Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-07, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxi-pro
Möjligt att han blev, som jag oxå skrev, men lägg då upp en källa på det. Att DU säger det, ja det kommer inte sanningen nämre direkt!
Domen finns på detta forum, orkar inte leta upp den, men jag är helt säker då jag läst den.
Citera
2011-10-07, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BEVERBONKARN
Det blev Joy Rahman också.
Det blev Yasser Asskar också.

Båda dessa dömdes för mord till livstids fängelse, för att när en enveten journalist rotar i fallet, bli frikända av en Högsta domstol som tar upp fallen.

Med detta vill jag endast belysa den "rättssäkerhet" som vi har i Sverige. Det finns åtskilliga som sitter inspärrade felaktigt dömda.
http://www.emagazinet.com/pages/klipp.cgi?klippID=105205542

Jag påstår inte att HA killen är oskyldig, endast att man aldrig kan vara säker på att han är skylldig för att han blivit dömd för det.

+1!!
Citera
2011-10-07, 21:11
Medlem
Citat:
Domen finns på detta forum, orkar inte leta upp den, men jag är helt säker då jag läst den.

Å för att återigen understryka vad jag vill ha sagt:
Men återigen, dömd i svensk domstol eller inte: Jag citerar en annans inlägg ang saken, ungefärligt: "Att han numera är fullvärdig medlem, talar för att hans historia är just den sanna. För de hade inte tagit med honom, om det så bara fanns ett uns av tvivel ang den påstådda våldtäkten."
Citera
2011-10-07, 21:13
Medlem
DoubleAlphaXXs avatar
Citat:

Båda dessa dömdes för mord till livstids fängelse, för att när en enveten journalist rotar i fallet, bli frikända av en Högsta domstol som tar upp fallen.

Med detta vill jag endast belysa den "rättssäkerhet" som vi har i Sverige. Det finns åtskilliga som sitter inspärrade felaktigt dömda.

Jag påstår inte att HA killen är oskyldig, endast att man aldrig kan vara säker på att han är skylldig för att han blivit dömd för det.

Jag är helt enig i det du skriver. visst sker det misstag innom rättsväsendet. Men att påstå att HA´s omdömme väger tyngre än en svensk Hovrätt är ju skrattretande.
Citera
2011-10-07, 21:14
Medlem
Citat:
Å för att återigen understryka vad jag vill ha sagt:
Men återigen, dömd i svensk domstol eller inte: Jag citerar en annans inlägg ang saken, ungefärligt: "Att han numera är fullvärdig medlem, talar för att hans historia är just den sanna. För de hade inte tagit med honom, om det så bara fanns ett uns av tvivel ang den påstådda våldtäkten."
Jag lutar mer åt det hållet också, dvs att han inte är en bögvåldtäktsman.
HA har nog gått till botten med denna historia bra mycket mer än vad rätten har gjort.
Citera
2011-10-07, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoubleAlphaXX
Jag är helt enig i det du skriver. visst sker det misstag innom rättsväsendet. Men att påstå att HA´s omdömme väger tyngre än en svensk Hovrätt är ju skrattretande.
Du underskattar deras förmåga att få fram information. Och en sån här händelse skulle obönhörligt göra att den som dom anser har gjort sig skyldig till den aldrig i helvete skulle få kliva in i HA.
Citera
2011-10-07, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoubleAlphaXX

Ojojojoj, Menar du på fullt allvar att en rättslig instans, där vedebörande bara skall dömas, för att sen glömmas, kontra det nålsöga o stålbad vedebörande får genomgå, för att passa in i organisationen. Nja, organisationen har å det yttersta o minutiöst granskat denna rappakalja, o det yttersta. Å med tanke på att vedebörande är fullvärdig medlem idag, så ja.............
Citera
2011-10-07, 21:45
Medlem
Citat:

Ha ha ha ha ni som påstår att han är oskyldig är såna fjollor. Inse fakta hamc har en bög och våldtäcks man som medlem. Sluta och gråta över det. Ska ni säga att Anders Eklund är oskyldig Tyskan i Arboga och alla andra som har dömts till fängelse. Varför är just han oskyldig när inte Hagamannen kan vara det eller Lasermannen Bara för att han är med i hamc så är han oskyldig. He he he skäms ni inte. Vet att man kan bli dömd trots att man inte gjort något men snälla sluta och försvara honom när ni inte kan försvara andra kriminella som dano, mehedi, rader kutor, och andra kriminella som ni påstår att dom är skyldiga så fort dom grips av polis. Jävla mesar. Hamc har en våldtäcks man med gilla läget eller håll käften och sug balle.
Citera
2011-10-07, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klanen
Ha ha ha ha ni som påstår att han är oskyldig är såna fjollor. Inse fakta hamc har en bög och våldtäcks man som medlem. Sluta och gråta över det. Ska ni säga att Anders Eklund är oskyldig Tyskan i Arboga och alla andra som har dömts till fängelse. Varför är just han oskyldig när inte Hagamannen kan vara det eller Lasermannen Bara för att han är med i hamc så är han oskyldig. He he he skäms ni inte. Vet att man kan bli dömd trots att man inte gjort något men snälla sluta och försvara honom när ni inte kan försvara andra kriminella som dano, mehedi, rader kutor, och andra kriminella som ni påstår att dom är skyldiga så fort dom grips av polis. Jävla mesar. Hamc har en våldtäcks man med gilla läget eller håll käften och sug balle.
Men gå och lägg dig din lilla Bandidosrunkare. Denna diskussion ligger över din nivå för att förstå. Anders Eklund har erkänt, Hagamannen har erkänt så att komma dragandes med dom som exempel visar bara på hur okunnig du är i dessa diskussioner. Håll dig till att runka av Banditer för pengar du.
Citera
2011-10-07, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klanen
hahaaha, kommer ifrån nån som inte har ens nån form av koll!!! Jag tycker mig se en avhoppning i från ditt största runkobjekt, hattarna, de klev helt plötsligt över till annat!!!! Ska du du nu nedvärdera dina ursprungsrunkobjekt........,med tanke på att de valde att stödja en en annan sak här i världen!
Citera
2011-10-07, 22:06
Medlem
Citat:
Ojojojoj, Menar du på fullt allvar att en rättslig instans, där vedebörande bara skall dömas, för att sen glömmas, kontra det nålsöga o stålbad vedebörande får genomgå, för att passa in i organisationen. Nja, organisationen har å det yttersta o minutiöst granskat denna rappakalja, o det yttersta. Å med tanke på att vedebörande är fullvärdig medlem idag, så ja.............
Vad fan har hamc granskat din pung råtta tro du dom är FBI, CIA, CSI eller statens kriminal labratorium Det finns hur mycket våldtäcks men som hälst som deras anhöriga och allmänheten har granskat vem fan bry sig vad dom har kommit fram till. Det är staten som har sista ordet tingsrätt hovrätt och högsta domstolen Han är inte prövad i högsta domstolen för att det inte finns något att pröva. Hamc vad fan kan dom granska. Det ända som kan rädda honom är om offret träder fram och säger att han ljugit Hamc har skämt ut sig Snart har dom en dömd pedofil i klubben men säger det är okej för vi har hjort en utredning bättre en CSI FBI CIA och alla myndigheterna i världen som finns för alla ska lyssna på oss och tro oss för vi är lagen och mest pålitligast i världen. Säger vi att solen är grön så e den grön gör vi har gjort en egen granskning på det. He he he lyssna hur det låter jävla fjollor. Eller ni kanske med är dömda för våldtäkt på en hjälplös man. Då förstår jag hur ni tänker och resonerar Hehehe polkagris bögar det e vad ni är
Citera
2011-10-07, 22:16
Medlem
Jag skiter i hattar banditer Bandidos

Jag skiter i polkagrisar grisar änglar och raggare

Jag är pkk och stolt Fuck resten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem