2011-10-04, 08:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Entox
# större städer jag varit mycket i.
Där vistas dem ofta på det mest ansedda uteställena.
Sen som en skriver som jobbat i dörren i ^Många år^ å aldrig släppt in nån väst. (Ny reggad med 11 inlägg ) Man vet ju hur det gått då en vakt nekat en klubb tidigare så som spränging av bilar mm.

Men i alla fall dom är noga att synas där folk med status och pengar finns.
Sen för övrigt är det ju ett svar som egentligen upprepas av gaphalsar och samma sak publiceras av flera som om det skulle göra saken till sanning.

Om nån är vakt så borde dom ju veta att just dörren är en bra inkomskälla för tex HA.

Jag tror bajenvrak vet vad han talar om.
Sen att det ej stämmer med folks fantasier är en annan sak.

Kan man få ett exempel?
Citera
2011-10-04, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Killuminati-
Jag känner/har känt en del, sett en eller 2 andra genom olika tillfällen under åren som gått sedan HA startade i Sverige.

Läs igenom dina inlägg din tattar fitta och se hur du skryter i varenda inlägg om hur du känner folk, varför kommer du till tråden när du inte har något att tillägga och snackar en massa dynga din skojare.

Jag SKRYTER inte och lilla pojken de är fult att kalla nån för tattar fitta!! tror inte att du vet vad de betyder BTW
Citera
2011-10-04, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Entox
# större städer jag varit mycket i.
Där vistas dem ofta på det mest ansedda uteställena.
Sen som en skriver som jobbat i dörren i ^Många år^ å aldrig släppt in nån väst. (Ny reggad med 11 inlägg ) Man vet ju hur det gått då en vakt nekat en klubb tidigare så som spränging av bilar mm.

Men i alla fall dom är noga att synas där folk med status och pengar finns.
Sen för övrigt är det ju ett svar som egentligen upprepas av gaphalsar och samma sak publiceras av flera som om det skulle göra saken till sanning.

Om nån är vakt så borde dom ju veta att just dörren är en bra inkomskälla för tex HA.

Jag tror bajenvrak vet vad han talar om.
Sen att det ej stämmer med folks fantasier är en annan sak.

Vad spelar det för roll om jag har 11 inlägg eller 11000 inlägg när mina fakta stämmer bra och dina är helt åt helvete. HA eller någon av de andra klubbarna har ingenting med dörrarna där nere å göra och det där med att kriminella skulle ha en del av garderoberna runt stureplan är endast en myt. Att det kan vara så på andra ställen säger jag inget om men inte nere runt stureplan.
Citera
2011-10-04, 20:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av utrikes
Du måste skämta med mig? När senast såg du någon med en HA väst på sig på en nattklubb på stureplan?

Jag har jobbat i dörren i ett antal år på klubbarna runt stureplan och ALDRIG någonsin har jag eller mina kollegor släppt in någon med en HA väst (eller någon annan klubb för den delen).

Finns nattklubbar i Stureplans krokarna som frekvent besöks av västar , inte så konstigt då verksamheten i en del klubbar drivs av nämnda enprocentare och dom flesta dörrvakter med någolunda sunt förnuft vet att dessa inte ställer med problem finns andra grupper som är bra mycket värre på det.
Citera
2011-10-04, 21:41
Medlem
Ovcharkas avatar
Hur går man med? Måste man ha en motorcykel? Är sugen.
Citera
2011-10-04, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Hur går man med? Måste man ha en motorcykel? Är sugen.

Kan nog vara en fördel med en motorcykel i en motorcykelklubb
Citera
2011-10-05, 02:14
Medlem
Lucenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjosan112
Hahahaha så sant
Citera
2011-10-05, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
Finns nattklubbar i Stureplans krokarna som frekvent besöks av västar , inte så konstigt då verksamheten i en del klubbar drivs av nämnda enprocentare och dom flesta dörrvakter med någolunda sunt förnuft vet att dessa inte ställer med problem finns andra grupper som är bra mycket värre på det.

Att dessa inte ställer till med problem är iaf en sak som jag kan hålla med om. Vet ett par tillfällen där folk från red and white tjaffsat med vakterna och sedan blivit tillsagda av HA att det inte är acceptabelt.
Citera
2011-10-05, 08:09
Medlem
J.Bournes avatar
Du måste skämta med mig? När senast såg du någon med en HA väst på sig på en nattklubb på stureplan?

Jag har jobbat i dörren i ett antal år på klubbarna runt stureplan och ALDRIG någonsin har jag eller mina kollegor släppt in någon med en HA väst (eller någon annan klubb för den delen).

Citat:
Att dessa inte ställer till med problem är iaf en sak som jag kan hålla med om. Vet ett par tillfällen där folk från red and white tjaffsat med vakterna och sedan blivit tillsagda av HA att det inte är acceptabelt.
Hur ska du ha det ??? Först är du stenhård och säger ingen någonsin varit på nå klubbar runt Stureplan ...... sen svänger du ...... mupp
Citera
2011-10-05, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.Bourne

Hur ska du ha det ??? Först är du stenhård och säger ingen någonsin varit på nå klubbar runt Stureplan ...... sen svänger du ...... mupp

Han menar väl att när folk inom HA-sfären är på Stureplan bär de inte västar.
Citera
2011-10-05, 19:05
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjosan112

OK. Säg att jag skaffar en hoj. En Harley. Sen då? Knackar jag på deras klubblokal o frågar om de vill rekrytera mig? Vad ska jag bevisa?
Citera
2011-10-05, 19:14
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
OK. Säg att jag skaffar en hoj. En Harley. Sen då? Knackar jag på deras klubblokal o frågar om de vill rekrytera mig? Vad ska jag bevisa?

Saxat från HA's hemsida: http://www.hells-angels.com/?HA=faq

Citat:
How do I join the Hells Angels ?

As the saying goes, If you have to ask the question, you probably won't understand the answer. The key words are Motorcycle Club, which means they are true motorcycle enthusiasts and their motorcycle is their primary means of transportation. On the average a club member will ride 20,000 mile plus a year, and this means rain, snow, or sunshine. Each Charter varies in their requirement, but if you're really interested you should talk to a member in your area. And if you have to ask where the nearest Charter is to you....you aren't ready to join a Motorcycle Club.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in