Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-08-26, 21:50
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Hehe en neger med afrokrull och skägg iklädd i HA tröja. Såg rätt kul ut.
Pssst. Så här ser Sveriges mest kända anhängare av din ideologi ut.

http://www.expressen.se/polopoly_fs/1.655766!slot100slotWide75ArticleFull/3447786819.jpg

Citera
2009-08-26, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpasticOphelia
Josef (Goth Town) kanske inte räknas

radde o senga också ! från gbg!
Citera
2009-08-26, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S-City
Haha stämmer bra i grunden, men nu förtiden är 30-50% av medlemmarna i MC SWEDEN blattar av dem majoriteten araber ocj majoriteten av dem kör inte HD.

Kanske skulle lugna dig med drogerna, fan detta var det absolut mest ramsnea inlägget jag har lyckats läsa på detta forum
Citera
2009-08-27, 01:26
Medlem
En liten fråga om nått helt annat!
Vart hittar man hoodies med goth town see you in hell??
Dom säljs inte via route81

Måste man ta sig till götet för att köpa just den hoodien??

Tacksam för svar...
Citera
2009-08-27, 06:21
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Pssst. Så här ser Sveriges mest kända anhängare av din ideologi ut.

http://www.expressen.se/polopoly_fs/1.655766!slot100slotWide75ArticleFull/3447786819.jpg

Jackie Arklöv är en kriminell polismördare. Jag har inget gemensamt med den mannen. Sen är jag inte nazist din bastard, men yla på du med dina skygglappar.

Här är Sveriges mest hatade man med din "ideologi".
http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/dynamic/00595/17s06-eklund-932_jp_595579a.jpg
Senast redigerad av Svartskjorta 2009-08-27 kl. 06:24.
Citera
2009-08-27, 11:39
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Hells Angels tråden, allt om HA och prospects

Är jäkligt nyfiken på ifall HA [eller deras supporters] åkt på pumpen
t.ex. om dom försökt indriva av en riktigt elak skogshuggare eller nåt.

Det borde ju ha hänt även om det inte snackas om det, nån som vet?
Citera
2009-08-27, 12:26
Medlem
Det enda jag har hört är att från den tiden de var relativt nya som HA.
De jagade någon kille i Malmö som sprang in i en lokal. Lokalen visade sig tillhöra en kampsports klubb. De blev genast utjagade. Detta är antagligen inte 100% sant. Men jag hörde det på en pub som de frekvent hade ett eget bord på varje torsdag i Malmö.
Citera
2009-08-27, 12:30
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Jag minns att nån berättade en story om uppsalakillarna [tjocksteffe o johan]

att dom fick på käft av en grävmaskinist som dom skulle indriva, vet inte sanningshalten men kul...
Citera
2009-08-27, 15:23
Bannlyst
Jag kan bevittnade iallafall när några killar stod på sig i en krog i vällingby en kväll där jag var så vare två HA medlemmar so visade upp sina medlemskort till grabbarna och att dom skulle ta det jävligt lugnt annars så skulle det smälla sa dom.

Men en av killarna gac en rejäl snyting till en medlem vars det blev telefonsnack hit och dit så kom det några HA medlemmar som skulle fixa resten men ´ledaren som kallas för Rus*n var ju bra kompis med dom grabbarna så istället för att puckla på så fick medlem utskällning att de var bra grabbar man inte ska tjaffsa med.
Citera
2009-08-27, 16:49
Medlem
Garderobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
...uppsalakillarna [tjocksteffe o johan]
Tjocksteffe.

"...kraschat en sjumiljonerkronorsbil av märket Ferrari...berusad i cirka 300 kilometer i timmen...hemma hos Eriksson hittades vapen och narkotika...slapp han till sist undan med ett 3,5 år långt fängelsestraff.”

”...tioårigt fängelsestraff för bland annat misshandel, olaga hot, anstiftan av olaga frihetsberövande och grovt bedrägeri.”

”...chef inom Gizmondo, som startats av den bedrägeridömde svensken Carl Freer.”

Och maken till kotlettfrilla har jag nog aldrig sett.

http://www.shumway.se/tjocksteffe.jpg
Senast redigerad av Garderob 2009-08-27 kl. 16:55.
Citera
2009-08-27, 18:22
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kim-H
Det enda jag har hört är att från den tiden de var relativt nya som HA.
De jagade någon kille i Malmö som sprang in i en lokal. Lokalen visade sig tillhöra en kampsports klubb. De blev genast utjagade. Detta är antagligen inte 100% sant. Men jag hörde det på en pub som de frekvent hade ett eget bord på varje torsdag i Malmö.
Den har jag också hört för länge sedan, men om det är sanning eller en skröna vet jag inte.

Hörde även på den tiden en story om att några av dem slog ned en mörkhyad herre i baren på Etage varpå det en stund senare dök upp ett större gäng mörkhyade som släpade in dem på toaletten och piskade upp dem.

Men självklart så händer det varje år att några från HA åker på pumpen någonstans i världen. Det är inga supermänniskor vi pratar om. Men hämnden kan bli supertrist.
Citera
2009-08-27, 20:33
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Nån som sett en HA eller helst flera som åkt på
riktigt smäll? Kanske t.o.m om du själv gjort det vore kul o höra

Utan hagelblås o liknande är dom ju nog enbart feta o slöa i
sin motorik [drar slutsats från utseende]....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in