Citat:
Ursprungligen postat av
Brucespringswed
Du verkar galet glorifierad av HA om man tittar på tidigare svar, så låt mig gissa du är över 50 och ej hängt med i utvecklingen riktigt? Jag tror definitivt du känner någon där, men jag tror inte du har den insikt du tror du har.
Det är inte bara dom yngre som håller på med droger så nej, det är karaktärsmässigt!
Sen är HA pase åtminstone är dom på början av slutet.
Glorifierad?
Icke det minsta, kanske på -90 talet, och ja, jag vet att även många av de äldre håller på, men som det påstås bla i denna tråden, utav blatte kramare och folk som fått sin bild från msm så är det långt ifrån alla.
Helt rätt dock att jag är 50+.
Hur mycket insikt jag har, har ingen med att göra, jag vet det jag vet, jag ser det jag ser.
Har dessutom absolut inget för att försöka bemästra eller påstå vad någon annan vet, likt dig, har liksom inget för det, däremot är det svårt att hålla käften när rena skära lögner och smutskastning förekommer, och då är det inte enbart här, håller inte käften i det verkliga livet heller, och det märkliga är att i det verkliga livet är det inte många om ens någon som sätter upp en stor käft och börjar gaffla emot, som så ofta här, märkligt det där.
Det är inte enbart HA som intresserar mig, MC för huvudtaget är en miljö jag trivs i och levt i sedan -80 talet, tyckte faktiskt att det var kul när hattarna etablerade sig i Sverige, dock har den klubben spårat totalt, då det kommer till rekrytering och även droghandeln, det liksom fungerar inte med spännblattar i en soft MC miljö.