Tjena fått lite knas med vad killen påstår sig vara med i "red and white".
Nu ni som är lite insatta här.
Hur stor är chansen att jag som blev blåst av han och skickade iväg lite "hån" sms till han kommer få "besök hem" o bli mördad blabla. Han säger att han är högt uppsatt i R&W och att jag ska betala han 2000 kr annars jävlar. Han sa att han kunde kolla upp vem jag var på bara några min också.
Han kollade upp fel person. Han sa att han hade korrumperade poliser osv som kollade upp migi samma tid vi snackade.
Det mest otrovärdiga nu:
Han säger att han och thomas möller ska möta mig imorn och jag ska betala han.
Är han bara en jävla mytoman eller finns det chans att HA och red and white går igenom allt det här för 2000 kr?
Hälsade han att jag inte var rädd för han och jag står upp för mig själv vem jag än har med att göra, om han försöker nåt fiffel tar jag med han på köpet.
Allt det här började alltså efter att jag blivit blåst på 1700kr, som jag smsa nåra grejer (faktist i roligt syfte för man måste alltid se saken på ett roligt sätt

) om hans kompis knullar han blabla haha. Kan visa smsen sen här imorn.
Så vad tycker ni eller snarare tror, Är det en fjolla som försöker blåsa mig på mer pengar eller är det en högt uppsatt i R&W som har hjälp av möller för att ta mina 2000 kr.
PMa om ni sitter på info.
Killen påstår sig heta w*ll*am b*rsm*n. Han är kort och snaggad.
EDIT: Ännu en sak till, han säger sig känna folk i Bandidos och FFL. Jag har en klassiker till det: LOL
Får dra med på hans krav, men ska ge han en rejäl omgång imorn isåfall. Ni kan ju alla komma och kolla på, PMa om ni vill veta stället, ta med lite chips och popcorn.
EDIT 2: Han sa att jag skulle ringa Thomas för att prata med han. Är inte thomas i sydafrika, i pension dessutom.