2011-10-06, 11:42
Medlem
guldankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Att folk hoppat från gäng till gäng eller från klubb till klubb är ju inget nytt, men att bli utslängd ur HA och sen gå till BMC och sen gå tillbaka till HA tar fan priset.

För nytillkomna tittare

Brian Sandberg Hells Angels Denmark. Från Dansk TV Se dokumentaren om den omtalte top HA rocker

http://mcrazzia.blogspot.com/2011/10/krimi-5-brian-sandberg-hells-angels.html
Citera
2011-10-06, 18:07
Medlem
DoubleAlphaXXs avatar
Heder och ära är något som aldrig har existerat i dessa kriminella grupper. Det har funnits en illusion av rättskaffenhet och hårdhet.
Heja polisen och heja morsor på stan...
Citera
2011-10-06, 18:15
Medlem
knebuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoubleAlphaXX
Heder och ära är något som aldrig har existerat i dessa kriminella grupper. Det har funnits en illusion av rättskaffenhet och hårdhet.
Heja polisen och heja morsor på stan...

Kan du inte berätta om dina egna erfarenheter i stället!
Citera
2011-10-06, 21:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Knepigt alltså... Jaja, tänkte bara, om jag ändå funderar på självmord så kan jag lika gärna löpa linan ut i ett MC-gäng. Leva livet o.s.v. Jaja.

Då är det inte lämpligt att söka in till HA. Det ska vara hjärta till klubben som ska vara dragningen.
Leva 1% liv , åka hoj och umgås med bröderna i MC klubben.
Citera
2011-10-07, 00:01
Medlem
DoubleAlphaXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knebus
Kan du inte berätta om dina egna erfarenheter i stället!

Det var mina erfarenheter jag baserade inlägget på.
Dom kör alltid stilen:
"Vi är schyssta mot dom som är schyssta mot oss, men om någon jävlas med oss så knullar vi dom"

Det är bara skitsnack.

Såhär låter sanningen:
"Vi försöker knulla alla vi kan klämma lite pengar ur. Men om dom är tuffa och sätter sig på tvären blir vi fort tveksamma"

Som sagt, heja polisen och morsor på stan..
Citera
2011-10-07, 00:03
Medlem
Jag undrar vem och vilket chapter i Gbg sitter den hamc medlemmen som har våldtagit e man. Han är tydligen fortfarande medlem i klubben.
Citera
2011-10-07, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klanen
Jag undrar vem och vilket chapter i Gbg sitter den hamc medlemmen som har våldtagit e man. Han är tydligen fortfarande medlem i klubben.

Hur så? Är han slutligen dömd för detta påhitt och påstående, eller??
Citera
2011-10-07, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxi-pro
Hur så? Är han slutligen dömd för detta påhitt och påstående, eller??
Han är dömd för det ja. Han tillhörde gunnilse eller gör det fortfarande.
Vilket på hitt. Trodde du visste mer en vad du utger dig för att veta. Han dömdes för det det var för många årsen det hände. Om du har dina ko takter så fråga Gbg avdelningen om den händelsen. Om han värkligen knullade på honom vet ingen det vet bara dessa två män. Han är dömd för det iallafall
Citera
2011-10-07, 00:31
Medlem
Citat:
Han är dömd för det ja. Han tillhörde gunnilse eller gör det fortfarande.
Vilket på hitt. Trodde du visste mer en vad du utger dig för att veta. Han dömdes för det det var för många årsen det hände. Om du har dina ko takter så fråga Gbg avdelningen om den händelsen. Om han värkligen knullade på honom vet ingen det vet bara dessa två män. Han är dömd för det iallafall
Jag vet MER än jag påstår mig veta, tro inget annat! Återigen, är han slutligen verkligen dömd för detta påhittade påstående? Vänligen ge mig en källa på den slutgiltiga domen ifråga!!
Citera
2011-10-07, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxi-pro
Jag vet MER än jag påstår mig veta, tro inget annat! Återigen, är han slutligen verkligen dömd för detta påhittade påstående? Vänligen ge mig en källa på den slutgiltiga domen ifråga!!
Okej men vet du vilken händelse jag pratar om
Citera
2011-10-07, 00:42
Medlem
Citat:
Okej men vet du vilken händelse jag pratar om

Den påstådda händelsen känner jag väl igen, men du visste ju att han slutligen vart dömd för denna rappakalja. Så jag väntar fortfarande på underlag för ditt påstående!!
Citera
2011-10-07, 00:47
Medlem
DoubleAlphaXXs avatar
Domen fasställdes 2009.
Källa hovrätten i västragötaland.

Tydligen tvingade gm bo att ha på sig gm's egen garage1 väst vid brottets , hm, "fullbodande"

Hota mig gärna nu, men det är inte jag som är bög.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in