Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-02-22, 12:55
Medlem
Loveboatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Golbög? Han har väl inte snackat något än, nu har du nog blandat ihop korten något.

/Micke

Du är väl inte så naiv så du tror att snuten ger någon fd gangster skydd utan motprestation.

Klart att han har fått sjunha ordentligt annars hade dom bara skitit i honom fullständigt

Svensk snut och framförallt göteborgs snuten i ett nötskal
Citera
2010-02-22, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suck
Hmmm ?? I inlägg 3770 så skriver du "Megas FB" ,,? Då tar man väl för givet att du menar "Megas FB",,eller?

Kanske det är så det blir en massa onödigt skitsnack på Flashback när folk skriver nåt dom inte egentligen VET, utan bara TROR. Nu menar jag inte just detta specifika fallet,, men en del annat.

Jadu pucko, bilden finns säkert med i hans Facebook också men jag hittade den på annan plats då jag inte är "kompis" med mega på FB utan med Iljce.
Citera
2010-02-22, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveboats
Du är väl inte så naiv så du tror att snuten ger någon fd gangster skydd utan motprestation.

Klart att han har fått sjunha ordentligt annars hade dom bara skitit i honom fullständigt

Faan,, om alla avhoppare/utslängda från en klubb per automatik blir "golbögar" så skulle jag (Om jag var medlem) bli jävligt nervös om man fick in en avhoppad/utslängd i sin egen klubb !
Citera
2010-02-22, 14:31
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loveboats

Vad lever du i för dålig action-film? Klart som fasiken att polisen skulle ge honom beskydd utan att Mega skulle behöva tjalla på sina forna kamrater.

/micke
Citera
2010-02-22, 14:34
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
organiserad brottslighet består av juggar, inga jävla cykelåkande töntar. inget görs utan att juggarna i sthlm gbg o malmö inklusive belgrad vet om det
Märkligt... Vill minnas att det blev ett jäkla liv här uppe när juggar snodde en HD som stod under HA:s "beskydd", och förhandlingar fördes i Stockholm (om jag inte minns fel). Skulle juggarna styra och ställa, skulle man väl inte förhandla, eller?

/Micke
Citera
2010-02-22, 15:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 414
Hahaha, kunde inte skrivit det bättre själv. Alla har varit så rädda för Mega i gbg, den tuffaste HA killen m.m har man fått höra

Får hoppas han bajsar i byxan och blir polisinformatör så det händer nåt sköj med HA-Gbg.

P.S Såg förresten MEGA på bild med Topdogz president på FB häromdagen, kanske kan vara nåt nytt på G??
Att folk har haft respekt för Mega beror på att han haft sin väst. Utan västen är han ingenting. Du visste kanske inte vem han var innan HA, men det finns det andra som vet. Han har aldrig varit den tuffaste i HA, men kanske bland barnen så har det ryktet uppstått.
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
organiserad brottslighet består av juggar, inga jävla cykelåkande töntar. inget görs utan att juggarna i sthlm gbg o malmö inklusive belgrad vet om det
Du menar att folk måste kolla med serberna att det är okej innan de gör något? Så är det verkligen inte.
Citera
2010-02-22, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Att folk har haft respekt för Mega beror på att han haft sin väst. Utan västen är han ingenting. Du visste kanske inte vem han var innan HA, men det finns det andra som vet. Han har aldrig varit den tuffaste i HA, men kanske bland barnen så har det ryktet uppstått

Jag visste inte vem han var innan, och många med mig. Men du som vet allt, vem är tuffast?
Citera
2010-02-22, 15:15
Bannlyst
Citat:
Jag visste inte vem han var innan, och många med mig. Men du som vet allt, vem är tuffast?
Du visste inte vem han var nej, det förstod jag. Men om man visste det så hade man en annan bild av honom. Han stod i dörren förr, bla.

Vem som är tuffast lämnar jag därhän, men utan att överdriva så kan jag säga att alla som är kvar är minst lika tuffa som honom, varav 15-20 är mycket tuffare (i Göteborg). Mega hade inte ryktet att vara en tuffing, för han är inte det. Hans roll var inte den heller.

Du får gärna direktlänka till den där bilden som du pratade om.
Senast redigerad av LuckyPeopleCenter 2010-02-22 kl. 15:17.
Citera
2010-02-22, 15:31
Medlem
Citat:
Du visste inte vem han var nej, det förstod jag. Men om man visste det så hade man en annan bild av honom. Han stod i dörren förr, bla.

Vem som är tuffast lämnar jag därhän, men utan att överdriva så kan jag säga att alla som är kvar är minst lika tuffa som honom, varav 15-20 är mycket tuffare (i Göteborg). Mega hade inte ryktet att vara en tuffing, för han är inte det. Hans roll var inte den heller.

Kan inte så mycket om datorer, men jag har lagt en länk, duger inte det?

När och var stod han i dörren då. Trodde inte han orkade stå upp mer än några minuter i taget
Citera
2010-02-22, 15:34
Bannlyst
Citat:

När och var stod han i dörren då. Trodde inte han orkade stå upp mer än några minuter i taget
Den länken funkar bara om man själv har FB, men jag och kanske andra har inte det. Om du vill och orkar kan du kopiera bidlen och sedan länka. Det hade varit bra att få se den bilden. Om du inte kan fixa det, så får jag lösa det på nåt annat sätt.

Jag vill inte gå in på var han stod, men hans stod i centrala stan. Och som du sa så kan man tycka det är förvånande för i slutet orkade han ju knappst stå upprätt, då han var dålig.
Senast redigerad av LuckyPeopleCenter 2010-02-22 kl. 15:38.
Citera
2010-02-22, 15:35
Medlem
Westfighters avatar
Citat:

Högerklicka på bilden och ta visa bild, ge sedan länken som kommer upp i adressfältet. Alternativt, om du använder internet explorer, högerklicka på bilden och välj egenskaper och kopiera sedan adressen som kommer upp i rutan.
Senast redigerad av Westfighter 2010-02-22 kl. 15:57.
Citera
2010-02-22, 15:38
Medlem
Citat:

Ja, eller om NÅGON kopierar bilden och direktlänkar den. Alla finns inte på fucking Facebook! Men ALLA vill se Mega med Pidder!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in