Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-11-01, 23:31
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontä
Jocke, är han känd i stort eller bara här?
Den här Jocke, är han bitig och har (eller hade nyligen iaf) en brud som heter Fia?
Citera
2009-11-01, 23:33
Medlem
mcmonsters avatar
Jaha ja.. då var det bara Norrköping kvar som proppar då...Vilken klubb blir nästa att söka in..?
Citera
2009-11-02, 00:05
Medlem
Läste i tidningen HD om att den skjutne Hells angels medlemen Blondie har flyttat till Moskva, varför?

"Bent Svane ”Blondie” Nielsen är skriven i Sverige, men just nu befinner han sig i Moskva.

Den rysktalande Blondie har nämligen gått över till Hells Angels avdelning i Moskva."

Är det för att han blev skjuten och inte längre vågar vistas i Danmark eller finns det någon annan anledning till detta?
Citera
2009-11-02, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harleymannen2
Jag satt ju själv och drack med dom på läbbiga skogens fest.......
Jag tror att du trollar
Citera
2009-11-02, 00:46
Medlem
SpasticOphelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingella
Läste i tidningen HD om att den skjutne Hells angels medlemen Blondie har flyttat till Moskva, varför?

"Bent Svane ”Blondie” Nielsen är skriven i Sverige, men just nu befinner han sig i Moskva.

Den rysktalande Blondie har nämligen gått över till Hells Angels avdelning i Moskva."

Är det för att han blev skjuten och inte längre vågar vistas i Danmark eller finns det någon annan anledning till detta?

Knappast p.g.a rädsla. Blondie skapade Moskva-avdelningen
Citera
2009-11-02, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpasticOphelia
Knappast p.g.a rädsla. Blondie skapade Moskva-avdelningen

Men varför åker han till Moskva just nu, direkt efter att han har blivit skjuten?

Stannar man inte kvar då, "and take care of business"?

Kanske inte hos Hells angels?

Moskva avdelningen, är det gamla Night Wolves medlemmar?
Citera
2009-11-02, 01:49
Medlem
Citat:
Men varför åker han till Moskva just nu, direkt efter att han har blivit skjuten?

Stannar man inte kvar då, "and take care of business"?

Kanske inte hos Hells angels?

Moskva avdelningen, är det gamla Night Wolves medlemmar?

Om det nu är sant så bör ju Moskaflytten ha varit planerad rätt länge och inte ha något med attacken mot honom att göra.
Citera
2009-11-02, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Om det nu är sant så bör ju Moskaflytten ha varit planerad rätt länge och inte ha något med attacken mot honom att göra.

Jag tycker att det kom lite väl lägligt och passande med att han blev skjuten. Hur det än ligger till så är det så jag tror att det uppfattas utåt.

Det uppfattas som att Blondie flyr fältet

Kan det vara så att Hells angels känner att de inte kan skydda sina topmän på hemmaplan längre?
Citera
2009-11-02, 02:52
Medlem
Citat:
Jag tycker att det kom lite väl lägligt och passande med att han blev skjuten. Hur det än ligger till så är det så jag tror att det uppfattas utåt.

Det uppfattas som att Blondie flyr fältet

Kan det vara så att Hells angels känner att de inte kan skydda sina topmän på hemmaplan längre?

Det är väl snarare så att tidningarna skriver om Blondie just nu bara och då fick de reda på att han ska flytta, tror knappast det har något att göra med att han blev skjuten. Möjligtvis konflikten i sig men inte själva attacken mot honom.
Var ju bara några dagar sen han blev skjuten, ska han ha kommit på moskaflytten på sjukhuset då och sagt det till pressen liksom?
Citera
2009-11-02, 03:19
Medlem
Citat:
Det är väl snarare så att tidningarna skriver om Blondie just nu bara och då fick de reda på att han ska flytta, tror knappast det har något att göra med att han blev skjuten. Möjligtvis konflikten i sig men inte själva attacken mot honom.
Var ju bara några dagar sen han blev skjuten, ska han ha kommit på moskaflytten på sjukhuset då och sagt det till pressen liksom?

Det var Jonke som gick ut i media om att Blondie flytt at till Moskva. Jag tycker bara att han borde väntat med flytten och stöttat sina bröder på hemmaplan. Nu när dom som mest behöver en stark ledare

Som ledare och frontfigur så anser jag att man måste ut på fältet och hålla flaggan högt efter att ha blivit utsatt för en soppas allvarlig attentat som han ändå blev utsatt för.

Håller ni inte med om att detta skickar helt klara svaghets signaler till de egna leden och även till andra?
Citera
2009-11-02, 07:01
Medlem
Citat:

Om flytten (flykten?) beror på konflikten eller det som hände nu är ju ointressant, vad ingella menade var att han inte skulle ha stuckit om det inte var för konflikten och det kan man ju tycka är lite fegt. Inte om det var jag men nu är det HA.
Citera
2009-11-02, 10:10
Medlem
Kenty-59s avatar
Hells Angels är här LULEÅ.

Citat:
Hells Angels är här LULEÅ. I helgen har det lokala mc-gänget Eastside uppgraderats och blivit fullvärdig medlem i Hells Angels. En skylt på väggen till deras lokal
i Gammelstad bekräftar detta.
http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=4973272
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in