2003-12-17, 11:18
Medlem
gr0gs avatar
Går det att dölja ämnen som man aldrig besöker ? Besvärligt värre med alla onödiga ämnen.
Citera
2003-12-17, 11:22
Medlem
.:] Über [:.s avatar
du kan ju prenumerera på specifika forum.
sen går du in under "min profil" upptill.
så ser du bara forumen du har valt.
men det funkar nog inte på enskilda trådar...
Citera
2003-12-17, 11:31
Medlem
gr0gs avatar
Precis vad jag ville. Tackr.
Citera
2005-09-26, 07:02
Medlem
Bishops Armss avatar
Bumpar upp en 2 år gammal tråd;

Någon som kan förklara hur det här med "prenumerera på specifika forum" fungerar? Jag vill slippa se forum som Datasäkerhet, Datavirus & trojaner, Graffiti m.fl.. Har aldrig och kommer aldrig skriva/läsa i dom ändå. Enbart jobbigt att sitta och scrolla. Hur ska jag göra?
Citera
2005-09-26, 07:38
Medlem
TTKs avatar
du kan antingen använda den här metoden för att filtrera bort oönskade forum: http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?p=2807519#post2807519

Eller så använder du "forum tools" (forumverktyg?) och premunerar på varje forum och använder din User CP för att få en överblick över de de preminerar på.
Citera
2005-09-26, 13:03
Medlem
ShitLords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bishops Arms
Bumpar upp en 2 år gammal tråd;

Någon som kan förklara hur det här med "prenumerera på specifika forum" fungerar? Jag vill slippa se forum som Datasäkerhet, Datavirus & trojaner, Graffiti m.fl.. Har aldrig och kommer aldrig skriva/läsa i dom ändå. Enbart jobbigt att sitta och scrolla. Hur ska jag göra?
Det finns en liten pil som lutar uppåt som du kan klicka på, då döljer sig flera delforum.

editera: det var kanske inte svar på din fråga, men det är ett enkelt sätt att dölja flera forum, och då har man mindre att scrolla igenom.
Vill man få tillbaks dom så är det bara att klicka på pilen igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in