2009-08-27, 00:50
Bannlyst
Är fortfarande på vild jakt efter ett snabbt och enkelt sätt att bli av med verifierings skiten, När jag går in på Youtube och söker så finns det olika hack men jag har av olika anledningar inte fått igång en ända. Sen finns det något som heter "VCC" alltså virtual credit card som finns att köpa, har kontaktat några som skall skicka uppgifter till mig så jag kan försöka betala via Alertpay. Dessa uppgifter som man får efter betalningen skall tydligen vara färdig verifierade och klara. Budskapet med den här tråden är frågan om ni Flashbackare har några hack som funkar eller vet några bra VCC eller kanske till och med kan skänka .
Citera
2009-08-28, 21:11
Medlem
pdLs avatar
Fråga. Vad vinner man på att hacka verifieringen?

-Hasse
Citera
2009-08-29, 00:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pdL
Fråga. Vad vinner man på att hacka verifieringen?

-Hasse
Man slipper göra all skit som Paypal kräver, ta kort, skicka osv.
Citera
2009-08-31, 02:49
Medlem
FRA-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sakrasonto

paypal är skit, använd paynova i stället

dessutom, borde inte denna tråd ligga under datasäkerhet eftersom det rör som hack?
Citera
2009-09-04, 00:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FRA-mannen
paypal är skit, använd paynova i stället

dessutom, borde inte denna tråd ligga under datasäkerhet eftersom det rör som hack?
Skulle jag kunna få lite info om hur Paynova funkar? Blev lite snurrig när jag kollade sidan.

Tog privatekonomi eftersom att dels för att det handlar om pengar, och för att dem flesta Paypal trådarna på FB ligger i den här sektionen.
Citera
2009-09-04, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sakrasonto

Du registrerar ditt visa/mastercard, låter dom dra 15 kr, loggar in på internetbanken efter 24 timmar ungefär, skriver in koden, paypal överför 15 kr till ditt konto.... Klart du är nu verifierad.

Tar inte många minuter.
Citera
2009-09-04, 18:51
Medlem
MaZtoRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheInternalRevenueService
Du registrerar ditt visa/mastercard, låter dom dra 15 kr, loggar in på internetbanken efter 24 timmar ungefär, skriver in koden, paypal överför 15 kr till ditt konto.... Klart du är nu verifierad.

Tar inte många minuter.

Måste ju minst ta 1440 minuter. Det tycker jag är ganska många.
Citera
2012-03-31, 22:27
Medlem
Bennehues avatar
Hej!

Det är så att jag nu undrar om någon vet någon bra sida att göra ett gratis Virtual Credit Card (VCC)?

Tacksam för svar!
Citera
2012-03-31, 23:12
Medlem
SchackMatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bennehue
Det är så att jag nu undrar om någon vet någon bra sida att göra ett gratis Virtual Credit Card (VCC)?

Gratis finns inte, men Entropay är ganska bra. Utan tvekan bäst support av alla VCCs. De virtuella korten utfärdas av BOV i Malta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in