Citat:
Ursprungligen postat av iXoDope
Njaae det är nog väldigt lösa rykten, är mer en tolkningsfråga, som jag har förstått det på mina kontakter uppåt i landet så är inte det fallet, däremot att OMC hårdsatsar på att dra in så mycket
förvirrade pundare och allmänt trasiga ungdomar som möjligt i sina supportercrew etc och konstant
inkräktar på BMC's traditionella områden och i största allmänhet provocerar BMC, samt att polisen
tydligen kraftigt ökat sina resurser för att "störa" all verksamhet i dessa län.
Detta leder ju självklart till att det blir bad for business vilket på ett teoretiskt sätt självklart
gynnar HA men varken hattarna eller omc verkar ha för avsikt att flytta på sig.
Ärligt talat, OMC må ha dragit på sig slynglar, pundare o sådana som man allmän kan skratta åt här, men BMC lyckas fan inget bättre med sina prospects i de regioner jag nämnt, Polizei fängslar dom en efter en o det gäller båda lägren, SAME SHIT.
Rykten må vara rykten - men ingen rök utan eld! Medan Bandidos o OMC slår med spadarna på varandra i sandlådan står andra i startgroparna redo att ta över, är väl minst sagt knepigt om HA står handfallna o ser på medan det sker eller?
Men - det är ju bara rykten.....