Så morot morot morot morot morot morot morot morot morot morot morot är lika roligt?
Inte i mina ögon. Det ger inte samma psykopatiska tvist. Våldta är ett ord som folk reagerar på. Morot skulle bara bli fånigt. Däremot kanske... FISTULA FISTULA FISTULA, skulle göra sig ganska komiskt också.
Inte i mina ögon. Det ger inte samma psykopatiska tvist. Våldta är ett ord som folk reagerar på. Morot skulle bara bli fånigt. Däremot kanske... FISTULA FISTULA FISTULA, skulle göra sig ganska komiskt också.
Men ponera att du heter så på msn. Enbart ordet "VÅLDTA" skrivet 10 gånger i rad. Jag tycker det är humor. Är det bara jag som uppskattar den psykade tvisten i det?
Säg, går ordet "fistfuck" hem också? Fistfuck, fistfuck, fistfuck, fistfuck...
Njae, inte min typ av humor är jag rädd
Om du tycker det funkar så funkar det för dig. Finns säkert något ord du skulle garva ihjäl dig åt om någon hette på msn sådär, t.ex. ZOOERAST ZOOERAST ZOOERAST, är ganska klyftigt det också.
Om du tycker det funkar så funkar det för dig. Finns säkert något ord du skulle garva ihjäl dig åt om någon hette på msn sådär, t.ex. ZOOERAST ZOOERAST ZOOERAST, är ganska klyftigt det också.
Du kan ha en poäng där Har alltid varit svag för ordet "porrboll".