Bruce Springsteen: High Hopes
- I nyskick. Köpt för åtta euro på Huuto.net. Det lönar sig alltid att vänta ...
Rod Stewart / Faces Live: Coast to Coast - Overture and Beginners
- Köpt på loppis för en euro. Jag blev något häpen då jag såg vad även begagnade exemplar kostar på Amazon. Är den verkligen så bra och så svåråtkomlig?
Billy Joel: Turnstiles
Elton John: The Collection (Denna)
Elton John: Sleeping With the Past
Billy Ray Cyrus: Trail of Tears
Andrew Ridgeley: Son of Albert
The Black Crowes: The Southern Harmony and Musical Companion
Keane: Hopes and Fears
Matchbox Twenty: Exile on Mainstream
SIG: Kansanlauluja kaupungista
Various: Suomirokkia 6 - 40 eilisen, tämän päivän ja huomisen tähteä (2CD)
Various: Suomirokkia 8 - 38 galaksin kovinta suomirock-hittiä (2CD)
Various: Musiikkia elokuvasta Matti
Various: Vive la chanson (4CD-box, denna)
Ylioppilaskunnan laulajat: Soi kunniaksi Luojan
Ylioppilaskunnan laulajat: Kauneimmat serenadit
Så det finns folk som betalar för den skivan - vill minnas jag gav den en chans när den kom tillbaks i 90-nån gång - den fick inget långt liv i min skivsamling
Lite mer OnT:
Köper ju inte riktigt skivor längre - har för det första en rätt stor skivsamling redan och tycker att musiktjänster som t ex WIMP gör ett helt fint jobb, när jag vill lyssna på ny musik. Ny som i just utkommen eller musik jag inte visste fanns....
Senaste nya skivan i kategorin 'just utkommen' är Lykke Lis - I Never Learn (lite småtråkig måste jag säga)
Senaste nya skivan i kategorin 'ny för mig' är ett tips från en annan fb:are - brittiska T2 och deras 'It'll All Work Out In Boomland' (tung progressiv rock - väldigt intressant)
Den där skivan är så sjukt bra, lite ojämn kanske men topparna är riktigt höga.
plattan är riktigt bra och skön. Visst det har sina ojämnheter men jag skall inte klaga.
jag har den redan på CD, Men jag blev förälskad i LP-omslaget så jag var bara tvungen att köpa den. http://s.pixogs.com/image/R-3396131-1328780241.jpeg