2022-04-17, 19:14
Medlem
Nu står det i NWT att ledaren i Karlstad blivit misshandlad av någon ur en annan gruppering i Värmland. Klubben ska sedan hämnats genom att misshandla personen så denne hamnat på sjukhus i flera dagar.
Citera
2022-04-17, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HailZatan
Nu står det i NWT att ledaren i Karlstad blivit misshandlad av någon ur en annan gruppering i Värmland. Klubben ska sedan hämnats genom att misshandla personen så denne hamnat på sjukhus i flera dagar.

Jag trodde presidenten var en viss person som stoltserar med Filty Few.
Är det då den här Tobbe som ska ha blivit misshandlad? Av vilka…Bandidos?
Citera
2022-04-17, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plague1349
Jag trodde presidenten var en viss person som stoltserar med Filty Few.
Är det då den här Tobbe som ska ha blivit misshandlad? Av vilka…Bandidos?

Finns inte så många gäng att välja mellan. Det finns en bild där en person som verkar ha rakad skalle står vid en polisbil omgiven av två snutar. I bildtexten står att ledaren förs bort av polis och att denne ledare blivit misshandlad.
Citera
2022-04-19, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.O.G.N.A.C
Du skriver hur lojal va Linus som HA medlem? Du får de att låta som att han var otrogen och va hos Saturdah när han fortfarande var medlem i HA?? Vem som helst hade gjort det han gjorde, hela HA vänder han ryggen så fort de blir tjafs och istället för att stå på sig och hamna i en konfrontation med babbarna så var de enklare att kasta ut honom. För HA är så konflikt rädda, och dom ända HA vågar gå på är Svenssons med företag utanför storstäderna. Det är bara i små hålorna folk dyrkar HA som Karlstad Grums och såna ställen. I storstäderna skiter folk fullständigt i MC-gängen dom har inget att hämta där.
Linus gjorde ett tappert försök att hålla sig vid liv när han drog till Saturdah annars skulle dom väl pressa honom på pengar osv, som sagt HA går bara på Svenssons med företag eller gamla medlemmar på vishan. Nu lyckades han inte klara sig och om det var Bergsjön eller HA får vi nog aldrig reda på 🤷🏼‍♂️

Hahaha!!! Tror du verkligen att han blev OUT bara för att han tjafsade och hamnade i konflikt med några babbar?😂 Det verkar som att Linus gjorde en jävla massa saker bakom klubben och sina f.d. bröders rygg. Går man bakom klubbens rygg, ja då förtjänar man inte heller att ha klubben sedan som står upp för en.
Lätt att snacka skit och smutskasta HA via en skärm, säg det till deras ansikte istället😆 Eller är du konflikträdd?
Citera
2022-04-19, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym.Karma
Hahaha!!! Tror du verkligen att han blev OUT bara för att han tjafsade och hamnade i konflikt med några babbar?😂 Det verkar som att Linus gjorde en jävla massa saker bakom klubben och sina f.d. bröders rygg. Går man bakom klubbens rygg, ja då förtjänar man inte heller att ha klubben sedan som står upp för en.
Lätt att snacka skit och smutskasta HA via en skärm, säg det till deras ansikte istället😆 Eller är du konflikträdd?

Hur många medlemmar går egentligen inte bakom ryggen på klubben? Garanterat flertal. Ljuger för klubben, säger en sak och gör en annan osv.
Många av dessa lever dubbelliv.
Citera
2022-04-20, 08:04
Medlem
Citat:

Vad gjorde han för massa saker bakom ryggen på klubben då?
Nu kan du ju sitta bakom en skärm och avslöja det du vet då
Citera
2022-04-21, 07:24
Medlem
Där är inte någon medlem i någon MC som blir OUT eller mördad utan anledning, ska man nog inte glömma.

Känner personligen ett flertal som är med, som inte rör den äckliga narkotika handeln, visst de är med och röstar, men de beblandar sig inte ”personligen” med de pengarna. Det är den yngre generationen som lever på och utav det.

Nu kommer det förmodligen ett gäng Aftonbladet experter att hävda ditt och datt, kör på, ni lurar ingen annan än er själv.
Citera
2022-04-22, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Där är inte någon medlem i någon MC som blir OUT eller mördad utan anledning, ska man nog inte glömma.

Känner personligen ett flertal som är med, som inte rör den äckliga narkotika handeln, visst de är med och röstar, men de beblandar sig inte ”personligen” med de pengarna. Det är den yngre generationen som lever på och utav det.

Nu kommer det förmodligen ett gäng Aftonbladet experter att hävda ditt och datt, kör på, ni lurar ingen annan än er själv.

Du verkar galet glorifierad av HA om man tittar på tidigare svar, så låt mig gissa du är över 50 och ej hängt med i utvecklingen riktigt? Jag tror definitivt du känner någon där, men jag tror inte du har den insikt du tror du har.

Det är inte bara dom yngre som håller på med droger så nej, det är karaktärsmässigt!

Sen är HA pase åtminstone är dom på början av slutet.
Citera
2022-04-22, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brucespringswed
Du verkar galet glorifierad av HA om man tittar på tidigare svar, så låt mig gissa du är över 50 och ej hängt med i utvecklingen riktigt? Jag tror definitivt du känner någon där, men jag tror inte du har den insikt du tror du har.

Det är inte bara dom yngre som håller på med droger så nej, det är karaktärsmässigt!

Glorifierad?
Icke det minsta, kanske på -90 talet, och ja, jag vet att även många av de äldre håller på, men som det påstås bla i denna tråden, utav blatte kramare och folk som fått sin bild från msm så är det långt ifrån alla.
Helt rätt dock att jag är 50+.

Hur mycket insikt jag har, har ingen med att göra, jag vet det jag vet, jag ser det jag ser.

Har dessutom absolut inget för att försöka bemästra eller påstå vad någon annan vet, likt dig, har liksom inget för det, däremot är det svårt att hålla käften när rena skära lögner och smutskastning förekommer, och då är det inte enbart här, håller inte käften i det verkliga livet heller, och det märkliga är att i det verkliga livet är det inte många om ens någon som sätter upp en stor käft och börjar gaffla emot, som så ofta här, märkligt det där.

Det är inte enbart HA som intresserar mig, MC för huvudtaget är en miljö jag trivs i och levt i sedan -80 talet, tyckte faktiskt att det var kul när hattarna etablerade sig i Sverige, dock har den klubben spårat totalt, då det kommer till rekrytering och även droghandeln, det liksom fungerar inte med spännblattar i en soft MC miljö.
Senast redigerad av Onebiker 2022-04-22 kl. 14:42.
Citera
2022-04-23, 13:44
Medlem
Citat:

Märker DIREKT att du är en riktig fan-boy till HA, pinsam är vad du är. Du sitter säkert och dreglar så fort du ser en rödvit väst och din högsta önskan är att få ta i hand med någon i klubben. Låt mig gissa du är svensk och bor i en liten bondhåla typ i Grums eller något sådant?
Just DETTA som är grejen JAG är svensk och ICKE kriminell…så mig hade dom garanterat gått på säkert. Det som är grejen med som att dom vågar bara gå på svennebananer som inte är kriminella. Vakna till för fan det är 2022 nu HA är inte den där tuffa armen som du verkar tro som styr och ställer i Sverige 🤦🏼‍♂️😴
Citera
2022-04-23, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brucespringswed

Word, exakt men dom flesta här tror HA is the shit. Men bara i små orter dom har något att säga till om. Dom vågar pressa svenska företagare som INTE är kriminella såna vågar dom gå på osv men fan inte nån eller några kriminella 🤷🏼‍♂️ ALLA som är något insatta och har koll på såna här saker VET de…det är liksom ingen hemlighet att HA har INGENTING att sätta emot babbe nätverken.

Mvh
Citera
2022-04-23, 15:56
Medlem
Väldigt många av dom äldre från Helsingborg är out vad beror detta på.

Mall*
Ydi*
Ragge*
Bax*
E+s+t+i=*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in