Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-27, 20:29
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
http://diversmc.se/

Där ser man hur saker kan ändras över en natt...
Ni ska lyssna mer på Farbror W

Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Men nu är ju Divers mer posers än bikers så det blir inget med det
Citera
2013-01-27, 23:38
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Det ska röra sej om ett bråk mellan dessa och Outlaws gamla kurder/ La familia 1% eller vad dom kallar sej...kort därefter så besköts presidentens hus innehållande han med familj/ man sköt mot fönster etc.

Det är så långt jag vill eller kan säga i detta fallet och allt det finns att läsa i diverse tidningar länkat ett par sidor tillbaka.
Någon annan får svara på varför dom stängts ner..

Ok... tack för svaret. GJorde ju saker lite tydligare i alla fall
Citera
2013-01-27, 23:50
Medlem
La familja stängde ner dom. Hahaha Dom trodde HA skulle hjälpa dom knappast HA undviker problem med folk som blir allt för jobbiga.
Citera
2013-01-28, 00:04
Nej La Familia stängde inte ner Divers. Alla klubbar i regionen var hos Divers, och det vill jag mer än gärna se som att det ställdes upp va? Kom inte och skriv om något som du inte har koll på, snorvalp.
Citera
2013-01-28, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimler
Nej La Familia stängde inte ner Divers. Alla klubbar i regionen var hos Divers, och det vill jag mer än gärna se som att det ställdes upp va? Kom inte och skriv om något som du inte har koll på, snorvalp.
Ner stängda e dom av vem. Eller blev dom så rädda att dom lämnade in västarna.

HA lär inte hjälpa dom din valp
Citera
2013-01-28, 00:34
Medlem
Avalanchekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanto
Ner stängda e dom av vem. Eller blev dom så rädda att dom lämnade in västarna.

HA lär inte hjälpa dom din valp

Du som verkligen har noll koll på mcvärlden. Jag talar till dig. Om HA vill stänga ner dina hjältar i La familia så kan de skicka sina fruar. Så är det slut. Eller du levde i fantasin om att La familia kunde stå upp emot HA och rent av stänga ner dem?
Citera
2013-01-28, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimler
Fast nu finns ju inte Divers mc längre. Dock inte blattegängets förtjänst

Du har rätt, det var inte blattarnas förtjänst, Det var HAMC som stängde ner Divers mc..

Men anledningen till att de gjorde det är för att ledande figurer ur hamc är goda vänner med någon från la familia.

Hells angels visade på detta vis att de är goda vänner och lojala mot la familia,

Det skulle inte förvåna mig om la familia blir lojala enbart till hamc i framtiden.

Trode att hamc var rasister, men nu vet man att dom inte är det.

De visade att de valde blattarnas sida och det gjorde dom för att dels vinna blattarnas lojalitet och dels för att divers mc var dom som gjorde fel att starta konflikter utan att veta vem man bråkar mot.
Citera
2013-01-28, 00:56
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justitieministern
Du har rätt, det var inte blattarnas förtjänst, Det var HAMC som stängde ner Divers mc..

Men anledningen till att de gjorde det är för att ledande figurer ur hamc är goda vänner med någon från la familia.

Hells angels visade på detta vis att de är goda vänner och lojala mot la familia,

Det skulle inte förvåna mig om la familia blir lojala enbart till hamc i framtiden.

De visade att de valde blattarnas sida och det gjorde dom för att dels vinna blattarnas lojalitet och dels för att divers mc var dom som gjorde fel att starta konflikter utan att veta vem man bråkar mot.

Bara dom inte blir lika lojala som klicken som svor sej lojala till OMC.....
Kanske inte direkt sjysst att be om en källa till det du skriver, men det låter lite otroligt i mina öron iaf...för den sakens skull säger jag inte att det inte är så, det pratas nog mer om det i framtiden.

Sen var det ju lite fegt av dom HA ifall det nu var dom som stängde ner att inte stå för det utan att Regionen/ SBM fick stå för det, sen nej SBM är inte HA som alla verkar tro inte på det planet iaf.
http://diversmc.se/
http://minfil.se/idX2Z4a3bf/divers.mc.png

Citat:

HA har haft många affärer med så kallade blattar innan så att dom nu helt plötsligt inte skulle vara rasister pga det lät ju lite kul.
Citera
2013-01-28, 09:48
Medlem
NewBodhums avatar
Träffade en HA med en No Limits patch på bröstet, vad betyder den?
Citera
2013-01-28, 11:36
Citat:
Du har rätt
Jag vet att jag har rätt. Jag skriver ingenting här som jag inte vet stämmer.
Citera
2013-01-28, 11:47
Medlem
Citat:

HAHAHA. Det tro du på va . HA tog blattarnas parti för att dom inte skulle bli utmanade av blattarna pågrund av Divers MC fattar du väl. Om Blattarna skulle göra fler attacker på Divers Mc så skulle HA få agera på något sätt och det vill dom inte då är enklaste lösningen att lösa upp Divers Mc.

Värkar som HA undviker allt och alla utom OMC MMC och dom andra Ö gängen.
Citera
2013-01-28, 16:51
Medlem
0-0-0-0s avatar
Är svårt att veta hur det ligger till och vad som gjort att de valt att lägga ner. Någon ar skjutit emot presidentens hus när fru och barn varit där.

Finns massa av möjliga scenarier som kan leda fram till ett sånt beslut i ett sånt läge!

De väljer själv att lägga ner på grund av rädsla för liknade händelser.

De större SBM klubbarna i området vill inte ha med saken att göra och ber att de lägger ner.

HA (SBM) har gemensamma intresse med F1% och ber om det!

Finns hur mycket alternativ som och det behöver inte vara något konstigt alls.

10 poäng till Wursten som var på rätt spår igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in