Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-12-16, 17:42
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dezi
Du e fan priceless

Killen är så jävla sopslut så det fan är tragiskt.....
Citera
2010-12-16, 17:44
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulabananen
Så du menar bara för att det finns en dom på nåt sånt så har det hänt? När det gäller såna brott så döms mannen utan att ens behöva gå in i rätten... Kom ihåg att det ALLTID finns två sidor av allt!

Hmm normalt brukar det räcka med en dom ja....vad kräver man på kåken från intagna? Vad är orsaken att dom kanske får lite smisk eller blir utan vänner? Jo en dom.....
Citera
2010-12-16, 17:45
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulabananen
Så du menar bara för att det finns en dom på nåt sånt så har det hänt? När det gäller såna brott så döms mannen utan att ens behöva gå in i rätten... Kom ihåg att det ALLTID finns två sidor av allt!
Ja både kvinnomisshandlarnas och de misshandlade kvinnornas. Jag vet vad jag väljer att lyssna på av dessa båda parter.
Citera
2010-12-16, 18:32
Bannlyst
http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=6510997
Stort polispådrag i Norrköping i dag. Snuten våldtog Angels Place, bland annat ska de ha använt en motorsåg för att ta sig in .
Brottsmisstanken? Olaglig kameraövervakning.....
Citera
2010-12-16, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Loose Cannon
En sak som är säker är att det krävs inte mer än en "loose cannon" för att göra skeppet obrukbart, något att tänka på innan det tas ombord fler "osäkrade kanoner".

Undertecknad är däremot nypolerad, säkrad och i allmänt god kondition

hehe....där fick du till det.....1-0 till dig... men i övrigt är det nån här som hört nåt om vad
HA malmoe tycker om lule´s patchar...allvarligt dom har ju skämt ut klubben nånting utöver det vanliga.....tycker att detta borde vara ett hett diskussionsämne...men det är klart dom kanske har levererat uppåt i organisationen duktigt med pengar...vad vet jag...
Citera
2010-12-16, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av victortich
hehe....där fick du till det.....1-0 till dig... men i övrigt är det nån här som hört nåt om vad
HA malmoe tycker om lule´s patchar...allvarligt dom har ju skämt ut klubben nånting utöver det vanliga.....tycker att detta borde vara ett hett diskussionsämne...men det är klart dom kanske har levererat uppåt i organisationen duktigt med pengar...vad vet jag...

Vad förutom den där utpressnings hiistorien är det dom skämt ut sig med där uppe? eller är det bara det att killarna är "WT"?
Citera
2010-12-16, 22:13
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Navelfluff
http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=6510997
Stort polispådrag i Norrköping i dag. Snuten våldtog Angels Place, bland annat ska de ha använt en motorsåg för att ta sig in .
Brottsmisstanken? Olaglig kameraövervakning.....
Kolla namnet på artikelförfattaren
Citera
2010-12-16, 22:21
Medlem
Semestervikaries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rafaelo
Vad förutom den där utpressnings hiistorien är det dom skämt ut sig med där uppe? eller är det bara det att killarna är "WT"?

Alla som är med i HA är väl kvalificerade som WT.
Citera
2010-12-16, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semestervikarie
Alla som är med i HA är väl kvalificerade som WT.

Väljer hellre WT än brats ellafall...

Verkar va rätt blandat vad jag sett & hört, en del verkar riktigt vettiga & kör "sin grej" å stör inte andra, men vissa fruktansvärda stolpskott till WT har man ju sett oxå. undrar varför dom tar med sånna kanske det är "kanon mat"?

(ska inte påstå jag vet 100 då jag inte umgås med dom utan bara intrycket man fått & rykten)
Citera
2010-12-16, 23:33
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Kolla namnet på artikelförfattaren

Det va mycket roligt. Men jag kan lova att det inte är han!
Citera
2010-12-16, 23:42
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i_Love_MaryJane
Det va mycket roligt. Men jag kan lova att det inte är han!
Han har inte slagit in på den smala vägen nu då, när f-kassan skärpt reglerna?
Citera
2010-12-17, 02:34
Medlem
Jamazzs avatar
Någon som vet något om varför det alltid verkar så dött vid HA:s lokal i Bromma, Stockholm?
Har åkt förbi hur många gånger som helst och det verkar alltid stendött. Även på helgkvällar och alla möjliga tider.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in