2010-02-28, 14:28
Medlem
Westfighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10NkpG
HA-ledare i Norrköping rymde

http://nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=5866362

Nej, men en RWC-ledare gjorde.
Citera
2010-02-28, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Westfighter
Nej, men en RWC-ledare gjorde.

Det har du rätt i.

Står lite till i aftonbladet. Någon som vet vem det är ?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6694543.ab
Citera
2010-03-01, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roadrage
Vadå juridisk mening?Är det inte så att bland andra OG, Syndicate Legion och Top Dogz har gått ut hårt i media om att dom är rent kriminella organisationer? Eller har jag drömt?

Vad jag vet har sl aldrig gått ut m att dom skulle va en kriminell org.
Citera
2010-03-01, 11:25
Medlem
Morticians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10NkpG
Det har du rätt i.

Står lite till i aftonbladet. Någon som vet vem det är ?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6694543.ab
Ja någon bör ju kunna ge tips om vem det är?
Citera
2010-03-01, 12:37
Bannlyst
Jag vet villka alla är som var med i härvan. Dock vill jag ej utala mig om detta pga säkerhets skäl bla och att nog ingen av dessa uppskattar att se namn flyta omkring på FB.

Men det rör sig om ett tillslag, dom ska tydligen ha haft koll på detta sedan i höstas 09.

Det rör sig om ett stort parti amfetamin som intagit norrköping. Vet att dom beslagtog 100g amfetamin i onsdags. Sedan vet jag att flera blivit häktade och där av tror jag att dom hittat/letar effter resterande mängd. Som går upp till 1kg vad jag vet. Kan vara mer dock inte mindre.
Citera
2010-03-02, 00:07
Medlem
Morticians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaist
Jag vet villka alla är som var med i härvan. Dock vill jag ej utala mig om detta pga säkerhets skäl bla och att nog ingen av dessa uppskattar att se namn flyta omkring på FB.
OK får vänta tills domen/domarna kommer då. Jag har inte bråttom. Den som väntar på ngt gott.....

Förstår iofs inte varför dessa personer ska särbehandlas. Namn flyter ju omkring överallt på FB.
Citera
2010-03-02, 00:59
Medlem
keffomemos avatar
Adn*n Osman*vic, Chr*sti*n H*llstr*m och någon Jonte.

Edit1:Hade mina aningar hela tiden men ville vänta på bekräftelse! Han på "a" var det som rymde. De andra ska också ha blivit häktade.

Edit2:Just ja, en till A*t*n Mi*ael*son häktad i samma härva, nyss utkommen från kåken.
Senast redigerad av keffomemo 2010-03-02 kl. 01:06.
Citera
2010-03-02, 01:08
Medlem
keffomemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaist
Dock vill jag ej utala mig om detta pga säkerhets skäl bla och att nog ingen av dessa uppskattar att se namn flyta omkring på FB.

Dom vill inget annat än att se sina namn flyta runt på nätet, respect daaawg.
Citera
2010-03-02, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keffomemo
Adn*n Osman*vic, Chr*sti*n H*llstr*m och någon Jonte.

Edit1:Hade mina aningar hela tiden men ville vänta på bekräftelse! Han på "a" var det som rymde. De andra ska också ha blivit häktade.

Edit2:Just ja, en till A*t*n Mi*ael*son häktad i samma härva, nyss utkommen från kåken.

Alla 3 är från norrköping ha?
Citera
2010-03-02, 04:15
Medlem
keffomemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av john1983
Alla 3 är från norrköping ha?

Alla hela namn är från Norrköping, Jonte har jag inte en aning om. För ca 2 år sen var alla tre springpojkar till Red&White.
Citera
2010-03-02, 07:40
Medlem
weeeyyys avatar
Någon som vet om det finns några kopplingar mellan HA (eller hang around) och Uppsala ?

Vet att det gick rykten i sensommras om att Gjutjärn hade blivit fullvärdiga medlemmar, och efter det så började det med små (skottlossning mot vakter, hot, Poliseskorter för ägare etc.) hot problem för en av Uppsalas krogar.

Är själv inte insatt, men det vore intressant om nån visste mer om vad som händer på Uppsala Fronten.
Citera
2010-03-02, 09:46
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weeeyyy
Någon som vet om det finns några kopplingar mellan HA (eller hang around) och Uppsala ?

Vet att det gick rykten i sensommras om att Gjutjärn hade blivit fullvärdiga medlemmar, och efter det så började det med små (skottlossning mot vakter, hot, Poliseskorter för ägare etc.) hot problem för en av Uppsalas krogar.

Är själv inte insatt, men det vore intressant om nån visste mer om vad som händer på Uppsala Fronten.

Inte speciellt insatt men vet att det finns några Prospects/ supporters i krokarna iaf. Även sett ett fåtal fullvärdiga medlemmar med västar, men när jag tänker efter såg jag de flesta på diverse matställen/ mackar vid gamla e4an så kanske bara var på genomfart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in