu någon är intresserad av att gräva ner stridsspaden i sandlådan och återgå till ämnet Svineri MC. I mina öron låter dock vittnesmålet lite för framtvingat/krystat för att verkligen rentvå någon. Men annat var väl knappast att vänta.

De har väl fått ett telefonsamtal.
Senast redigerad av Nyttnick 2012-05-09 kl. 08:37.
Citera
2012-05-09, 08:38
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalmar74

Läste just ditt med fleras inlägg i Svineritråden. Håller med dig i din tes om att det hela låter aningen framtvingat. I kombination med ryktet om kompensation från HA finns det ju incitament så det räcker att hålla tyst.

Men i den här litet mer allmänt hållna tråden mobbar vi tjockisar.
Citera
2012-05-09, 08:43
Medlem
kalmar74s avatar
Citat:
Läste just ditt med fleras inlägg i Svineritråden. Håller med dig i din tes om att det hela låter aningen framtvingat. I kombination med ryktet om kompensation från HA finns det ju incitament så det räcker att hålla tyst.

Men i den här litet mer allmänt hållna tråden mobbar vi tjockisar.

Helt ok antar jag, även om jag aldrig varit något fan av mobbing. Sånt är ju för fegisar.

Har du nån uppgift om vid vilket BMI gränsen går för mobbing av dessa tjockisar? Känner att jag kanske kan ligga i riskzonen.
Citera
2012-05-09, 08:45
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Helt ok antar jag, även om jag aldrig varit något fan av mobbing. Sånt är ju för fegisar.

Har du nån uppgift om vid vilket BMI gränsen går för mobbing av dessa tjockisar? Känner att jag kanske kan ligga i riskzonen.
18 ungefär. Alla ska med.
Citera
2012-05-09, 08:58
Medlem
Softails avatar
Citat:

Undrar vad han ska säga till pressen om det nu framkommer teknisk bevisning som styrker att de anhållna var på platsen......
Citera
2012-05-09, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softail
Undrar vad han ska säga till pressen om det nu framkommer teknisk bevisning som styrker att de anhållna var på platsen......

För helvete svineri mc våga stå upp nu.
Lika bra ni går in i svinstallet och håller e kvar där,
Citera
2012-05-09, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softail

Hoppas, att det finns vittnen som står på sig, Svineri har antagligen blivit erbjudna en hel del pengar eller blivit hotade, eftersom dom släckte ner hemsidan. Det var rätt många som skrev i deras gästbok.Skulle tro när man läser namnen, att HA förlorar en del pengar i intäkter nu, dom lär bli häktade allihopa.Förstår inte varför Svineri inte står upp, nu när dom har chansen att få stöd. Hur som helst så kommer HA inte få det lätt efter detta. Först 3 häktade för Lindskog mordet och nu 17 häktade för detta.Snuten kommer få ännu mer resurser o motivation mot dom.LER
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in