Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-09-07, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ofakind
Men den som fick stryk sist var från HA.

En prospect ifrån HAMC, ja. Ej fullvärdig.
Citera
2011-09-07, 22:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Killuminati-
En prospect ifrån HAMC, ja. Ej fullvärdig.
Och? En prospekt är som bekant en provmedlem, och han fick ingen uppbackning från sin klubb. Svagt. Den rödvita sidan fick pisk sist. BMC hämnades men det gjorde inte HA.
Citera
2011-09-07, 22:02
Bannlyst
Citat:
Det fallet jag tänkte på var när en BMC medlem ifrån GBG fick så mycket stryk så att han fick ligga respirator ett längre tag, vet att detta helst skulle stanna mellan medlemmarna inom HAMC och BMC vet dock ej om det kom ut någon gång.
Nu snackar du skit.
Citera
2011-09-07, 22:06
Medlem
pentaxanalytikers avatar
Citat:
Det fallet jag tänkte på var när en BMC medlem ifrån GBG fick så mycket stryk så att han fick ligga respirator ett längre tag, vet att detta helst skulle stanna mellan medlemmarna inom HAMC och BMC vet dock ej om det kom ut någon gång.

Hahaha! Där fick du till det bra!
Citera
2011-09-07, 22:14
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Vem var pres frågade jag?
Borde väll du veta...du vet ju allt annat.
Citera
2011-09-07, 22:15
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Nope...den hade jag inte hört tidigare...men det är tydligt att BMC har fått buga sig för HA vid ett flertal tillfällen.
Citera
2011-09-07, 22:15
Medlem
Citat:
Nu snackar du skit.

Jaså är du säker på det? Kan hela historian och namnen likaså men inget jag tänker dra upp här, har du dock insyn på klubbarna, umgås med dom, är medlem eller känner dom bra så vet du vad jag snackar om annars är du bara ännu en annan internet tuffing din fjolla.

Har aldrig någonsin ljugit på denna sida och aldrig blivit ifrågasatt men jag kan ju ge dig en ledtråd, medlemmen som utförde misshandeln är idag inte längre medlem i HAMC pga utav andra anledningar, han är rätt lång och stor. Du vet nog vem jag syftar på om du har insyn.
Citera
2011-09-07, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pentaxanalytiker
Hahaha! Där fick du till det bra!

Det är sanningen.
Citera
2011-09-07, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Borde väll du veta...du vet ju allt annat.
Jag vet det ja, men inte du.
Citat:
Jaså är du säker på det? Kan hela historian och namnen likaså men inget jag tänker dra upp här, har du dock insyn på klubbarna, umgås med dom, är medlem eller känner dom bra så vet du vad jag snackar om annars är du bara ännu en annan internet tuffing din fjolla.

Har aldrig någonsin ljugit på denna sida och aldrig blivit ifrågasatt men jag kan ju ge dig en ledtråd, medlemmen som utförde misshandeln är idag inte längre medlem i HAMC pga utav andra anledningar, han är rätt lång och stor. Du vet nog vem jag syftar på om du har insyn.
Sluta snacka din skit. Jag vet vem du syftar på och han har inte spöat en BMC-medlem till sjukan. Lägg ner lögnerna.
Citera
2011-09-07, 22:26
Medlem
pentaxanalytikers avatar
Citat:
Det är sanningen.

Jag tänkte ju mest på sista meningen "vet dock ej om det kom ut" och så diskuterar vi det här..
Citera
2011-09-07, 22:27
Medlem
den hamc killen som fick stryck han går inte i dag han haltar som en skade skjuten hund ska ni veta.

1.Skilnadebn är att när bmc fick stryck så stannade dom som män och tog stöten.

2. dom hämnades 1-2 dagar efter

3. dom slog inte bara på hamc dom slog på deras supporters med. då står det 2-1 till bmc i den fhigten

4.HAMC sprang och lämnade sin broder för att bli sönderslagen. titta vad som hände han är halt i dag och kommer aldrig kunna köra sin motorcykel utan problem.

5.dom bad om vapen vila och ville ha slut på kriget. ingen hämnd och inga pungkullor
Citera
2011-09-07, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pentaxanalytiker
Jag tänkte ju mest på sista meningen "vet dock ej om det kom ut" och så diskuterar vi det här..

du är full av billshit . kom till gbg så ska du få se på hamc rykte i denna stan dom lever på gammla meriter sen 90-talet. folk pissar på dom ska du veta.

ska man kriga mot Hamc här i stan så tänker man inte alls
ska man kriga mot bmc så tänker man minst en gång här i gbg

vad fan har hamc gjort bara massa tjackpundare och gammla gubbar som skrämmer bönder ute på landet.

Har en historia . en kille kör med sin bil 3-5 cm bakom en hamc snubbes motorcykel när han är ensam ute och kör. hamc snubben blir skit rädd och kör av vägen för att stanna och vifftar kaxigt med handen åt bilen. snubben i bilen stannar längre fram och hoppar ur bilen för att gå tillhamc snubben. hamc snubben startar mc och bottnar där i från hehehehe. hamc snubben var B... gbg avdelningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in